2024-12-20, 09:50
Medlem
Flurryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Bodde i Norrköping 1977 1979 då fanns inget av detta. Bara ljushyade på stan inget våld inget. Att man skulle vara rädd att gå ute kvällstid på stan fanns inte på kartan. Det enda var väl då någon svensk våldtäktsman som gömde sig i en park men hörde inget om det heller. Sverige Sverige vårt trygga fina hemland vad jag saknar det.

Har också bott i Norrköping. Var som du säger lugnt förr. Skulle numera aldrig sätta min fot i den jävla dynamithålan.
Citera
2024-12-20, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1
Någon som har en bild på honom utan mask?

https://ibb.co/BKx90q1
https://ibb.co/DMfgVb8
https://ibb.co/NSQQTgb
https://ibb.co/j4xWHTD
https://ibb.co/vZxPM0H
Citera
2024-12-20, 09:52
Medlem
Jag hoppas skytten åker dit.

Jag gissar att polisen redan vem det är, om det inte är någon inhyrd från annan stad.

Kan inte finnas så många vita med rätt längd(i förhållande till biltaket) som är med i gängen i n-köping?

Obehagligt att se hur kallblodiga dessa individer är.
Citera
2024-12-20, 09:53
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
En av landets mest folkkära artister mördas på film och folk är inte ute på gatorna och demonstrerar mot att klyftorna blir allt större.
Vad ska man tro om ett land som förlorat sin solidaritet?
Min fetning/understrykning , landets mest folkkära artister
Han var ju uppenbart en gängmedlem och inblandad i en tidigare avrättning i samma stad
Citera
2024-12-20, 09:57
Medlem
Gentss avatar
Hemskt när fina oskyldiga människor ska mördas.
Citera
2024-12-20, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Min fetning/understrykning , landets mest folkkära artister
Han var ju uppenbart en gängmedlem och inblandad i en tidigare avrättning i samma stad

Ja, och det är ju ingenting han är stolt över. Många har mörka sidor som man gärna inte pratar om. Det gäller även för såna som Lasse Berghagen, Jerry Williams och andra.
Man kan fortfarande vara folkkär som artist.
Här har vi en ung utsatt invandrarpojke som på kort tid blivit en självklar del av folkhemmet. Med tanke på ålder och talang hade han kunnat gå hur långt som helst och sälla sig till raden av svenska exportsuccéer tillsammans med ABBA, Roxette och Robyn.

Det är så tragiskt när rasism och klassklyftor kommer i vägen för en fantastisk framtid.
Citera
2024-12-20, 09:58
Avstängd
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Håller med, nånstans i Norrköping finns det en mamma som skrikit luften ur sina lungor. Familjerna har inte valt det här livet och att familjen ska behöva se avrättningen på ens barn..fy fan.

Mamman har blod på sina fingrar! Allt annat är bullshit!
Citera
2024-12-20, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chockneger
En av landets mest folkkära artister mördas på film

Populär bland en bunt osmarta kids kanske, men folkkär? Inte ens i närheten.

Att ytterligare en maskerad, kriminell gangsterrappare biter i gräset kommer väl knappast som någon överraskning?

”Live by the sword, die by the sword”.
Citera
2024-12-20, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo651
För vem ska annars ge svenskarna deras knark?
Svenskarna behövde inte bedöva sig med droger innan dessa krigiska våldsklaner invaderade Sverige.
Citera
2024-12-20, 10:02
Medlem
Avskyvärt brott och tråkigt när någon ska behöva sätta livet till.

Knappast känd när ingen har hört talas om människan förut.

Att vara eller kalla sig rappare idag måste vara förenat med direkt självhat. Finns väl inget mer pinsamt idag. Allt inom rap verkar förespråka misogyni, kriminalitet, våldtäkt, droger, hat, bidragsbrott, urholkning av samhällets resurser. Typiska karaktärsdragen verkar vara empatilösa narcissister som fortfarande bär blöja.

Svårt att förstå varför SR/SVT fortsätter glorifierar denna genre och att det är något man står bakom, minst sagt sned värdegrund.

Om man i samhället vill få bukt med problemet är att strypa deras inkomstkälla, vilket främst är public service och spotify. De är stora sponsorer av dessa kriminella gäng, genom falska/köpta spelningar på spotify (pengar från droghandel) leder till spelningar på public service eftersom de hämtar toplistor från spotify. Ett förbud mot all typ av rap & hiphop i kommersiella sammanhang dvs public service, spotify, kommersiell radio vore ett steg i rätt riktning.
Citera
2024-12-20, 10:06
Medlem
Kan de ha med det stora knarkbeslaget som hände i början på året?
En av dom dömda säger han är släkt med BO och en del av drogerna skulle till Sthlm
Citera
2024-12-20, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
"förlåt förlåt, jag ber dig, jag ber dig "

Vad vad det sista mer han sade efter det?

Han säger :

”Din horunge, din horunge!!

Jag ber dig jag ber dig, jag ber dig!! jag ber dig!!

din fucking mamma knullare”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in