2024-12-12, 10:02
Medlem
Anso10765s avatar
Tittat tillbaka lite till när hon var tillsammans med sin exman....där visade hon ansiktet mer, inte lika hårt sminkad och framförallt inget fokus på utmanande bilder på sig själv.

Känns genom bilderna som att hon var mer tillfreds med livet då...

Vem av dem ville skiljas?

Har han någon ny idag?
Citera
2024-12-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksee
Kanske är sen på bollen men de följer varandra igen på Instagram

De måste vara väldigt ostabila mentalt båda två.
Citera
2024-12-12, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Tittat tillbaka lite till när hon var tillsammans med sin exman....där visade hon ansiktet mer, inte lika hårt sminkad och framförallt inget fokus på utmanande bilder på sig själv.

Har han någon ny idag?

Han är gift idag och har barn med henne också.
Citera
2024-12-12, 10:09
Medlem
Citat:

Har han någon ny idag?

Gabriella skrev att det var ett gemensamt beslut.
Hennes förklaring någon gång var att småbarnsåren hade tagit på dem.

Fjodor har en ny fru idag. De har ett gemensamt barn. Vi bör verkligen inte gå in mer detaljerat på Fjodor och hans familj av all respekt, då varken dem eller deras barn är offentliga.
Citera
2024-12-12, 10:18
Medlem
På Facebook står dom Gabriella och Z fortfarande som gifta och inga bilder har tagits bort heller. Sen verkar ingen av dom särskilt aktiva på fb visserligen, men varför är man så tydlig med sitt hoppiga förhållanden och problemen på Instagram där de är så offentliga men låter saker och ting vara kvar på fejjan? En del av mig känner att dom endast gör detta för att skapa debatt vilket generar mer klick och pengar i slutändan, varav en annan del av mig bara tror att de har riktiga problem och är extremt omogna båda två.
Citera
2024-12-12, 10:29
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systerpk
På Facebook står dom Gabriella och Z fortfarande som gifta och inga bilder har tagits bort heller. Sen verkar ingen av dom särskilt aktiva på fb visserligen, men varför är man så tydlig med sitt hoppiga förhållanden och problemen på Instagram där de är så offentliga men låter saker och ting vara kvar på fejjan? En del av mig känner att dom endast gör detta för att skapa debatt vilket generar mer klick och pengar i slutändan, varav en annan del av mig bara tror att de har riktiga problem och är extremt omogna båda två.

Jag tror inte dem använder Facebook ens. Kan vara så att de gör det bara som en grej som du säger, det finns absolut en möjlighet, men det lär de förlora på i slutändan. Tror inte det är så faktiskt. Tror du verkligen de vill skapa hat mot sig själva och riskera att förlora en massa följare genom att vara så pass oärliga mot följarna? Jag tror inte de är såna.

Däremot är de nog svajiga både i sig själva och i förhållandet. Deras förhållande har ju gått ut på sex och graviditeter ända från första början. Hon blev ju gravid med Z på en gång (hon fick ett missfall redan sommaren 2021 och då hade de i princip nyss träffats, hon gjorde en skrapning och sen var det inte långt därefter som de gifte sig och blev gravida igen). Har aldrig riktigt sett att de är där för varandra mer än ekonomiskt och som en passion. Gabriella har tidigare gått ut med att hon inte blir kär, sen om hon varit kär i F och Z eller om det bara varit väldigt passionerade förhållanden vette tusan. Kan ju ingen veta. Verkar inte vara speciellt sunt i alla fall om alla utsagor stämmer.
Citera
2024-12-12, 11:38
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Gabriella skrev att det var ett gemensamt beslut.
Hennes förklaring någon gång var att småbarnsåren hade tagit på dem.

Fjodor har en ny fru idag. De har ett gemensamt barn. Vi bör verkligen inte gå in mer detaljerat på Fjodor och hans familj av all respekt, då varken dem eller deras barn är offentliga.

Han har öppen Instagram
Citera
2024-12-12, 13:54
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Han har öppen Instagram

Det kanske är en sak att diskutera honom angående tiden han var gift med Gabriella. Men hans liv idag och hans nuvarande fru och deras barn bör lämnas utanför.
Citera
2024-12-12, 14:25
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Det kanske är en sak att diskutera honom angående tiden han var gift med Gabriella. Men hans liv idag och hans nuvarande fru och deras barn bör lämnas utanför.

Har inte pratat om det heller
Citera
2024-12-12, 14:31
Medlem
Citat:
Kan vara så att de gör det bara som en grej som du säger, det finns absolut en möjlighet, men det lär de förlora på i slutändan. Tror inte det är så faktiskt. Tror du verkligen de vill skapa hat mot sig själva och riskera att förlora en massa följare genom att vara så pass oärliga mot följarna? Jag tror inte de är såna.

Instämmer helt!
Det är nog Z som inte vill att hon öppet berättar om deras privatliv när det handlar om mer ont än gott, och det förstår jag. Gabriella gör det ännu svårare för dem och för alla läsare när hon bloggar om hennes mående, hur tufft hon har det och hur ensam hon känner sig. Det skapar ju en hel del oro och frågetecken som hon helt klart är medveten om.

Jag fick ju bekräftat att det verkligen var slut mellan dem. Jag kan inte gå in mer detaljerat på det, för att inte avslöja någon.
Citera
2024-12-12, 17:27
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet2299
Instämmer helt!
Det är nog Z som inte vill att hon öppet berättar om deras privatliv när det handlar om mer ont än gott, och det förstår jag. Gabriella gör det ännu svårare för dem och för alla läsare när hon bloggar om hennes mående, hur tufft hon har det och hur ensam hon känner sig. Det skapar ju en hel del oro och frågetecken som hon helt klart är medveten om.

Jag fick ju bekräftat att det verkligen var slut mellan dem. Jag kan inte gå in mer detaljerat på det, för att inte avslöja någon.

Känns lite som att hon målar in sig i ett hörn. Alla förstår att det är något. Antingen kommer hon behöva fortsätta som hon gör, vilket skapar en massa spekulationer åt alla håll. Eller så kommer hon ha en hel massa att förklara sen när hon väl orkar med det. Ser inget positivt med något utav det, varken för hennes själv eller för Z eller för hela familjen, tyvärr. Hon hade gjort bäst i att inte vara så öppen med hennes mående och allt hon fått göra på egen hand, samtidigt som allt hon utelämnat.

Jag misstänker att hon har någon "diagnos", som man benämner det i vardagligt tal, i kombination med att hon inte mår så bra psykiskt. Depression och ångest är vanligt vid vissa funktionsnedsättningar. Skulle kanske förklara en del kring hennes mående, handlingar och beteenden.
Citera
2024-12-12, 18:35
Medlem
Citat:
Jag misstänker att hon har någon "diagnos", som man benämner det i vardagligt tal, i kombination med att hon inte mår så bra psykiskt. Depression och ångest är vanligt vid vissa funktionsnedsättningar. Skulle kanske förklara en del kring hennes mående, handlingar och beteenden.

Hmmm. Tror faktiskt du kan vara något på spåret där! Hennes uttalade hypokondri är ju inte heller normal…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in