2024-11-13, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaas1
Någon som vet om man kan se matchen mellan Mike Tyson vs Jake Paul i efterhand? Eller är det enda chansen att se när det är live?
Den kommer nog ligga på Netflix efter med
Citera
2024-11-28, 13:16
Medlem
Del Boy går A last dance mot Otto wallin den 8 feb i Manchester.
Pk om 45 min.
Håll i bordet Otto!
Citera
2024-12-01, 19:51
Medlem
nickoruts avatar
Edwards-Yafai

Citera
2024-12-03, 08:39
Medlem
Berbitiev vs bivol 2
Samt dubois vs Joseph parker
Samt lite andra fighter i Saudi i februari
Citera
2024-12-03, 17:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Edwards-Yafai

Han hade inget i tanken med och sedan var han inte redo mentalt det var som han kopplat ur frn boxningen, Tror fighten mot Bam släckte han karriär och inget annat insåg det är en kliv till och det kan han inte ta!
Kommer jobba som expert åt DAZN vad det verkade som!
Citera
2024-12-04, 09:10
Medlem
Fan trailer till Usyk vs fury 2 va fan en av de bättre promo sett,riktigt snyggt mästerverk
Citera
2024-12-20, 15:54
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Kan man som svensk utan att hålla på med VPN och annat se matchen imorgon någonstans som inte är DAZN? Jag hatar DAZN och vill inte ge de mina pengar. Men orkar heller inte hålla på med laggande fulstream.

Spännande match. Jag gillar båda. Får hoppas på Fury och inte via nåt tveksamt domslut. Sen blir det ju en tredje match då. Men vad gör Dubois vid ett sånt tillfälle? Nu ska jag se om första fighten
Citera
2024-12-20, 16:26
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Kan man som svensk utan att hålla på med VPN och annat se matchen imorgon någonstans som inte är DAZN? Jag hatar DAZN och vill inte ge de mina pengar. Men orkar heller inte hålla på med laggande fulstream.

Spännande match. Jag gillar båda. Får hoppas på Fury och inte via nåt tveksamt domslut. Sen blir det ju en tredje match då. Men vad gör Dubois vid ett sånt tillfälle? Nu ska jag se om första fighten
Det är DAZN som gäller oavsett för oss i Sverige, från mitten av nästa sommar så har det DAZN rättigheterna till Matchroom - Queensberry - Golden Boy & Top Rank!

Spännade nje nja Fury kommer denna gång använda sin tyngd och mellan 8-10 ronden kommer han ta ut Usyk, Ngn trilogi blir det inte initialt för Turki vill sätta upp ett event i UK Fury v AJ gissar DDD v usyk kan vara på samma card!
Citera
2024-12-20, 19:02
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Jag har precis sett den och Usyk var klar vinnare trots splitten - domaren räddade Fury, med stående räkning, från att bli knockad.
https://www.youtube.com/watch?v=DCIQma99iaE&t=1451s&ab_channel=USYK17

När exakt startar rematchen eller åtminstone en beräknad matchstart?

Har svaret nu:
Returmatchen mellan Tyson Fury och Oleksandr Usyk äger rum den 21 december 2024 på Kingdom Arena i Riyadh, Saudiarabien. Evenemanget börjar klockan 17:00 GMT (18:00 svensk tid), och huvudmatchen förväntas starta runt klockan 22:00 GMT (23:00 svensk tid).
Senast redigerad av kubun 2024-12-20 kl. 19:08.
Citera
2024-12-21, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag har precis sett den och Usyk var klar vinnare trots splitten - domaren räddade Fury, med stående räkning, från att bli knockad.
https://www.youtube.com/watch?v=DCIQma99iaE&t=1451s&ab_channel=USYK17

När exakt startar rematchen eller åtminstone en beräknad matchstart?

Har svaret nu:
Returmatchen mellan Tyson Fury och Oleksandr Usyk äger rum den 21 december 2024 på Kingdom Arena i Riyadh, Saudiarabien. Evenemanget börjar klockan 17:00 GMT (18:00 svensk tid), och huvudmatchen förväntas starta runt klockan 22:00 GMT (23:00 svensk tid).

23 är väl ovanligt tidigt? Har de klagat?
Citera
2024-12-21, 19:32
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Är väl bättre TV-sändningstid antar jag. Hm....märkligt att ingen startat en matchtråd än - Evangemanget har ju redan börjat för en och en halv timme sen - eller har jag missat den
Citera
2024-12-21, 21:19
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad

Kl 23 vilken tidszon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in