2024-12-20, 22:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja vad snackar jag om, borde ju du veta eller dina kompisar kanske som använder samma konto kanske vet.
Det kommer nog ut snart..
Var du också en del i anklagelserna om att Jocke hade varit en del av våldtäkten på en flicka? för du verkar vilja sätta dit Jocke.

Du som jobbat inom kriminalvården borde ju ju egentligen inte vara en sånt fan girl av de chrippa håller på med.
Nej, jag vet inte vad du snackar om.
Om något är skrivet från det här kontot som du pratar om så får du länka. För jag har inte en aning vad du babblar om.

Jag är ingen fan person av det Jocke och anhanget sysslar med i första hand. Även om Chrippa gör saker som packet inte gillar så finns ingen ursäkt för det drev och de trakasserier vi sett på nätet under ett år nu.
Citera
2024-12-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Vad har han gjort och varför har den här tråden nära 5000 sidor?!

Till slut kommer allt bli offentligt.
Citera
Medlem
Ingen glömmer väl för ganska snart ett år sen fejkar Linnea eller blir misshandlad av chrippa så han blir häktad. Hans bror med fl gör allt för att rentvå honom.

Han kommer ut skrivit massa kärleksbrev till Julia.

Han säger han åkte till Spanien med Linnea sen enbart för att få tillbaka sin YouTube kanal.

Linnea filmade en film där hon hängde ut Chrippa som var inspelad innan nyår men släpptes senare.

Glöm aldrig folk hur detta verkligen började.

De som står på chrippas sida i detta måste va minst lika sjuka i huvudet som chrippa o Linnea!
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Lyda Jocke, tänk att han är en sån gud för dig, chrippa som var så jävla rädd för att åka dit redan när det snacket började så han tänkte skita i Linnea och dra med Julia & barnet men denna gång drog han utan barnet istället, han kastar vilken anhörig som helst under bussen om det kan rädda han själv.
Nej, och tydligen var/är han inte den Guden för Chrippa heller eftersom Chrippa bröt sig fri och valde att leva sitt liv istället för att gå fot.
Citera
2024-12-20, 22:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Men fattar du inte att Joakim inte tyckte de va lämpligt att c var ihop med Linnea som dessutom satt C i häktet och har du glömt alla videos C har gjort om Linnea hur hemsk hon var och hon samma om honom. Klart Joakim som bror bryr sig då.

Men ni kanske tycker de är en sund relation att bete sig så mot varandra
Jag har fattat för länge sedan att Jocke försökte lägga sig och styra i sådant som inte angår honom - samt att han inte gillade när Chrippa inte ville leka hund åt honom.
Han borde ha fattat att det skulle landa där - Jocke är inte särskilt viktig i Chrippas liv - och Chrippa är inte en person går fot på order.
Citera
2024-12-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag vet inte vad du snackar om.
Om något är skrivet från det här kontot som du pratar om så får du länka. För jag har inte en aning vad du babblar om.

Jag är ingen fan person av det Jocke och anhanget sysslar med i första hand. Även om Chrippa gör saker som packet inte gillar så finns ingen ursäkt för det drev och de trakasserier vi sett på nätet under ett år nu.

Du ljuger dåligt bra att det finns bevis på vad du har gjort, stå för det istället.

Han är inte utsatt för ett drev han utsätter andra för fara och har satt sig i situationen helt själv.
Citera
2024-12-20, 22:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Ingen glömmer väl för ganska snart ett år sen fejkar Linnea eller blir misshandlad av chrippa så han blir häktad. Hans bror med fl gör allt för att rentvå honom.

Han kommer ut skrivit massa kärleksbrev till Julia.

Han säger han åkte till Spanien med Linnea sen enbart för att få tillbaka sin YouTube kanal.

Linnea filmade en film där hon hängde ut Chrippa som var inspelad innan nyår men släpptes senare.

Glöm aldrig folk hur detta verkligen började.

De som står på chrippas sida i detta måste va minst lika sjuka i huvudet som chrippa o Linnea!
Hur det började - skojar du?
Chrippa är vuxen har äger rätten att välja sitt liv utan att fråga Jocke.
Citera
2024-12-20, 22:16
Medlem
Citat:
Nej, och tydligen var/är han inte den Guden för Chrippa heller eftersom Chrippa bröt sig fri och valde att leva sitt liv istället för att gå fot.

Han ville dra med Julia & barnet lyssna själv på Linneas ljudinspelningar.
Citera
2024-12-20, 22:18
Medlem
Citat:

Chrippa bad ju dom om hjälp i början och var så tacksam.

Att du är en som står bakom han och linneas psykiska ohälsa får stå för dig!
Citera
2024-12-20, 22:19
Medlem
Himla bra live Danjal gjorde idag, se den ligger kvar på hans Instagram, han har ju iaf något att tillföra jämfört med kräftan.
Citera
2024-12-20, 22:20
Medlem
Citat:
Jag har fattat för länge sedan att Jocke försökte lägga sig och styra i sådant som inte angår honom - samt att han inte gillade när Chrippa inte ville leka hund åt honom.
Han borde ha fattat att det skulle landa där - Jocke är inte särskilt viktig i Chrippas liv - och Chrippa är inte en person går fot på order.

Mer saker som inte är så viktiga i chrippas liv.

Så som att skita i att ta sitt ansvar för sin egna dotter. LVU nu.
Citera
2024-12-20, 22:21
Medlem
Citat:

Japp och han valde liv utan dotter och familj.

Edit: Eller enligt dig, så har han ju inte haft något ansvar eftersom Chloe var folkbokförd hos julia.. Så Chloe borde aldrig blivit LVU från honom.. Även om drogtest visat sig positiva på anabola iaf.
Sen att det förekommer fysiska bråk osv det gör ju inget, det tar ju inte barnet skada av osv..
Senast redigerad av CLJA 2024-12-20 kl. 22:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in