2024-12-20, 22:53
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Svarskalle araberna negererna slår till igen liksom på drottninggatan.

Detta är inte människor, dom är lika mycket apa som niggern är fast ännu mer degenererade. Araben och dess släkting nigerianen och pakistaniern.

Äär Israel USA bombade Syrien så skapades ett lemmeltåg av terrorister till väst. Som vi måste kasta ut nu. Dom destabiliserade Lybien så att dom inte kan vara en mur för Europa emot apor från afrika.

Dom Europeiska ledare som inte skyddade gränsen för dessa parasiter och apor är folkförrädare. Deras bot är att kasta ut dom härifrån. Samtliga rasfrämlingar.

Detta är skit. Lät apan vara. Och Skydda dom kristna vita im ellanösterna från niggeraraber. Det gör ju knappast Israel när dom stödjer araber i Libanon. USA också.

Den enda gemensamma nämnaren jag kan se för alla dessa galningar är att de är män.
Citera
2024-12-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Någon tysk skrev att det var flera inblandade och två bilar.

Måste fråga, vad är det i islam som gör muslimer så djävulskt onda? Det håller ju inte att behandla dem som människor längre.

Att någon "skrev"? Vad har du fått två bilar ifrån?

Minst 2 personer har dött i alla fall. Flertalet döende och 'skadade' för livet, är det troligtvis ingen tvekan om efter att ha sett filmen 'speedad' i och för sig.
Senast redigerad av King Devil 2024-12-20 kl. 22:58.
Citera
2024-12-20, 22:54
Avslutad
Det är som vanligt muslim..
Enda jävlarna som begår terroristattacker 2024.
Eftersom dom tror det är år 650 och dom följer muhammed.

Muhammed sa "DÖD ÅT ALLA INFIDELS!! LÅT DOM BRINNA!

Muhammed va en sjuk snubbe
Citera
2024-12-20, 22:55
Medlem
Extremeflys avatar
Nämen tänka sig, en babbe igen.
När ska Europa inse de kvittar om dom är frisörer, kriminella, läkare eller politiker. Dom har alla en agenda och majoriteten begår brott. Alla jävla frisörsalong är rena penningtvätt maskiner. Kom inte och säg att dom är duktiga som jobbar
Citera
Medlem
gofigurs avatar
En doktor borde kunna skilja på jul och jude?
Inte kan väl kristna tyskar varit dumma mot Saudi?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Att någon "skrev"? Vad har du fått två bilar ifrån?

Minst 2 personer har dött i alla fall.

Någon skrev det. Jag vet inte om det är sant, men tänkte det kunde vara intressant information, vad som diskuteras på tyska chattar.
Citera
Medlem
Yungvidzibois avatar
Mycket rasism utan belägg här.
Typiskt för flashback, i guess. Förfärligt med terrorattentat dock..
Citera
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Tack!
Den här videon från gripandet hade jag inte sett någon annanstans.
https://videos.watchpeopledie.tv/17347296354196122.mp4
Tack. Bra. Intressant klipp. Man ser hur polisen studsar bakåt på slutet. Jag gissar de befarar bombbälte eller liknande...
Citera
Medlem
Bertil.Falukorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Hahaha, så religiös historia funkar för att ta över landområden om det är rätt religion.
Är så jävla ball att läsa såna här trådar när ni går bananas på alla muslimer. Som att dom är ondskan och vi dom goda vita kristna är några oskyldiga små offer.

Det spelar ingen roll om vi är oskyldiga små offer eller inte. Det är vi. Du förstår inte poängen överhuvudtaget.

Tror du att muslimerna, kineserna, ryssarna sitter och navelskådar och grubblar över om de är onda eller goda? Frågan är fel ställd. Du är en idiot. Det kan låta hårt men förtjänar att sägas. Jag kan tänka mig att du är en helt överflödig människa.

Om du inte vill vara med är det helt OK. Det finns många andra gemenskaper du kan alliera dig med.
Senast redigerad av Bertil.Falukorv 2024-12-20 kl. 23:00.
Citera
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Den enda gemensamma nämnaren jag kan se för alla dessa galningar är att de är män.

Ja för kvinnor från dessa länder kan inte framföra ett fordon kanske en kamel och en flygande matta på sin höjd 😂☠️
Citera
2024-12-20, 22:57
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Om vi har 0 MENA-människor i Europa så kommer de utföra 0 terrordåd här. Hur stor andel av dem som är terrorister är ointressant, det kan de diskutera sinsemellan hemma hos sig när vi skickat hemma 100 % av dem och stäng gränserna för dem. Det har inte med Europa och Européerna att göra.

Ja om det är 0 blir det 0 från den gruppen, men det blir ett konstigt resonemang.
Det är alltid 0 från en grupp som inte existerar.
Är själv för hårdare straff och tycker att kriminella kan utvisas bums, men det är andra människor.
Varflr skall de skötsamma dela skuldbördan?
Skall du och jag dela skuld med Fritzl osv?
Citera
2024-12-20, 22:57
Medlem
Misstänkte arbetar som läkare i Magdeburg och är i 50 års åldern, så inte en ung
arg man som gjort detta .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in