2024-12-20, 22:24
Medlem
Blev det någon live för honom?

Snacka om att expressen har nyhetstorka när de skriver om Chrippas uppenbara skämt!
Citera
2024-12-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Japp och han valde liv utan dotter och familj.

Edit: Eller enligt dig, så har han ju inte haft något ansvar eftersom Chloe var folkbokförd hos julia.. Så Chloe borde aldrig blivit LVU från honom.. Även om drogtest visat sig positiva på anabola iaf.
Sen att det förekommer fysiska bråk osv det gör ju inget, det tar ju inte barnet skada av osv..

Skit I drogtestet, jag har sett bilder där ögonen står ut som råttpittar, mjöl under näsan, fångad på bild med en lina framför sig och flertalet konversationer angående ladd och den syntetiska varianten 3cmc. Det räcker gott och väl!
Citera
2024-12-20, 22:26
Medlem
micke_mans avatar
Vart har ni hört att jocke bett om polisskydd,Han har inte uttalat sig om något sånt på sociala medier
Citera
Medlem
Saxofonjudes avatar
Vad ligger egentligen bakom att Jocke med anhang lägger så mycket tid på Chrippa? Varför inte bara lägga locket på som normala personer hade gjort?

Eller är det uppmärksamhet och pengar som ligger bakom allt fortsatt drama? Alla inblandade har ju ett ekonomiskt incitament i det här tyvärr. Jag har verkligen inte följt allt men har ändå snappat upp lite och anar ett mönster med olika ständiga konflikter/drama med olika personer, snickare, Olof k, Chrippa. Finns det fler?

Eller slog det slint när Chrippa landade en så satans het tjej?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Snacka om att expressen har nyhetstorka när de skriver om Chrippas uppenbara skämt!

och hamnar dessutom på en "första sida" och inte en liten spalt till höger...
Citera
2024-12-20, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Vart har ni hört att jocke bett om polisskydd,Han har inte uttalat sig om något sånt på sociala medier

Instagram. exonph eller något sånt skrev om det.
Citera
2024-12-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så kan det vara ja, men jag tror att det är ganska jobbigt och blir utsatta för de dom har blivit, att få beviljat polisbeskydd får man inte utan anledning, dessutom så behöver det inte vara just chrippa som gör något.

Men det finns ju några användare som gillar att skriva till Jocke och hota med saker och det lär ju också bli en belastning, men det kommer också komma ut, det får vara nog nu.
Jag har själv sett vad som skrivs och jag har printar men väljer att inte lägga ut det men det kommer säkerligen komma ut.

Printar finns. Det kan jag gå i god för om det nu skulle betyda något.

Tänk att man är så charmad av Chrippa så man själv begår brott och blir en stalker. Det är inte friskt någonstans.

Är Chrippa tagen innan nyår tror ni?
Jag tror det. Vi får se.
Citera
2024-12-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Är kul när tidningarna postar lite humor i alla mörka nyheter. Tror Skansen Jonas fick sig ett gott skratt han med.
Citera
2024-12-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man

Han har skrivit det till en annan på sociala medier som postade det.
Citera
2024-12-20, 22:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du ljuger dåligt bra att det finns bevis på vad du har gjort, stå för det istället.

Han är inte utsatt för ett drev han utsätter andra för fara och har satt sig i situationen helt själv.
Du får länka till dina bevis. Jag väntar.

Citat:
Han ville dra med Julia & barnet lyssna själv på Linneas ljudinspelningar.
Uppenbarligen var det en kortvarig impuls i så fall - för Julia har ju kämpat och kämpat för att få tillbaka honom - men han vill inte ha henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Chrippa bad ju dom om hjälp i början och var så tacksam.

Att du är en som står bakom han och linneas psykiska ohälsa får stå för dig!
Sen ville han inte ha den hjälpen. Han är vuxen och äger rätten att välja bort den -- men då startade ett helvete från Jocke och Anjo .. med Julia som lycklig medlöpare och konfliktskapare.

Jocke ägde inte rätten efter att Chrippa betackat sig.

Dessutom är det ju rejält sjukt att Jocke inte ens kan bestämma sig för om han skall "rädda" Chrippa eller om han skall "rädda" Linnea.
Det som är viktigt för Jocke är att Chrippa inte har Linnea .. varför är det så. Är Jonna så otillräcklig? Eller är avundsjukan på det Chrippa har så stor? Eller är det en kombo. För Jocke är fixerad vid Linnea.

Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Mer saker som inte är så viktiga i chrippas liv.

Så som att skita i att ta sitt ansvar för sin egna dotter. LVU nu.
Han är den som försökt ordna och kämpa för dottern. Julia har använt dottern som medel för att få hänga i Anjos studio och få fame och uppmärksamhet från Jocke.
Jocke och Anjo förstörde alla möjligheter för soc att få till ett stadigt samarbete eftersom de hela tiden utnyttjat den värdelösa Julia att använda barnet som vapen mot Chrippa.
'
Så nej. han har inte skitit i sitt barn.
Citera
2024-12-20, 22:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Han har skrivit det till en annan på sociala medier som postade det.
Nej, han postade det själv på sin insta.
Citera
2024-12-20, 22:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Vad ligger egentligen bakom att Jocke med anhang lägger så mycket tid på Chrippa? Varför inte bara lägga locket på som normala personer hade gjort?

Eller är det uppmärksamhet och pengar som ligger bakom allt fortsatt drama? Alla inblandade har ju ett ekonomiskt incitament i det här tyvärr. Jag har verkligen inte följt allt men har ändå snappat upp lite och anar ett mönster med olika ständiga konflikter/drama med olika personer, snickare, Olof k, Chrippa. Finns det fler?

Eller slog det slint när Chrippa landade en så satans het tjej?
Het tjej...???? En psykopat med fillersläppar, konstig näsa och obehagliga ögon. Ingen brud en klädkedja skulle anlita som modell direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in