2024-12-18, 19:40
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClay
Jag har nu gått igenom teasern i slutet av avsnitt 49 flera gånger. Man ser bara de två personer som vi vet är klara för finalen. En av dem visas i två sekvenser. Det går inte att se vem som är den sista finalisten.

Såg man det i måndags så såg man vem den sista finalisten är. Innan de tog bort den delen.
2024-12-18, 19:43
Medlem
Inte konstigt att nattis är lebba, hon suger på att hantera bollar
2024-12-18, 19:48
Medlem
Crapmagics avatar
Natalie din sopa! vems kropp ska jag nu kolla på? inte Slidas iaf
2024-12-18, 19:49
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Och du tycker Ida är schysst mot de andra? Har du hört vad hon sagt om Patrik?

Det är inte schysst att gå fram och låtsaströsta någon direkt efter en tävling.

Maxin bjöd med Ida till myskvällen för att hon skulle få se sin familj. Något som hon var helt desperat efter. Ändå snackar hon skit om honom och är missunnsam
mot honom. Ida skulle ALDRIG bjudit med Maxim om rollerna varit omvända.

Ida är beter sig inte ett skit bättre än de du klagar om. Hon visar ju upp exakt de tendenser som du skriver du inte gillar.

Håller med till fullo.

Får intrycket att Amanda har väldigt svårt att säga ifrån och lite blyg, men när t.o.m hon kom med uttalandet om Ida så tror jag knappast det är obefogat, vilket talar för att Ida förmodligen också gör negativa handlingar som ej kommer med i programmet.

Tycker Ida snackar skit om alla i varenda tagning, hon har en offerkofta som är enorm.
2024-12-18, 19:57
Medlem
Crapmagics avatar
Slida är styv i korken, det gillar jag!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-18 kl. 20:02.
2024-12-18, 19:59
Medlem
Usch, har svårt för denna mobbing mot Ida. Var samma skit mot Emilio minns jag. Människor som faller för grupptryck är riktigt fega och lättpåverkade.
2024-12-18, 20:03
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Usch, har svårt för denna mobbing mot Ida. Var samma skit mot Emilio minns jag. Människor som faller för grupptryck är riktigt fega och lättpåverkade.

Vilket skitsnack att jämföra snälle Emilio med ormen Ida, när t.o.m. jättesnälla Nathalie och Amanda är arga på Ida så säger det en hel del om hur hemsk Ida är.
2024-12-18, 20:05
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Med andra ord du har utvecklat en vanlig bromans

Ja en till synk med SLida är vad vi tittare behöver! nu börjar hon prata norska & och säger dritt-lae (skiter i det)
"Dritt-lae" ... HaHa... Viket språk är det? - i varje fall inte norska.... Kanske du syftar på 'dritt lei'? 😂🤣👍
2024-12-18, 20:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myh1
"Dritt-lae" ... HaHa... Viket språk är det? - i varje fall inte norska.... Kanske du syftar på 'dritt lei'? 😂🤣👍
Tackar, verkligen en prekär blunder från min sida jag har därmed verkligen inte förstått innebörden av orden översatta
2024-12-18, 20:13
Medlem
myh1s avatar
X

Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Det betyder i så fall 'skit-trött' på något/någon/några....
Senast redigerad av myh1 2024-12-18 kl. 20:18. Anledning: Nytt tillägg
2024-12-18, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Ida är ett tråkigt aphuvud som borde åka ut snarast.
2024-12-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Har Humle och Dumle möjligtvis sett någon boxnings- eller MMA-match någon gång?
Sedan när är MMA eller boxning lagsporter? Försök komma in i matchen junior.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in