2024-12-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror Linnea nu kommer behöva jobba lite för sina köpta bröst och läppar. Hon kommer få åka Esp/Swe tur och retur ett antal gånger med bhn full av euros.

De verkar ha blåst alla sina vänner men kanske Linneas brorsa eller morsa ställer upp och hämtar henne nästa gång hon ringer och gråter att han slår henne.

Hennes morsa befann ju sig inte på flygplatsen sist trots att hon var " kidnappad". Då fick Jocke pröjsa taxi åt Linnea hem för 5 lax.
Citera
2024-12-18, 22:28
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Han har inte mördat någon.

Han beter sig illa.

Ja.

Han är pressad, jagad, fullsketen av skulder.
Han uttrycker sig som ett rövhål.

Men utifrån det kan han ändå reda upp sig och även han kanske kan få en väg tillbaka till sin familj.

Det hade givetvis varit värre om om han slet folk i stycken fysiskt.
Men det har han inte gjort.

Det hade varit något annat.

Han har mördat sin relation med dottern. Han har mördat en viktig relation till barnets mamma.

Han har mördat sin trovärdighet, moral och sina värderingar.
Han har blåst ut sin egna skalle med anabola och ladd.
Han har mördat sin framtid och sin rättighet till sitt barn och även hennes framtid då papparollen även innebär att han ska planera för hennes framtid.
Senast redigerad av Pianotangent 2024-12-18 kl. 22:32.
Citera
2024-12-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är både fascinerande och skrämmande hur man kan försöka bränna sin egen bror på det sätt som Jocke gör hela tiden.
Att skylla på "alla frågar" håller inte. Han kissar ju nästan på sig av lycka när han får förstöra för brorsan.

Òch återigen leker han myndighet. Varför skall man ge tips till Jocke - det rätta. DET ENDA RÄTTA är att lämna sina tips till polisen.

Det är ju för fan polisen som kontaktat Joakim och bett om all information som just J kan tänkas sitta på PLUS att de bett honom om "hjälp" att via sin stora mediala plattform ta emot tips och vidarebefordra dessa till polisen. Men att sitta som den lilla anabolastinna kretinen och den extremt dåliga ursäkten till en (sk) "man", lova och svära på att man ska sänka sin bror och dennes fru till botten..det är helt ok enligt din brist på logik? Att ge fullständigt fan i sin dotter för att kretinen måste hämta para i Spanien, annars får hans h*ra ingen fejkväska i julklapp? Inte ens kronkalle vill ha hans värdelösa bling-bling för det är förfalskade piratkopior😂 Jo så att, det går bra nu! En sista spruta i arslet sen tack och adjö🖖
Citera
2024-12-18, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Allvarligt, du kanske skulle ta en paus från tråden? Du ska ju inte behöva må dåligt för att Chrippa tar galna beslut.

Chrippa har nog förstört skallen genom anabola och andra grejer. På anstalten kanske han kan läsa in grundskolan och lite till när hans balans i skallen lugnat sig. Det skulle kunna bli bra. Tomas kanske pratar med honom om det. Eller hans mamma.
Ja? Chrippa skulle kunna göra massor av sitt liv.

Jag berörs utifrån hur sociala medier beter sig, och Chrippa ligger i fokus med skit.
Han är dock inte ensam om det.

Jag äcklas och jag beklagar hur familjeangelägenheter kablas ut och utnyttjas av s.k ’vänner’.

Jag är i tråden av enbart den anledningen att det här ska ske privat.

Jag stör mig på er alla som hoppar jämfota av glädje när Chrippa misslyckas.

Jag förstår inte hur svart erat hjärta är.

Det är en familjetragedi som ni i tråden njuter av, som jockes falska vänner tjänar pengar på.

Jag vill se en punkt.

Jag vill att Jocke ska få frid, och jag önskar även Chrippa det.

Men med er äckliga hyenor?
Citera
2024-12-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Av vilka anledningar reser han till Spanien, då?

En gång i våras stannade de i arton (18!) timmar. Vad är det som får två vuxna att ta sig till Arlanda, sitta inknökade på en äcklig ryanair-flight kl 04 på morgonen, äta skit, missa den annars heliga träningen - sen ha en enda jävla festkväll. För att sen ta samma pissiga flyg tillbaka - bakfulla.

Att resa på det där sättet skulle jag uppfatta som ett straff om nån tvingade mig till det.

Vad gör han i Spanien?
det är inte min sak att svara på för jag har inte anklagat honom för att växla krypto till pengar.

Du som anklagar honom för det på så lösa grunder måste väl ha en teori varför han gör det svårt för sig och hur han lyckas förs in pengarna i landet trots att han stoppas i tullen.

Vilka datum skedde den resan? Hur vet du att det var 18 timmar?

En kort resa kan vara för fira en väns födelsedag eller till en släkting för att en högtid är exempel på valid kortresor.

Det är inte Thailand, resan går snabbt.
Citera
2024-12-18, 22:35
Medlem
Citat:
Han är ditt offer. Lev med det. Be för att han inte slår ihjäl sin sambo ikväll i ren vanmakt.

Ni gav honom en napp och ett kungarike av skit.

Pallal borde nog radera PM lite oftare så dina nödrop på udda timmar når fram.

Vilken roll hade du i att sprida falska rykten om självmord och våldtäkter i tråden?
Va?

Jag har inte spridit någonting alls, men du försöker skapa en trådsanning.

Jag har aldrig uttalat mig om Chrippas relationer.

Det enda jag har uttryckt är hans beteenden och har ifrågasatt hans föräldraroll.
Jag har också gått hårt mot dreven som skaps mot honom.

Aldrig nämn Linnea, isf ifrågasatt Julia.

Jag har ingen personlig insyn i den där familjen alls.

Varför ljuger du?
Citera
2024-12-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
I ett år har han ljugit huggit folk i ryggen anmäld för x antal stora brott, pissar på folk som har det sämre ställt tar inget ansvar för sin dotter tar inget ansvar för sina enorma skulder. Etc etc listan kan göras jävligt lång.

Han kommer aldrig reda ut sig någonsin i friheten. Så jävla sjuk i skallen som han är. Som sagt enda som väntar för han är en cell nu och förhoppningsvis flera jävla år så man slipper höra från den där jävla dåren!
Det kan vara så.

Men det är inte upp till dig att avgöra om han kommer misslyckas i hela sitt liv eller har för ambition att förändra sig.

Vem tror du att DU är?
Citera
2024-12-18, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror Linnea nu kommer behöva jobba lite för sina köpta bröst och läppar. Hon kommer få åka Esp/Swe tur och retur ett antal gånger med bhn full av euros.

De verkar ha blåst alla sina vänner men kanske Linneas brorsa eller morsa ställer upp och hämtar henne nästa gång hon ringer och gråter att han slår henne.

Vilka bröst ?
Citera
2024-12-18, 22:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du är en med störst ansvar i det som händer. Du, och ett par till här i tråden, har hejat på, ni har skickat styrkekramar, ni har bytt blöja och gett honom bröstet för att få honom fortsätta.

Ni har offrat honom för att ni trodde att han skulle vinna en strid mot Jocki.

Han är ert offer. Ditt. Dopys. Micro113s. Goldenties.
Du upprepar samma sak om och om igen. Men du kan aldrig hänvisa till ett inlägg där jag försvarar Chrippas beteende och agerande. Du kan inte hänvisa till det eftersom det bara finns i din fantasi.

Att jag ifrågasätter folks påståenden, att jag ber om bevis när folk påstår saker som sanning, det betyder inte att jag försvarar skattefusk, skrika framför barnet, ta droger, eller liknande.

Det är som att du medvetet hoppar över dem inlägg där jag uppmanar alla som har bevis att faktiskt ge dessa till soc och polisen, det verkar som att du hoppar över dem inlägg där jag kritiserar att chrippa injicerat sig framför barnet, det verkar som du hoppar över dem inlägg där jag säger att man ska lita på soc och deras beslut eftersom dem har insyn vi inte har, osv, osv. Jag kan fortsätta i all evighet att dra upp liknande exempel.
Min poäng är att DU vill att jag ska vara på ett sätt som jag inte är, varför vet jag inte. Men det gör att du om och om igen påstår saker om mig som jag aldrig sagt.

Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet du blandar ihop din fantasi med verkligheten?
Citera
2024-12-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
det är inte min sak att svara på för jag har inte anklagat honom för att växla krypto till pengar.

Du som anklagar honom för det på så lösa grunder måste väl ha en teori varför han gör det svårt för sig och hur han lyckas förs in pengarna i landet trots att han stoppas i tullen.

Vilka datum skedde den resan? Hur vet du att det var 18 timmar?

En kort resa kan vara för fira en väns födelsedag eller till en släkting för att en högtid är exempel på valid kortresor.

Det är inte Thailand, resan går snabbt.

Du glömmer att läsa mina inlägg.

Jag ifrågasatte ju teorin att han växlar pengar i Spanien. Jag har ingen alternativ teori.

Du får kolla hans vloggar, då kanske du få fram datum men det är inte centralt.
Citera
2024-12-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ja? Chrippa skulle kunna göra massor av sitt liv.

Jag berörs utifrån hur sociala medier beter sig, och Chrippa ligger i fokus med skit.
Han är dock inte ensam om det.

Jag äcklas och jag beklagar hur familjeangelägenheter kablas ut och utnyttjas av s.k ’vänner’.

Jag är i tråden av enbart den anledningen att det här ska ske privat.

Jag stör mig på er alla som hoppar jämfota av glädje när Chrippa misslyckas.

Jag förstår inte hur svart erat hjärta är.

Det är en familjetragedi som ni i tråden njuter av, som jockes falska vänner tjänar pengar på.

Jag vill se en punkt.

Jag vill att Jocke ska få frid, och jag önskar även Chrippa det.

Men med er äckliga hyenor?

Och av just alla dessa anledningar du nu skrivit är det ännu mer lämpligt att du inte skriver i tråden, för som du märker driver dina inlägg på rätt mycket och på så sätt även tänder tråden.
Om du nu så gärna vill att det sker privat så är det ju extremt motsägelsefullt att du deltar i att ta det offentligt.
Citera
2024-12-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Han har mördat sin relation med dottern. Han har mördat en viktig relation till barnets mamma.

Han har mördat sin trovärdighet, moral och sina värderingar.
Han har blåst ut sin egna skalle med anabola och ladd.
Han har mördat sin framtid och sin rättighet till sitt barn och även hennes framtid då papparollen även innebär att han ska planera för hennes framtid.
Han har pajat sin relation med dottern, helt klart.

Vad får dig att tro att jag står bakom det?

Folk har knarkat allt möjligt förut, folk har förändrats förr, folk har hittat tillbaka till varandra också.

Vem är du att påstå att allt är kört?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in