Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Det jag funderar mest på är vad han egentligen har gjort, och hur alla de privata sakerna kan hamna här och på sociala medier.
Detta är ett väldigt stort fenomen detta dramat, som verkligen har tagit fram det sämsta ur alla inblandade på youtube.
Och ur alla inblandade här, du har nog svårt för att se detta ur helikopter perspektiv det känns som du är djupt involverad på ett plan som inte jag kan förstå.
Vi förstår helt enkelt inte varandras infallsvinklar i denna fejden.
Jag vet bestämt att alla de inblandande (förutom rask) för 13 månader sedan var mycket goda vänner med samma ekonomiska syn på saker och ting, och samma inkomstkälla. Så nej jag kan inte förstå vissa saker som dom delar om barn och liknade saker.
Jo jag kan se det från ett helikopterperspektiv. Men vi sitter ju inte i samma helikopter.
Jag är inte mer involverad än det jag skriver.
Faktiskt bara en nobody som intresserar mig för detta.
Men jag har väldigt svårt för att det finns några individer som har en annan spelplan än att diskutera som samtidigt begår grova förtal när de anklagar andra för det.
Jag ogillar starkt att det kommer både direkta hot och indirekta hot mot användare till användare.
Det kommer också från Chrippa själv.
Jag ogillar starkt människor som psykiskt och/eller fysiskt misshandlar sin partner. Det gör Chrippa.
Jag ogillar extra mycket föräldrar som inte har empati och/eller sympati för sitt barn.
Jag ogillar skarpt att en människa drar in andra i sin egen skit och skyller ifrån sig. Det gör Chrippa.
Jag ogillar lögner. Skrev jag hot också?