2024-12-19, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muharemdemirok
Ja finns ett par tre namn till.

Dåså, fram med dem
Citera
2024-12-19, 04:23
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Enligt min källa så är inte ojei**ls inblandade dom håller sig för sig själva.

Ledarna i sloagruppen är
Al* ze*n *=i
A*be sul*tani *=b
Blen**ard och bes**art haj**rizi

Men det är en pågående intern konflikt som innefattar mer folk än dom här fyra pågår även inre stridigheter mellan dom fyra om vem som egentligen bestämmer och hur hårt fram dom ska gå.

He*k* antoni*o alexan**der och jose**f befinner sig efter allt som hänt då dom anser att ”bomban” svikit dom på ena sidan emot rob**in ”bomban” Lindström, till sin räddning har även jose**fs systerson kenn**y hagber**g anslutit då han för ett par år sedan blev grov misshadlad och förnedrad samtidigt som det filmades av just sloagruppen då han hade doppat snorren i fel hål, det kostade honom 70 tusen kr.
Ant**onio alexand**er och kenn**y hag**berg vill slå tillbaka hårt medans jose**f och he**ki är livrädda alla gömmer sig i Helsingborg tillsvidare.
Rob**in ”bomban” lindst**röm har genom sin familj betalat eller kommer betala sin del av dom femhundra tusen senaste boten ligger på.
Dom andra anser att ”Bomban” har svikit sina gängbröder.

Även jos**ef håller på och försöka samla in pengar från familj för att betala sin del av boten.
Fetade.
lol
Nä dom gör ju inte bra reklam för Bandidos direkt.
Senast redigerad av TjackOhej 2024-12-19 kl. 04:26.
Citera
2024-12-19, 07:19
Citat:
Det undrar jag med.
Jose**f var ju inte jättesnäll mot sin f.d flickvän som han också har barn med han knäckte henne psykiskt.
Tycker att det är helt retarded att vilja bli kriminell och gå med i x-team när
Man är 40+ speciellt när
Man aldrig varit något förut.

Han har väl inte varit guds bästa barn när han var yngre, inte gjort några större brott, men misshandel och sånt har jag för mig, och missbrukat, bland annat anabola/steroider. Han vill väl hitta något att göra av sina muskler på 🤣

Hei*kis gamla kumpaner (L och R) är inte en del av X-team då? Den tredje "P" avtjänar ju 7 års fängelsestraff och skakar galler iaf 1.5 år till
Citera
2024-12-19, 08:21
Medlem
Citat:
Kan förstå att polisen spärrade av den gatan.
Skumraskaffären som ligger vägg i vägg med downtown är också utsatt för utpressning av sloagruppen enligt min källa.
Tyvärr så har polisen också kännedom om det så kanske därför dom spärrade av dom trodde säkert att det var den affären.

Finns det rykten om andra under utpressning eller på annat sätt inblandade? Polis? Tjänstemän på kommunen? Politiker? Inflytelserika personer?
Citera
2024-12-19, 12:27
Medlem
Citat:
Kan förstå att polisen spärrade av den gatan.
Skumraskaffären som ligger vägg i vägg med downtown är också utsatt för utpressning av sloagruppen enligt min källa.
Tyvärr så har polisen också kännedom om det så kanske därför dom spärrade av dom trodde säkert att det var den affären.

Ägaren är pressad att betala en miljon av sloagruppen för någon slags affär som gått snett emellan dom båda parterna.

Ännu en gång så skriver jag att det enbart rykten och ingenting jag vet med säkerhet men definitivt en sak att ha i åtanke.
Det var tio tusen, Inte En MILJON bot
Jimmy togs utanför bowlinghallen, men valde att inte polisanmäla.

Blöj Robin är portad på livstid på Downtown
Citera
2024-12-19, 15:17
Medlem
Är det konflikt mellan JG och BMC eller bara i Falkenberg?
Citera
2024-12-19, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capocollo
Dåså, fram med dem

Citat:
Ursprungligen postat av Capocollo
Dåså, fram med dem

Alla som enligt min källa är med i x-team.

Jos**ef Elna**sser karls**on (högste ledare).

Hei**ki (finskt efternamn) (ledare)

Robi**n lindst**röm (ledare men ovän med sina gängbröder).

Anton**io me**ja tura**ku (bollkalle åt ledarna).

Alexander från Skogstorp (även han bollkalle/chaufför).

Ken**ny hagb**erg (ej medlem men på samma sida som jose**f) ställer upp med att gömma vapen och pengar åt
Gänget.

Oliver (bollkalle, kurir).

Antoni**os mamma har en snubbe som också hänger med dom och agerar chaufför vet ej hans namn men kommer säkert dyka upp så Småningom.

Mark**us (bollkalle, kurir).

Joh**an (bollkalle, kurir, utförare).

Bollkalle=springpojke.
Citera
2024-12-19, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettosaurus
Han har väl inte varit guds bästa barn när han var yngre, inte gjort några större brott, men misshandel och sånt har jag för mig, och missbrukat, bland annat anabola/steroider. Han vill väl hitta något att göra av sina muskler på 🤣

Hei*kis gamla kumpaner (L och R) är inte en del av X-team då? Den tredje "P" avtjänar ju 7 års fängelsestraff och skakar galler iaf 1.5 år till

Citat:
Ursprungligen postat av Bettosaurus

Enligt min källa så har jo**sef aldrig gjort något kriminellt i sitt liv förutom att slå på hans ex och missbruka anabola.
Ingen jag har pratat med kan förstå varför han väljer att gå med i gäng när han är 40.

Li**nkan sitter inne vad jag fick höra för att ha slagit på sin kvinna och enligt min källa/källor så fick pe**pes mamma sin port sprängd i den första omgången av bomber förra året och det har ju alla glömt att skriva så jag tänkte påminna er.
Enligt min källa/källor så fick pe**Peps mamma sin port sprängd förra året av just sloagänget för dom ville hon skulle betala hans skulder för narkotikan som han sitter inne för (det var inte deras narkotika) men dom tänkte att det skulle vara lätt att säga till hans mamma att det är dom som är dom rättmätiga ägarna av narkotikan han åkte fast för ( vilket inte är sant).
Slutade med att pep**pes mamma betalade 130.000 riksdaler till sloagänget.

Läser man utredningen om
Bombdåden förra året och är
Lite insatt som jag mycket väl vet att polisen är så kan man koppla vilka som låg bakom bomberna förra året, står i tråden om
Dom händelserna att alla vet vem hitler och Putin är på den krypterade chatten signal och min källa/källor bekräftar det för enligt min källa/källor så är det 2 av ledarna i just sloagänget konstigt att polisen inte haft mer uppsikt över dom.

Fick höra idag att 2 av ledarna i sloagänget lämnat stan.
Dom ör inte omtyckta i den här staden dom har fått en kille som jag inte tänker nämna vid namn att ta en massa blancolån pågrund av påhittade skulder det slutade med att killen lämnade sin familj och försvann från stan och än idag mår han jättedåligt och vågar inte
Gå ut eller arbeta där han befinner sig, han har hamnat i ett tungt missbruk och den killen var skötsam med jobb och ett ordnat liv från en familj med ordnade förhållanden.
Citera
2024-12-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apeshitt
Finns det rykten om andra under utpressning eller på annat sätt inblandade? Polis? Tjänstemän på kommunen? Politiker? Inflytelserika personer?

Flera av sloagänget har nära släktingar som jobbar inom kommunen och samhällssevicen även el**arja har det det måste polisen veta om enligt min källa/källor men ingenting görs förrän det är försent.

Behöver liksom inte heta samma efternamn för att vara mycket nära släktingar.
Citera
2024-12-19, 19:58
Medlem
Hei**ki Th*rup Pal* *=o
Efternamn på Alexander, Oliver, Mark*us, Joh**an??
Citera
2024-12-19, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av callebazz

Citat:
Ursprungligen postat av callebazz

Du måste ju läsa vad jag skriver.
Inte downtown utan babbeaffären som ligger vägg i vägg med downtown är utsatt för utpressning av gänget.

Tunga automatvapen (flera st) som polisen tog på hearing i slutet av sommaren som blandannat Jonat**han hög**berg och David och någon från familjen tye**ll (enligt min källa/källor) sitter inne för tillhör också sloagänget där flera av ledarna även suttit häktade för planerades en massaker i staden enligt min källa/källor.

Kommer ej vara aktiv på ett tag här.
Citera
2024-12-19, 20:05
Citat:
Enligt min källa så har jo**sef aldrig gjort något kriminellt i sitt liv förutom att slå på hans ex och missbruka anabola.
Ingen jag har pratat med kan förstå varför han väljer att gå med i gäng när han är 40.

Li**nkan sitter inne vad jag fick höra för att ha slagit på sin kvinna och enligt min källa/källor så fick pe**pes mamma sin port sprängd i den första omgången av bomber förra året och det har ju alla glömt att skriva så jag tänkte påminna er.
Enligt min källa/källor så fick pe**Peps mamma sin port sprängd förra året av just sloagänget för dom ville hon skulle betala hans skulder för narkotikan som han sitter inne för (det var inte deras narkotika) men dom tänkte att det skulle vara lätt att säga till hans mamma att det är dom som är dom rättmätiga ägarna av narkotikan han åkte fast för ( vilket inte är sant).
Slutade med att pep**pes mamma betalade 130.000 riksdaler till sloagänget.

Läser man utredningen om
Bombdåden förra året och är
Lite insatt som jag mycket väl vet att polisen är så kan man koppla vilka som låg bakom bomberna förra året, står i tråden om
Dom händelserna att alla vet vem hitler och Putin är på den krypterade chatten signal och min källa/källor bekräftar det för enligt min källa/källor så är det 2 av ledarna i just sloagänget konstigt att polisen inte haft mer uppsikt över dom.

Fick höra idag att 2 av ledarna i sloagänget lämnat stan.
Dom ör inte omtyckta i den här staden dom har fått en kille som jag inte tänker nämna vid namn att ta en massa blancolån pågrund av påhittade skulder det slutade med att killen lämnade sin familj och försvann från stan och än idag mår han jättedåligt och vågar inte
Gå ut eller arbeta där han befinner sig, han har hamnat i ett tungt missbruk och den killen var skötsam med jobb och ett ordnat liv från en familj med ordnade förhållanden.

Åh fan att L sitter hade jag ingen aning om, är det J*nnie han ska ha slagit på? Det förvånar mig inte isf.

Det var väl inte riktat mot P*pes mamma utan någon annan i samma port? Det är ju folk i HBG som tvingat dom att hålla den narkotikan pga deras stora skulder till bland annat folk i HBG och Bandidos (L, H, P och KB's skulder alltså).
Däremot så har ju "tjockisen" som var inblandad med bomberna förra året med Bandidos att göra enligt rykten, precis som flera andra i hans närhet, dessa äldre herrar är också en del av "de äldre" på sloa, så hela grejen är nog väldigt mycket mer komplex än man först tror, inte bara två gäng som krigar om narkotikahandeln.

Att J*sef kommit in handlar nog om att han och H är kompisar och H ser hans muskler och som någon som kan skydda honom, med tanke på att H i omgångar inte kunnat visa sig på gatorna i Falkenberg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in