Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Jag har ALDRIG ställt mig bakom hans dåliga och ibland vidriga beteenden.
Kan ni inte läsa?
Jag har sagt att familjetragedin BÖR skötas BAKOM STÄNGDA DÖRRAR!
Är ni efterblivna här inne?
Jag har också sagt att det vore förjävligt om det slutar i en tragedi, som tex självmord.
Störda jävlar!
Lär er läsa, förstå ordet och ta till er innehållet.
OM sååå många misstolkar dig, så är det kanske du som behöver se över hur du formulerar dig.
Jag har bara blivit missförstådd en gång här inne, så det kanske är dags att se över formuleringarna så du slipper detta.
Håller med om att familjeensakerna BORDE tas bakom stängda dörrar. MEN faktum kvarstår
1. Chrippa är huvudpersonen här. En såhär känslomässigt skadad (bl a avundsjuk på Jocke ) och egocentrisk människa som levt för öppen ridå i ett decennium snart,- Förstår INTE hur man verkar bakom kameran. Det är inte ” på riktigt då ”.
2. Har du hört hur har ”är” bakom kameran? Hur han pratar indirekt till sin dotter via dennes mamma? När C psykiskt kränker J så kränker han C. För C är hälften Chrippa och hälften J.
Den fysiska och psykiska misshandeln som är utförd av L och den först nämnda finns på röstinspelning tex . <- detta tillåter han och förnekar = förnekar sin dotters känslor .
Jag kan rabbla mer skit, men pallar inte . Tror du vet och håller med i mkt , för dum är du inte .
Och nu är Chrippa i marbella och skiter i LVU mötet för sin dotters framtid.
Summa sumarum : Chrippa är för skadad eller emotionellt och empatiskt lågbegåvad för att förstå vad som är bäst för sitt barn och andra - då han endas är inställd på ”babymood” / alltså sitt egna ”barna-jag” som; ”vill ha! vill ha! vill ha! och får jag inte det så skriker jag eller bråkas tills ni tröttnar och jag får det jag vill ha ! ”
Chrippa är inte förmögen att ta mogna beslut som GYNNAR barnet eller FAMILJEN.
Kan man inte ta hand om sig själv- lyckas man inte ta hand om någon annan.
LVU på barnet - sen är saken BIFF.
Det finns tyvärr inget att rädda längre. Det har gått så långt att detta har blivit en shit show! Och jag ser det nu tyvärr som ett STATUERANDE exempel för alla teens och unga föräldrar ( SÅHÄR GÖR MAN INTE SOM MÄNNISKA OCH FÖRÄLDER).
Och det är det enda bra Chrippa har lärt sina följare och tittare av skiten.
Barnet förtjänar bättre start i livet . Hos en familj utanför rampljuset. Stadigt , ständigt och kärleksfullt hem och tillvaro.
Resten får falla hur det vill.