Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Ne jag menar i det! I din helikopter ogillar man vissa som ljuger och beter sig sig som svin.
Du kan inte förstå sig på folk som ogillar det Chrippa och Linne bli utsatta för, även Chrippas barn hänga ut.
Du verkar tycka att det är svart och vitt, man hatar dom ena då dömer man ut allt som gör och alla som tycker synd om dom är korkade.
Fortsätt nu i fred att sprida ditt hat om dessa två reda hatade personer, det gör nog gott för samhället om dom får lite till.
Jag fattar inte hur du kan se något hat i det jag skriver. Jag är en av få som inte kastar skällsord omkring mig. Jag har aldrig sagt att jag hatar Chrippa av den enkla anledningen att jag inte gör det.
Men en skitstövel är han och har en jävla dålig kvinnosyn och för all del håll en sådan karl bakom ryggen och lägg skulden där den inte hör hemma.
Ger han sig på Linnéa på samma sätt som han gjorde med Julia är han ännu större skitstövel än vad han redan är.
Du missade nog det tydliga i att i mina exempel menade jag främst vissa användare här men en del tycker jag även om Chrippa.
Hat är ett ord som hade en annan betydelse förr. Nu är det mode i att använda det ordet så fort man inte håller med. Ett förbaskat tjatande om hat hit och dit.
Det är ett himla daltande med den där Chrippa.
Men eftersom du väljer att ge mig din syn på mig och vet hur jag känner inom mig avslutar jag vidare diskussioner med dig eftersom det inte leder till något ändå.
Och sen är det extremt märkligt att vissa fortfarande tror att Chrippa inte brutit mot sitt förbud. Snacka om att inte klara av att Chrippa tog det beslutet själv och trodde han kunde komma undan med det. Jag har sett bevis och det räcker för mig. Men hatar jag honom för det. Absolut inte. Jag hatar ingen men en sak är säker och det är att han gjort ett fel som kan kosta på.
Hata är en energi som jag inte ägnar mig åt. Så trött på hattjatet.
Jag vill också passa på att säga att snacket om att det är Jockes ansvar att få stopp på detta är så fel. Chrippa kan det.
Det är här det snackas mest om Chrippa och det kan inte Jocke styra.
Pst, någon behöver tömma.