Citat:
Ursprungligen postat av
banal
Du är en med störst ansvar i det som händer. Du, och ett par till här i tråden, har hejat på, ni har skickat styrkekramar, ni har bytt blöja och gett honom bröstet för att få honom fortsätta.
Ni har offrat honom för att ni trodde att han skulle vinna en strid mot Jocki.
Han är ert offer. Ditt. Dopys. Micro113s. Goldenties.
Du upprepar samma sak om och om igen. Men du kan aldrig hänvisa till ett inlägg där jag försvarar Chrippas beteende och agerande. Du kan inte hänvisa till det eftersom det bara finns i din fantasi.
Att jag ifrågasätter folks påståenden, att jag ber om bevis när folk påstår saker som sanning, det betyder inte att jag försvarar skattefusk, skrika framför barnet, ta droger, eller liknande.
Det är som att du medvetet hoppar över dem inlägg där jag uppmanar alla som har bevis att faktiskt ge dessa till soc och polisen, det verkar som att du hoppar över dem inlägg där jag kritiserar att chrippa injicerat sig framför barnet, det verkar som du hoppar över dem inlägg där jag säger att man ska lita på soc och deras beslut eftersom dem har insyn vi inte har, osv, osv. Jag kan fortsätta i all evighet att dra upp liknande exempel.
Min poäng är att DU vill att jag ska vara på ett sätt som jag inte är, varför vet jag inte. Men det gör att du om och om igen påstår saker om mig som jag aldrig sagt.
Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet du blandar ihop din fantasi med verkligheten?