Citat:
Ursprungligen postat av
Bettosaurus
Han har väl inte varit guds bästa barn när han var yngre, inte gjort några större brott, men misshandel och sånt har jag för mig, och missbrukat, bland annat anabola/steroider. Han vill väl hitta något att göra av sina muskler på 🤣
Hei*kis gamla kumpaner (L och R) är inte en del av X-team då? Den tredje "P" avtjänar ju 7 års fängelsestraff och skakar galler iaf 1.5 år till
Citat:
Ursprungligen postat av
Bettosaurus
Han har väl inte varit guds bästa barn när han var yngre, inte gjort några större brott, men misshandel och sånt har jag för mig, och missbrukat, bland annat anabola/steroider. Han vill väl hitta något att göra av sina muskler på 🤣
Hei*kis gamla kumpaner (L och R) är inte en del av X-team då? Den tredje "P" avtjänar ju 7 års fängelsestraff och skakar galler iaf 1.5 år till
Enligt min källa så har jo**sef aldrig gjort något kriminellt i sitt liv förutom att slå på hans ex och missbruka anabola.
Ingen jag har pratat med kan förstå varför han väljer att gå med i gäng när han är 40.
Li**nkan sitter inne vad jag fick höra för att ha slagit på sin kvinna och enligt min källa/källor så fick pe**pes mamma sin port sprängd i den första omgången av bomber förra året och det har ju alla glömt att skriva så jag tänkte påminna er.
Enligt min källa/källor så fick pe**Peps mamma sin port sprängd förra året av just sloagänget för dom ville hon skulle betala hans skulder för narkotikan som han sitter inne för (det var inte deras narkotika) men dom tänkte att det skulle vara lätt att säga till hans mamma att det är dom som är dom rättmätiga ägarna av narkotikan han åkte fast för ( vilket inte är sant).
Slutade med att pep**pes mamma betalade 130.000 riksdaler till sloagänget.
Läser man utredningen om
Bombdåden förra året och är
Lite insatt som jag mycket väl vet att polisen är så kan man koppla vilka som låg bakom bomberna förra året, står i tråden om
Dom händelserna att alla vet vem hitler och Putin är på den krypterade chatten signal och min källa/källor bekräftar det för enligt min källa/källor så är det 2 av ledarna i just sloagänget konstigt att polisen inte haft mer uppsikt över dom.
Fick höra idag att 2 av ledarna i sloagänget lämnat stan.
Dom ör inte omtyckta i den här staden dom har fått en kille som jag inte tänker nämna vid namn att ta en massa blancolån pågrund av påhittade skulder det slutade med att killen lämnade sin familj och försvann från stan och än idag mår han jättedåligt och vågar inte
Gå ut eller arbeta där han befinner sig, han har hamnat i ett tungt missbruk och den killen var skötsam med jobb och ett ordnat liv från en familj med ordnade förhållanden.