2024-12-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Ska du prata om medmänsklighet? Kolla för helvete hur han beter sig mot sina ”följare” i kommentarsfältet.

Och han har ingen familj längre som han så duktigt själv sett till.
Det enda han behöver är en cell och flera år kanske då kan han vakna till och fatta hur jävla snedvriden han är!
Han har inte mördat någon.

Han beter sig illa.

Ja.

Han är pressad, jagad, fullsketen av skulder.
Han uttrycker sig som ett rövhål.

Men utifrån det kan han ändå reda upp sig och även han kanske kan få en väg tillbaka till sin familj.

Det hade givetvis varit värre om om han slet folk i stycken fysiskt.
Men det har han inte gjort.

Det hade varit något annat.
Citera
2024-12-18, 22:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han förklarar väderuppgiften med VPN-användande:
https://ibb.co/99NKH81
Vilket givetvis är fullt möjligt - eftersom VPN placerar dig på platser där du inte fysiskt befinner dig.
Citera
2024-12-18, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det jag funderar mest på är vad han egentligen har gjort, och hur alla de privata sakerna kan hamna här och på sociala medier.

Detta är ett väldigt stort fenomen detta dramat, som verkligen har tagit fram det sämsta ur alla inblandade på youtube.

Och ur alla inblandade här, du har nog svårt för att se detta ur helikopter perspektiv det känns som du är djupt involverad på ett plan som inte jag kan förstå.

Vi förstår helt enkelt inte varandras infallsvinklar i denna fejden.

Jag vet bestämt att alla de inblandande (förutom rask) för 13 månader sedan var mycket goda vänner med samma ekonomiska syn på saker och ting, och samma inkomstkälla. Så nej jag kan inte förstå vissa saker som dom delar om barn och liknade saker.

Jo jag kan se det från ett helikopterperspektiv. Men vi sitter ju inte i samma helikopter.
Jag är inte mer involverad än det jag skriver.
Faktiskt bara en nobody som intresserar mig för detta.

Men jag har väldigt svårt för att det finns några individer som har en annan spelplan än att diskutera som samtidigt begår grova förtal när de anklagar andra för det.
Jag ogillar starkt att det kommer både direkta hot och indirekta hot mot användare till användare.
Det kommer också från Chrippa själv.
Jag ogillar starkt människor som psykiskt och/eller fysiskt misshandlar sin partner. Det gör Chrippa.
Jag ogillar extra mycket föräldrar som inte har empati och/eller sympati för sitt barn.
Jag ogillar skarpt att en människa drar in andra i sin egen skit och skyller ifrån sig. Det gör Chrippa.
Jag ogillar lögner. Skrev jag hot också?
Citera
2024-12-18, 22:16
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Han förklarar väderuppgiften med VPN-användande:
https://ibb.co/99NKH81
Jag väljer att tro på det, baserat på nätverksikonen nere till höger. Ikonen representerar en ansluten nätverkskabel, EJ Wi-Fi, och han kör väl med en laptop? Har han en kabel i laptopen? Annars är enda förklaringen att han kör på WiFi med VPN påslaget, vilket renderar i sådan ikon.
Citera
2024-12-18, 22:16
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Han växlade in bitcoin och fick ut 350 tusen i kontanter

Aha. Tufft att smuggla hem dem via packåsnan Linnea. Undrar om de löser det?
Citera
2024-12-18, 22:18
Medlem
Citat:
Du är en med störst ansvar i det som händer. Du, och ett par till här i tråden, har hejat på, ni har skickat styrkekramar, ni har bytt blöja och gett honom bröstet för att få honom fortsätta.

Ni har offrat honom för att ni trodde att han skulle vinna en strid mot Jocki.

Han är ert offer. Ditt. Dopys. Micro113s. Goldenties.
Nu snackar du otroligt mycket skit.

Jag va en av den enda som fick uppdatera mig varenda månad för att förklara mitt ställningstagande.
Jag hamnade ständigt i någon ’klan’ med övriga, om jag så höll med om vissa inlägg.
Ni hade inte förmågan om att hålla isär begreppen.
Det va fel på er och jag fick många ursäkter på vägen.
Så vad vill ditt inlägg säga om dig?

Det är bara för dig att scrolla.

Så skriv inte massa jävla lögner.

Scrolla, citera och återkom.
Citera
2024-12-18, 22:19
Medlem
Jasper.Newtons avatar
Citat:
Jocki bekräftar att Skabbe befinner sig i Spanien och är efterlyst:
https://pixeldrain.com/l/Eb4Ad1Ui

Edit:
Spela i alfabetisk ordning - a till d.
Varför har det där bögpeddot alltid glasögon på sig inomhus? Och keps utöver det, så jävla cringe. "Jag har opererat ögonen för 7 år sedan" jaha, det beror inte på att du hela dina tonår var insmetad i bajs och postade det på internet och nu inte kan låta någon se dig i ögonen igen, va va va?
Citera
2024-12-18, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket givetvis är fullt möjligt - eftersom VPN placerar dig på platser där du inte fysiskt befinner dig.

Viist.

Frågan är dock varför han inte till 7/11 och tog en selfie en dagstidning. Varför försvarar han sig så uselt?
Citera
2024-12-18, 22:21
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag tror Linnea nu kommer behöva jobba lite för sina köpta bröst och läppar. Hon kommer få åka Esp/Swe tur och retur ett antal gånger med bhn full av euros.

De verkar ha blåst alla sina vänner men kanske Linneas brorsa eller morsa ställer upp och hämtar henne nästa gång hon ringer och gråter att han slår henne.
Citera
2024-12-18, 22:22
Medlem
Citat:
Du är en med störst ansvar i det som händer. Du, och ett par till här i tråden, har hejat på, ni har skickat styrkekramar, ni har bytt blöja och gett honom bröstet för att få honom fortsätta.

Ni har offrat honom för att ni trodde att han skulle vinna en strid mot Jocki.

Han är ert offer. Ditt. Dopys. Micro113s. Goldenties.

Det är svårt att förstå den här dyrkan. En narcissist med en intellektuell funktionsnedsättning. Men värst av allt är hans klädstil. Han ser ut som 60+.
Citera
2024-12-18, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Nu snackar du otroligt mycket skit.

Jag va en av den enda som fick uppdatera mig varenda månad för att förklara mitt ställningstagande.
Jag hamnade ständigt i någon ’klan’ med övriga, om jag så höll med om vissa inlägg.
Ni hade inte förmågan om att hålla isär begreppen.
Det va fel på er och jag fick många ursäkter på vägen.
Så vad vill ditt inlägg säga om dig?

Det är bara för dig att scrolla.

Så skriv inte massa jävla lögner.

Scrolla, citera och återkom.

Han är ditt offer. Lev med det. Be för att han inte slår ihjäl sin sambo ikväll i ren vanmakt.

Ni gav honom en napp och ett kungarike av skit.

Pallal borde nog radera PM lite oftare så dina nödrop på udda timmar når fram.

Vilken roll hade du i att sprida falska rykten om självmord och våldtäkter i tråden?
Citera
2024-12-18, 22:26
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Han har inte mördat någon.

Han beter sig illa.

Ja.

Han är pressad, jagad, fullsketen av skulder.
Han uttrycker sig som ett rövhål.

Men utifrån det kan han ändå reda upp sig och även han kanske kan få en väg tillbaka till sin familj.

Det hade givetvis varit värre om om han slet folk i stycken fysiskt.
Men det har han inte gjort.

Det hade varit något annat.

I ett år har han ljugit huggit folk i ryggen anmäld för x antal stora brott, pissar på folk som har det sämre ställt tar inget ansvar för sin dotter tar inget ansvar för sina enorma skulder. Etc etc listan kan göras jävligt lång.

Han kommer aldrig reda ut sig någonsin i friheten. Så jävla sjuk i skallen som han är. Som sagt enda som väntar för han är en cell nu och förhoppningsvis flera jävla år så man slipper höra från den där jävla dåren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in