2024-12-18, 07:27
Medlem
https://imgur.com/a/WQlhrBd
Nytagen selfie
Citera
2024-12-18, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coco.noco
Nytagen selfie

”Klipp dig och skaffa ett jobb” 😡
Citera
2024-12-18, 09:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
”Klipp dig och skaffa ett jobb” 😡
För dyrt, eller tror han att han är JESUS?
Citera
2024-12-18, 11:21
Medlem
Citat:
Nytagen selfie
Ids inte kommentera äckliga Rånar-Rune
Citera
2024-12-18, 11:46
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Efter att ha läst allt du lagt upp så hävdar jag starkt att Runar borde beläggas med kontaktförbud gentemot sina barn och Jessica.

Det är fullständigt meningslöst med samtalsstöd och el. dyl. till barnen sålänge Runar är där och stökar med deras huvuden. Det är Runar som behöver hjälp för att kunna komma till insikt om sitt destruktiva beteende. Något han troligtvis aldrig kommer att göra, men då ska han inte ha kontakt med barnen heller. Stöd för barnen är bara konstgjord andning om Runar är där och påverkar dom ändå.

Att blåsa staten på skatt, kan ses som civil olydnad och anses positivt av vissa. Lurar man pengarna av äldre försvarslösa, har man gått långt över gränsen för vad som är acceptabelt. Men när man börjar stöka med sina barns psyken kan man inte kallas mänsklig längre, då är man bara vidrig och har förbrukat sin rätt att vara förälder.

Begriper inte vad Runar tror sig ha att vinna på det här.
Hade jag varit Jessica hade jag gått all in för att få bort honom ur barnens liv. Tycker att hon är för snäll och tillmötesgående. Runar kommer aldrig att ändra på sig, tvärtom eskalerar hans destruktivitet.
Det finns säkert anledningar till att Jessica agerar som hon gör, men han har fått tillräckligt med chanser och baren måste få gå först.

Amen på det 👍👍👍
Citera
2024-12-18, 12:01
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Nytagen selfie
Jag tycker att han blev bättre på bankomatbilden, för då skrattade han verkligen hela vägen till banken

https://static.bonniernews.se/images/04/09/0409878f97dc47cf83eb62212b74b440/annan/629.png
Citera
2024-12-18, 12:17
Medlem
Citat:
Nytagen selfie

Tack för länk. Fy f*n vad ful han är i sitt långa hår.
Citera
2024-12-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofstom
Run-ars söner är i tonår och jag tror inte att söner vill träffa pappa Run-ar mer...

Mamman J kämpade att söner slipper detta i söners önskan. Run-ar borde ha FÖRSTÅTT...

Run-ars pungar kan alltid fortplanta på ny tjej.
Skaffa nytt barnen med likvärdiga tjej samma som Run-ar. Det finns 100 st tjejer.. blanda av tjejer inte känner till Run-ars brott eller fattigt..

Äldst son markerade på sin pappa. Äldst sons flickvän är nåt som Run-ar vill göra av med.

Tonårssöner markerade tydligt redan och vill inte mer.

Runar och hans pappa har samma egenskap... och aldrig förstå om sina egenskap ...

Stackars mammor C och J stod ut med Run-ars egenskap mardröm... 18 års plågsam..

Tycker inte han skall fortplanta sig mer.
Sådana som honom skall man inte avla på.
Citera
2024-12-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag tycker att han blev bättre på bankomatbilden, för då skrattade han verkligen hela vägen till banken

https://static.bonniernews.se/images/04/09/0409878f97dc47cf83eb62212b74b440/annan/629.png

Den sanne Rånaren! Den sanne parasiten! Den sanne psykopaten! Den sanne rättshaveristen! Den sanne förnekaren! Kan fortsätta i all oändlighet……
Citera
2024-12-18, 14:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Efter att ha läst allt du lagt upp så hävdar jag starkt att Runar borde beläggas med kontaktförbud gentemot sina barn och Jessica.

Det är fullständigt meningslöst med samtalsstöd och el. dyl. till barnen sålänge Runar är där och stökar med deras huvuden. Det är Runar som behöver hjälp för att kunna komma till insikt om sitt destruktiva beteende. Något han troligtvis aldrig kommer att göra, men då ska han inte ha kontakt med barnen heller. Stöd för barnen är bara konstgjord andning om Runar är där och påverkar dom ändå.

Att blåsa staten på skatt, kan ses som civil olydnad och anses positivt av vissa. Lurar man pengarna av äldre försvarslösa, har man gått långt över gränsen för vad som är acceptabelt. Men när man börjar stöka med sina barns psyken kan man inte kallas mänsklig längre, då är man bara vidrig och har förbrukat sin rätt att vara förälder.

Begriper inte vad Runar tror sig ha att vinna på det här.
Hade jag varit Jessica hade jag gått all in för att få bort honom ur barnens liv. Tycker att hon är för snäll och tillmötesgående. Runar kommer aldrig att ändra på sig, tvärtom eskalerar hans destruktivitet.
Det finns säkert anledningar till att Jessica agerar som hon gör, men han har fått tillräckligt med chanser och baren måste få gå först.
Jessica är kanske inte den vassaste kniven i lådan, men i jämförelse med norrmannen är hon ändå skyhögt över hans nivå. Dessvärre har Jessica empati. Vilket inte är så bra i just detta fall. Hon verkar hela tiden fortfarande ha en slags förhoppning om att norrmannen kommer ändra på något. Att han ska komma till insikt. Han är ju ändå barnens far. Men det kommer inte hända. Det vore förresten intressant att få veta vad Rune för relation till Jessicas tidigare barn. De är väl vuxna nu, men har ändå levt länge med Rune i hushållet. Vore spännande att höra deras version. Och deras far? Honom har man aldrig hört talas om, men han måste väl ändå ha sprungit på Rune några gånger?

Rune kommer dessvärre aldrig att ändra på sig. Det är bara att lägga ner. I åratal har han pumpat ut följande budskap på Instagram. "Jag är unik, bli inte som alla andra. Ge aldrig upp, kämpa för att du är du. Jag är sanningen och jag kommer alltid ha rätt." Med andra ord; det är aldrig jag som gör fel, det är alla andra. I sann psykopatanda. Bara en sådan sak som att ha en påhittad flickvän säger väl det mesta. Barnen kommer aldrig få en chans med en sådan manipulativ äckelfarsa. Han kommer att utnyttja dem och trycka ner dem i skiten tills korna går hem. Vore jag Jessica skulle jag betala någon för att få norrmannen deporterad på livstid.
Citera
2024-12-18, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tycker inte han skall fortplanta sig mer.
Sådana som honom skall man inte avla på.

Bättre än trakassera två tonårsöner idag...
Run-ar är 57 år idag åt 11 och 14 år när barnen växer. ..

Han är 57 år... Skaffa nya barnen, 0-05 ålder krävs med mamma.
06-15 år både mamma och pappa.
16-18 självständig...
57 plus 15 blir 72 år gammal. Han orkar inte leka fotboll...
Senast redigerad av Dofstom 2024-12-18 kl. 14:46.
Citera
2024-12-18, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jessica är kanske inte den vassaste kniven i lådan, men i jämförelse med norrmannen är hon ändå skyhögt över hans nivå. Dessvärre har Jessica empati. Vilket inte är så bra i just detta fall. Hon verkar hela tiden fortfarande ha en slags förhoppning om att norrmannen kommer ändra på något. Att han ska komma till insikt. Han är ju ändå barnens far. Men det kommer inte hända.

Stämmer.
Åtminstone enligt hans första fru.

Carolas insta 2020-10-24

Landat i vårt älskade Sydafrika nu. Så tacksam. 🌏🙏🏽 (omred. text) Några tankar: Bland det finaste som finns med TIDEN är att vissa saker verkligen blir bättre! Svåra tunga saker. De blir bättre. För att vi orkade. För att vi vågade. För att med tiden finns det inte mer att gräva bakåt i än att släppa och se framåt, i kärlek & harmoni. FYI. I drygt 10 års tid försökte jag komma ur hans grepp, från aug 1987 -till den 17 jan 2000 då jag gjorde slut i i vår trädgård i Strömma. Det nästkommande decenniet med ett gemensamt barn och ett uppbrott var de värsta och mest smärtsammaste åren jag någonsin varit med om i mitt liv. Som mamma, kvinna och som människa. Att jag står upp idag är för mig ett under. För rättvisans och kärlekens skull till min son har jag kämpat. ( Även för min dotter, som R hotade mig att avstå.) Decennie nr 2 blev inte bättre för att han gifte om sig med ännu ett byte han kunde utnyttja, en vacker arvtagerska. Hon såg det inte då men går igenom idag exakt samma saker jag gjorde. Många trodde han skulle lugna ner sig i och med omgiftet. Men få förstår vad för slags man han är förrän de själva blir drabbade, bedragna el svikna. Hos honom finns bara makt, hämnd och hot. (Och en liten, liten pojke som söker en osund acceptans hos sin far. En far som också suttit i fängelse för eko brott, i 6 år.) Han ska äga och sälja, allt. Så långt han kan utnyttja lagen. Så långt sonen fyllt 18 år. Efter det tvärtyst. Alltså decennie nr 3!! Inte ett enda kränkande sms på flera år.. (då slutade barnbidraget o sonen blir myndig.) Tills nu, då pengarna tryter (pengar som han bla levt på från hans två äktenskap med mig o Jessica P. ) och han försöker visst starta om i Norge då han har näringsförbud i Sverige!! Ja ni förstår vilken ’bok’ vi/jag skulle kunna skriva.. Men vi har haft fullt fokus på att orka överleva o vara glada mammor till våra barn. Slippa honom. Hitta friheten & glädjen igen. Det är här TIDEN kommer in. 🙌🏻🌏 Och jag drar en lättnadens suck. Tack tid! Vad mer finns det från hans sida att komma med efter det här? Bara ’gammal skåpmat’, då som nu. #nytid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in