2024-12-20, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krezzprezz
Okej okej, jag svarade bara på någon som frågade angående wifit.

Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Om GM filmar sin egen bil så borde man väl även kunna se en registreringsskylt?

Alldeles för suddigt om du kollar här https://gofile.io/d/dAQfCM CSI är inte på riktigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
Jag förväntar mig inget mer av efterblivna MENA-blattar. En funktionell person som inte är hudfärgshandikappad hade gjort det bättre.

Han håller vapnet som en riktig amatör. Men även om han visste hur han ska göra så kommer en blatte vara en blatte.

Nej, en funktionell person hade haft det väldigt svårt att utföra en sån här handling faktiskt. Det sitter inte i vanligt folk att skjuta obeväpnade personer som ber för sina liv.

Det är ett långt steg från att kunna hantera ett skjutvapen till att skjuta andra människor, som dessutom rör på sig, och dessutom riskera att sitta inne bakom lås och bom för resten av sitt liv för att göra det. En vanlig, funktionell person hade varit oerhört skakis i en sådan situation.
Citera
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontie123
Han som sköt är väl en grov amatör? Håller pistolen med en hand bara och flertal skott.
Är själv ej kunnig med eldvapen men just pistoler ska man väl hålla med två händer och ''breda ben''?
Har skjutit prickskytte i klubb, vi håller pistolen med en hand.
Citera
2024-12-20, 11:25
Medlem
Skyttens skor och smalben är i kontant med offret i slutet av videon. Frågan är om de har säkrat de spåren eller om ambulanspersonal och annat varit där och påverkat genom att röra/klippa upp byxor
Citera
2024-12-20, 11:26
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Folk tror att skytten e piss för att han inte träffade i skallen direkt.

Det är inte det som gör skytten till ett proffs. Det är att han behåller lugnet och det viktigaste. Han går fram och avslutar jobbet.

Perfekt helt enkelt
Citera
2024-12-20, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekroy
Alldeles för suddigt om du kollar här https://gofile.io/d/dAQfCM CSI är inte på riktigt.
verkar vara ett längre klipp du screenat. finns länk?
Citera
2024-12-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Han bokstavligen sköt ner honom när han sprang , är du blind eller?

Man räknar till 13-14 skott totalt varav 5-6 avslutas på väldigt nära håll. Sorgliga människor.
Citera
2024-12-20, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mudaki
verkar vara ett längre klipp du screenat. finns länk?

Länk har spridits flertalet gånger i tråden, har inte tillgång till den, men scrolla bak ett par sidor så hittar du en video på 47 sekunder.
Citera
2024-12-20, 11:29
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Fyfan hellre dö hursomhelst bara man slipper den sista paniken han upplevde

Och ska man avrätta någon kan man väl lära sig sikta och skippa filmandet, paniktortyr är fan värre än mordet

Sen var väl inte bo en ängel.gissar jag men sjukt med detta parallella rättssystem

Samma video länkar bara
https://gofile.io/d/rEhxjK

Jag känner att det ändå är en HYFSAT smärtfri och snabb död det där. Visst några sekunders panik, men det finns ju betydligt mer brutala och utdragna sätt att dö på.
Citera
2024-12-20, 11:30
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
https://theync.com/swedish-rapper-go...ing-garage.htm

Tack för länken! 👍

Någon som hör vad BO skriker på slutet?
Citera
2024-12-20, 11:31
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
11 smällar för att få slut på han = en liten skakig amatör pojke

Nja, ibland tar det tid att dö, hela förloppet är kort - kan mycket väl vara så att 3 av 5 initiala skott var dödande, men att det hade behövts några minuter till

Så, ja, många skott, med en avslutande avrättning som skyndade på förloppet
Citera
2024-12-20, 11:33
Medlem
OlleLisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
De vill bara vara tuffa och balla. De gör snabba pengar, de kan köpa dyra klädesplagg som kostar mer än en vanlig arbetare har i månadslön. Brudarna springer efter dem. De förstår att folk blir skjutna, men de är unga och känner sig odödliga. "Det händer inte mig" tänker de.

När man läser på Flashback ser man ofta folk som firar att "gängkriminella" blir mördade. För de blir provocerade över att dessa personer till synes har ett bättre liv än de har det, med pengar, kvinnor, lyxprylar och resor. När de väl får ett straff så är det lågt, och sedan får de sitta på fritidsgård och spela PlayStation. Sen kommer de ut och kan fortsätta.

Jag tycker den här videon med fördel kan ses av dessa. Det mänskliggör dessa personer. Den tuffa fasaden de har utåt är bara rollen de spelar. Han hade ett par år där han kunde köpa dyra märkeskläder för pengarna han drog in på knarkhandel. Han betalade priset för det genom att bli avrättad i ett P-hus innan han fyllde 25, och han kände dödsångest in till sista ögonblicket.

Av de som inte blir mördade sitter många och trycker utomlands. Inte för att de nödvändigtvis måste, utan för att de skulle gå samma öde till mötes som BO i det här fallet om de satte sin fot i sina hemtrakter. Utåt visar de upp hur de sitter vid ett blått hav i något varmt land och "lever livet", men egentligen är de rädda för sin egen säkerhet och måste vara där. De lever skitliv.

Så jag tycker att många av er som arbetar och betalar skatt och kanske bara har en kvinna eller kanske inte ens det, ändå ska vara nöjda med vad ni har. Om ni har ett boende, en hyfsad lön, osv. Framförallt har ni frihet. Ni behöver inte kolla er över axeln, och löper en minimal risk att sluta era dagar som BO i det här fallet. Det är värt mer än alla Gucci-kepsar och slampor i världen.
Långt ifrån alla i denna sfär har gott om pengar och brudar som springer efter det, det handlar om en liten klick. Men de visar sig gärna upp sig med lånade bilar och prylar för att det ska se ut som de är täta. Alltså ännu mindre lockande livsstil när man inser vilket fejk det hela är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in