2024-12-19, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Jocke är igång på händelser
Synd att inte Kräftan är läskunnig eller saknar kunskapen att läsa mer än två meningar.
Citera
2024-12-19, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jonna är gravid och riskerar missfall av stressen hon utsätts för och för med alla situationer dom hamnar i nu.

Han måste släppa tankarna på Linnea och Chrippa är kapabel att sluta tänka på och sabotera för Linnea och Chrippa.

Hon säger hela tiden att hon är stressad, uppgiven, slut och får ta hand om allt med barnen.

Nu är det ju så att hon är påverkad av vad Chrille gör, vilket drabbar hennes familj, och deras föräldrar mår inte heller så bra pappa T är rätt förstörd över att han drog till Spanien och struntade i LVU förhandlingen, så du kan sluta lägga ner skiten mot Jocke.

Dessutom kan du ju fråga dina polare här inne varför dom skriver & skriver till Jocke dag som natt.

Och varför man säger att man varit på event med massa journalister och att dom är väldigt intresserade av att skriva om Jocke.
Samt anklaga någon för att ligga i buskarna och filma, ska jag fortsätta med mera saker?

Det pratas om drev men va fasiken gör inte ett flertal personer här inne mot Jocke?
Senast redigerad av mutemute123 2024-12-19 kl. 08:10.
Citera
2024-12-19, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Pallal menar att Jocke lägger väldigt mycket tid och energi på Chrippa och Linnea.
Jocke borde släppa chrippa och Linnea, och istället lägga tiden och energin på att avlasta Jonna, så inte Jonna behöver vara så stressad hela tiden.

Men det som inte förstås här är att det blir stressigt för Jonna pga av det som händer med chrippa, det påverkar hennes familj, ni vet inte hälften dom har fått utstå.
Det är inte bara Jocke & Jonna, det är pappa T samt jacke, och säkerligen Linneas familj också med tanke på att dom drog utomlands och nu är han med i flera tidningar.
Dom två behöver ta ansvar för sina handlingar.
Citera
2024-12-19, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du kan ju fundera på vem som har mest att förlora. Jocke skiter i barn och familj, för honom gäller bara JOCKE. Chrippa utsätts för ett hat från sin bror, ett drev enkomt uppbyggt på att Jocke förlorat makten över honom, och rädsla att Chrippa skall ta bladet från munnen och börja berätta. När han inte kommer åt Chrippa ger han sig på Linnea och Chrippas dotter. Redan långt innan barnet och barnets mamma fanns i Chrippas liv gjorde Jocke klart för människor i sin omgivning att om folk inte gör sim han säger kommer han förstöra deras liv. Vad resten av mobben har för anledning vet jag inte. Människor som inte vet ett skit jagar C och L som djur, och detta bara för att Jocke vill det. C och L är inte dömda för något men behandlas som om dom skulle vara grovt kriminella, allt för Jocke? Det är ett sjukt beteende av alla som deltar i detta

Och resten av familjen som chrippa förstör för då? Och Linneas familj? hur tror du dom mår nu efter deras flykt?
vilken sida tror du pappa T står på nu när han inte ens gick på förhandlingen om sin egna dotter?
Citera
2024-12-19, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu är det ju så att hon är påverkad av vad Chrille gör, vilket drabbar hennes familj, och deras föräldrar mår inte heller så bra pappa T är rätt förstörd över att han drog till Spanien och struntade i LVU förhandlingen, så du kan sluta lägga skiten mot Jocke.

Dessutom kan du ju fråga dina polare här inne varför dom skriver & skriver till Jocke dag som natt.

Och varför man säger att man varit på event med massa journalister och att dom är väldigt intresserade av att skriva om Jocke.
Samt anklaga någon för att ligga i buskarna och filma, ska jag fortsätta med mera saker?

Det pratas om drev men va fasiken gör inte ett flertal personer här inne mot Jocke?

Det är väl bra att folk lyfter problematiken med Jockiboi.
Jocke och Jonna är skådespelare på socialamedier, de är uppenbart. Allt det gör är ljuger, är Jonna borta för att Jocke och Jonna bråkar, så ligger hon i verkligheten och skrattar i rummet intill.
Så vi vet inte att Jonna mår extremt dåligt.

Jocke handlingar talar emot detta. Han säger att han också mår dåligt av drevet men väljer att fortsätta det.

Du tror att Jockiboi storys är för att vara en bra människa, men hans storys triggar antagligen Chrippa att inte återvända osv.

Detta vet givetvis Jocke och det är även syftet med hans inlägg.
Han vill manipulera sin bror att inte återvända, så att drevet fortsätter för Jocke njuter av detta.

Du står bakom mobbar gruppen. Grattis du är lika lurad som Jockiboi vill att du ska vara.

Låt oss inte glömma att Jockiboi kallat sina följare blåsta och att han kan skicka er på folk.

Precis som han gör, och du lyssnar..

Du är för insyltad för att ens acceptera den sanningen.
Citera
2024-12-19, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Jocke och Jonna är skådespelare på socialamedier, de är uppenbart. Allt det gör är ljuger, är Jonna borta för att Jocke och Jonna bråkar, så ligger hon i verkligheten och skrattar i rummet intill.

Jocke handlingar talar emot detta. Han säger att han också mår dåligt av drevet men väljer att fortsätta det.

Du tror att Jockiboi storys är för att vara en bra människa, men hans storys triggar antagligen Chrippa att inte återvända osv.

Han vill manipulera sin bror att inte återvända, så att drevet fortsätter för Jocke njuter av detta.

Du står bakom mobbar gruppen. Grattis du är lika lurad som Jockiboi vill att du ska vara.

Låt oss inte glömma att Jockiboi kallat sina följare blåsta och att han kan skicka er på folk.

Att Jonna mår extremt dåligt kommer från användare här inne, men det är väl självklart med tanke på vad som varit utsatta för att man mår dåligt.

Du är en sjuk människa som behöver hjälp och ta emot hjälpen när du får den.
Citera
2024-12-19, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Ja då är jag med på vad det kom ifrån. Och helt sant, genom sitt beteende så har han valt bort flickan 100%.

Han fattar ingenting.

Ja exakt, det är nog ingen i hans familj eller Linneas familj som stöttar att dom strunta i LVU och drog utomlands, möjligtvis Linneas lillebror.
Citera
2024-12-19, 08:31
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag har ALDRIG ställt mig bakom hans dåliga och ibland vidriga beteenden.

Kan ni inte läsa?

Jag har sagt att familjetragedin BÖR skötas BAKOM STÄNGDA DÖRRAR!

Är ni efterblivna här inne?

Jag har också sagt att det vore förjävligt om det slutar i en tragedi, som tex självmord.

Störda jävlar!

Lär er läsa, förstå ordet och ta till er innehållet.

OM sååå många misstolkar dig, så är det kanske du som behöver se över hur du formulerar dig.
Jag har bara blivit missförstådd en gång här inne, så det kanske är dags att se över formuleringarna så du slipper detta.

Håller med om att familjeensakerna BORDE tas bakom stängda dörrar. MEN faktum kvarstår
1. Chrippa är huvudpersonen här. En såhär känslomässigt skadad (bl a avundsjuk på Jocke ) och egocentrisk människa som levt för öppen ridå i ett decennium snart,- Förstår INTE hur man verkar bakom kameran. Det är inte ” på riktigt då ”.
2. Har du hört hur har ”är” bakom kameran? Hur han pratar indirekt till sin dotter via dennes mamma? När C psykiskt kränker J så kränker han C. För C är hälften Chrippa och hälften J.
Den fysiska och psykiska misshandeln som är utförd av L och den först nämnda finns på röstinspelning tex . <- detta tillåter han och förnekar = förnekar sin dotters känslor .

Jag kan rabbla mer skit, men pallar inte . Tror du vet och håller med i mkt , för dum är du inte .

Och nu är Chrippa i marbella och skiter i LVU mötet för sin dotters framtid.

Summa sumarum : Chrippa är för skadad eller emotionellt och empatiskt lågbegåvad för att förstå vad som är bäst för sitt barn och andra - då han endas är inställd på ”babymood” / alltså sitt egna ”barna-jag” som; ”vill ha! vill ha! vill ha! och får jag inte det så skriker jag eller bråkas tills ni tröttnar och jag får det jag vill ha ! ”

Chrippa är inte förmögen att ta mogna beslut som GYNNAR barnet eller FAMILJEN.

Kan man inte ta hand om sig själv- lyckas man inte ta hand om någon annan.

LVU på barnet - sen är saken BIFF.

Det finns tyvärr inget att rädda längre. Det har gått så långt att detta har blivit en shit show! Och jag ser det nu tyvärr som ett STATUERANDE exempel för alla teens och unga föräldrar ( SÅHÄR GÖR MAN INTE SOM MÄNNISKA OCH FÖRÄLDER).
Och det är det enda bra Chrippa har lärt sina följare och tittare av skiten.

Barnet förtjänar bättre start i livet . Hos en familj utanför rampljuset. Stadigt , ständigt och kärleksfullt hem och tillvaro.

Resten får falla hur det vill.
Citera
2024-12-19, 08:39
Medlem
Vad är det som händer med denna tråd så fort Jocke öppnar munnen ?

Ni får bevis rak framför näsan ändå sitter ni och försöker argumentera osv..
Många av er förstår jag mig inte alls på..

Drevet har slutat för längesen. Tror ni skulle bli extremt förvånade om ni fick se vad som kommer in i dm.

Tror ni Chloe kommer vara stolt över pappa?
Tror ni Linnes föräldra är stolta? Över att Chr troligen slagit henne. Skriker på henne, hotar henne.
Tror ni Thomas mår bra? Blir också hotad av sin son.

Chrippa är enbart där han är för att han har lyckas komma långt genom att höja röst och hota.
Citera
2024-12-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu är det ju så att hon är påverkad av vad Chrille gör, vilket drabbar hennes familj, och deras föräldrar mår inte heller så bra pappa T är rätt förstörd över att han drog till Spanien och struntade i LVU förhandlingen, så du kan sluta lägga ner skiten mot Jocke.

hur kan du ta Jonnas upplevelse ifrån henne? En gravid kvinna. Jonna kritiserar Jocke och att han sviker henne och barnen. Hon påverkars inte av Chrippa, det är Jockes beteende hon påverkas av.

Ingen bryr sig ifall Chrippa är utanför radarn en vecka. Det är ett drev för en petitess för att sekten vill veta var han befinner sig.

Ingen av mina kompisar vill skriva till Jocke. Vem har sagt att den varit på event och vill skriva om Jocke? Jocke har väl inget att dölja och älskar all publicitet. Han brukar ivrigt smsa journalister och be dom skriva om han. Men när dom gör fel nyheter, ringer han upp och hotar dom. Du kan få kontaktuppgifter till några.

Artiklar kommer komma ändå ifall han fortsätter.

T*ere*e A har förföljt paret, deras bilder av paret och deras förehavanden har på omvägar hamnat här. Dom flyger drönare och filmar in i Lillens fönster och deras samtal om paret är skickat till drevet och ute på tuben. Det är förföljelse.

Drev, mot jocke?
Jocke är så desperat efter deras adress att han drar igång ett rykte att paret är efterlyst. Det går att jämföra med självmordsryktet. Det engagerar, influerar och får människor att reagera och ge honom en större offerkofta. Jockes lögner och drev är roten till lidandet han utsätter Jonna, barnen, Lillen Chrippa och Linnea för.

Nåväl. Danjal, kan han vara inblandad i alla vidriga brott Chrippa anklagas för?
Senast redigerad av Pallal 2024-12-19 kl. 08:51.
Citera
2024-12-19, 08:43
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

EXAKT såhär talar någon med Stockholmsyndrom. Du är ett praktfullt exemplar ! Tack för att du delar och visar upp dig.

Jocke har gjort mer för Chrippa än vice versa igenom hela livet. Oavsett pengar ,- så i handlingar och engagemang TROTS att situationen är skapad av C.
Jocke har faktiskt all rätt att bli skadad av detta som Chrippa skapar , vem som helst hade blivit det också.
Men under tiden lyckas han märkligt nog leva sitt liv EXAKT så stabilt han alltid gjort med sina barn - ett till Påväg tillägg med.
Det tyder på mognad och genuin äkthet som pappa, make och försörjare för sin familj och anställda.
Hjärtefrågan för Jocke är flickan. Jockes hjärta går sönder av att se hanteringen av flickan. Därför kan inte Jocke sköta detta på ett annat sätt - när det ligger så nära hans egna känslor av att ha blivit felbehandlad som barn.
Enkel psykologi. Svårt att fatta för dem utan kunskap, insikt eller förmågor som krävs.
Måste vara fruktansvärt för dem att ha en såhär flippad halvbror som mordhotar sin familj och sina syskonbarn och nära vänners barn.
Flyr hit och dit- skippar viktiga och avgörande möten.

Ser man inte detta och fortsätter ta Chrippas parti, då vågskålen tippar FULLKOMLIGT över för Chrippas idioti- så är jag ledsen att säga att då signar man under på att man fyller alla kriterier för att vara precis lika lågbegåvad som Kräftan Räksson.
Citera
2024-12-19, 08:45
Medlem
Enligt ett tiktok konto är Cheops gripen på spansk flygplats av guardia civil efter han försökt borda ett plan.

Förmodligen med falsk pass.

Hoppas de slänger han bredvid Olof k eller varför inte i samma cell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in