2024-12-18, 10:43
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitnapjux
CD-spelare och whisky var riktigt bra personliga grejer.

Robinsons höjdpunkt var när den där norrlänningen tog med sig fyra bira till ön som han sedan drack med sina tre bästa lagkompisar. Det var så jävla iskallt.
2024-12-18, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Måste upprepa mig själv men Nabaz har för min del gått från att vara någon jag stört mig på till att framstå som den jag vill ska vinna.
En levande människa med nerver o känslor på utsidan men i grunden solidarisk o genomsnäll.

Instämmer till fullo! Nabaz är en legend.
2024-12-18, 11:06
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Nu säger jag det en sista gång; jag skiter i hur man beter sig inom ramarna för tävlingen. Det är hur man pratar om och till andra människor som personer och beter sig mot dem i form av missunmsamhet, skadeglädje, dålig vinnare/förlorare som stör mig.

Vi tycker helt enkelt olika saker är viktiga så vi kan inte komma vidare i detta.

Och du tycker Ida är schysst mot de andra? Har du hört vad hon sagt om Patrik?

Det är inte schysst att gå fram och låtsaströsta någon direkt efter en tävling.

Maxin bjöd med Ida till myskvällen för att hon skulle få se sin familj. Något som hon var helt desperat efter. Ändå snackar hon skit om honom och är missunnsam
mot honom. Ida skulle ALDRIG bjudit med Maxim om rollerna varit omvända.

Ida är beter sig inte ett skit bättre än de du klagar om. Hon visar ju upp exakt de tendenser som du skriver du inte gillar.
Senast redigerad av tompers 2024-12-18 kl. 11:09.
2024-12-18, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Och du tycker Ida är schysst mot de andra? Har du hört vad hon sagt om Patrik?

Det är inte schysst att gå fram och låtsaströsta någon direkt efter en tävling.

Maxin bjöd med Ida till myskvällen för att hon skulle få se sin familj. Något som hon var helt desperat efter. Ändå snackar hon skit om honom och är missunnsam
mot honom. Ida skulle ALDRIG bjudit med Maxim om rollerna varit omvända.

Ida är beter sig inte ett skit bättre än de du klagar om. Hon visar ju upp exakt de tendenser som du skriver du inte gillar.

Nu ljuger du och hittar på hejvilt så där tar vår kommunikation slut. Ha de!
2024-12-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Måste upprepa mig själv men Nabaz har för min del gått från att vara någon jag stört mig på till att framstå som den jag vill ska vinna.
En levande människa med nerver o känslor på utsidan men i grunden solidarisk o genomsnäll.

Instämmer till 100%

Edit.. Tror inte det är det sista vi ser av han på Tv!
2024-12-18, 11:23
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Nu ljuger du och hittar på hejvilt så där tar vår kommunikation slut. Ha de!

Hahaha, så blir det när man inser att man bygger sin åsikt på en chimär! Hej då!
2024-12-18, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Robinsons höjdpunkt var när den där norrlänningen tog med sig fyra bira till ön som han sedan drack med sina tre bästa lagkompisar. Det var så jävla iskallt.

Vilken norrlänning tänker du på? Varit med ganska många genom åren. Ölen borde varit varm när de drack om inte annat.Kom precis på att det var Robban en Robinson legend helt klart.
Senast redigerad av Fotboll22 2024-12-18 kl. 11:36.
2024-12-18, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Vafan är profet r?

Var lite upprörd när jag skrev... På örådet* och utröstningen av Ramia* ska det vara
2024-12-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Och vem utökade Ramia? För all del, hon är ganska liten.

Var lite upprörd när jag skrev... På örådet* och utröstningen av Ramia* ska det vara
2024-12-18, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Är det falskt tröstande att t ex skaka hand med motståndaren efter en fotbollsmatch också, kanske precis efter att man satt in en hård tackling, eller är det helt enkelt sportsligt uppträdande? Alla hängde vikter på varandra i den tävlingen men av någon anledning så är det bara Ida som skuldbeläggs. Helt sinnessjukt beteende. Att däremot knuffa någon som sträcker ut en hand, det är en stor varningsflagga. Maxim slår antagligen fru och barn hemma, han är ju från Ryssland trots allt.

Hur har hon ljugit mer än någon annan? Vilka lögner har hon initierat mer än att hon följt sin pakt?

Om inte jag kommer ihåg fel så var det Tommy som bestämde vilka personliga saker de skulle byta bort och vad de skulle göra med den där kartan. Varför beskylls bara Ida för vad han bestämde att de skulle göra, varför är det ingen som kallade honom för en lögnare och en orm?

Det var pga Oliver som hon röstade på henne om inte jag kommer ihåg fel, eftersom han inte ville riskera att gå upp i duell mot Maxim. Oliver hade också sagt att han inte skulle rösta på Ramia. Varför är det ingen som kallar honom för säsongens största lögnare istället för att haka på i häxjakten på Ida?

Laget satte kollektivt Ida i positionen att hon var tvungen att skicka hem antingen Ludde eller Tommy, två av hennes närmaste vänner. Det var väl tillräckligt grymt av dem att göra så kan man tycka, men nej, sedan ska såna som Maxim dessutom "hämnas" den som blev utröstad efter att hon motvilligt gjort sitt påtvingade 50-50-val. Man tar sig för pannan hur korkad han är. Riktig psykopatvarning på honom.

Word! Vad jag har hört så har dessutom ingen ångrat sig eller erkänt sig fel nu efteråt. Såg på Idas instagram att Natalie sagt till henne att "hon ser genom tv-rutan att Ida ljuger".
2024-12-18, 14:22
Medlem
plumba69s avatar
Jag tyckte det roliga försvann när Thomas åkte ut. Han gjorde bra TV. Vilket stolpskott
2024-12-18, 14:51
Medlem
Imorgon gäller det !!!!!!! Är så taggad!
Jag hoppas på vikingen Maxim, den härliga Nabaz eller starka Ida. Helst Maxim såklart. Har en känsla dock att om de är så att de sista som blivit utröstade har något att säga om vem som kommer finalen kommer kanske inte Maxim dit. Pga de sista som åkt. Jävligt tråkigt isåfall. Jaja vi får se!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in