2024-12-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotten82
Vad var det för filmsnutt på Instagram? Någon som kan lägga upp den? Eller beskriva den?

Den finns kvar i hennes Instagram-stories. Den första som visas.
Citera
2024-12-19, 20:51
Medlem
Måste man själv ha instagram för att se? Jag har inte instagram.
Citera
2024-12-19, 21:22
Medlem
Citat:
Måste man själv ha instagram för att se? Jag har inte instagram.

Då befinner du dig i fel tråd.
Citera
2024-12-20, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Skrev hon inte innan att namnet ska börja på z?

Zack
Zeke
Zeb

Annars

Prada
Gucci
Boss
Kean

I get Svenssonnamn iallafall.

I kommentarerna på Zs inlägg om att lillebror anlänt har en kommenterat ”Zion ❤️🙌”
Citera
2024-12-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksee
I kommentarerna på Zs inlägg om att lillebror anlänt har en kommenterat ”Zion ❤️🙌”

Mm, jag såg det också men det är någon som zebastian inte följer tillbaka och säkert inte ens känner.
Citera
2024-12-20, 15:41
Medlem
Citat:
Skrev hon inte innan att namnet ska börja på z?

Zack
Zeke
Zeb

Annars

Prada
Gucci
Boss
Kean

I get Svenssonnamn iallafall.

Eller med deras hybris kanske Zeus 😂
Citera
2024-12-20, 17:46
Medlem
Citat:
Vad var det för filmsnutt på Instagram? Någon som kan lägga upp den? Eller beskriva den?

Hon sitter sminkad och fixad på en pilatesboll och gungar fram och tillbaka. Ser porrigt ut.
Citera
2024-12-20, 18:56
Medlem
Citat:
Hon sitter sminkad och fixad på en pilatesboll och gungar fram och tillbaka. Ser porrigt ut.

Ja det är verkligen en bisarr video där allt förstärks av klädseln, långa håret, lösfransar och urringningen. Helt sjuk video att lägga ut.
Citera
2024-12-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Ja det är verkligen en bisarr video där allt förstärks av klädseln, långa håret, lösfransar och urringningen. Helt sjuk video att lägga ut.

Okej... det är väl sån hon ser ut alltid iofs. Sett henne irl en gång, hon såg verkligen likadan ut irl. Detta var för flera år sen när hon hade två barn och var ihop med sin exman. (Nu är hon ju ännu mer sminkad)
Tajt kortkort klänning som slutade strax nedanför rumpan, som hon drog lite i emellanåt.
Men, såg henne prata med andra folk och hon verkade vara en gullig tjej till sättet det lilla jag såg.
Citera
2024-12-21, 11:33
Medlem
Gabriella la upp en händelse för några dagar sedan där hon skrev att hon kommer köpa sin egen push present. För er som inte vet är push present en gåva partnern ger till mamman efter att hon har fött sitt barn. Nu lägger G upp en händelse där hon uttrycker sin tacksamhet för sina vänner och en annan där hon skriver ”vi föräldrar har fått turas om att bära, trösta…”. Som att allt hon önskar är att bevisa för läsarna att hon faktiskt har pappan i bilden. Jag känner fortfarande att Z bara är där för de små barnens skull. Tyvärr.
Citera
2024-12-21, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Gabriella la upp en händelse för några dagar sedan där hon skrev att hon kommer köpa sin egen push present. För er som inte vet är push present en gåva partnern ger till mamman efter att hon har fött sitt barn. Nu lägger G upp en händelse där hon uttrycker sin tacksamhet för sina vänner och en annan där hon skriver ”vi föräldrar har fått turas om att bära, trösta…”. Som att allt hon önskar är att bevisa för läsarna att hon faktiskt har pappan i bilden. Jag känner fortfarande att Z bara är där för de små barnens skull. Tyvärr.

Jag får samma känsla faktiskt. Åtminstone utifrån det hon har skrivit både innan och nu så tolkar jag det så.
Citera
2024-12-21, 12:22
Medlem
Något som jag har reagerat lite på är att som gravid så har hon vara gnällt och gnällt och nu när bebisen är född så är hon lite stöddig, typ "Jag har gjort det här förut så jag VET faktiskt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in