2024-12-17, 08:44
Medlem
Pinoputchins avatar
Var nyss inne på De Morte. Gräddrumpan som visar köket på sitt hostel, hon har käkat skagenröramackor och druckit en ansenlig mängd med vin. Jag ser det som att det kommer att vara mycket svårt för Gräddis att överhuvudtaget komma i närheten av att ta sig ur sin situation om hon inte på allvar tar tag i alkoholmissbruket. "Hej jag heter Pia och jag är alkoholist."

Har hon i någon av alla sina klipp någongång medgett att hon de facto har alkoholproblem?
Citera
2024-12-17, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Var nyss inne på De Morte. Gräddrumpan som visar köket på sitt hostel, hon har käkat skagenröramackor och druckit en ansenlig mängd med vin. Jag ser det som att det kommer att vara mycket svårt för Gräddis att överhuvudtaget komma i närheten av att ta sig ur sin situation om hon inte på allvar tar tag i alkoholmissbruket. "Hej jag heter Pia och jag är alkoholist."

Har hon i någon av alla sina klipp någongång medgett att hon de facto har alkoholproblem?
Pia har inga problem med att hon dricker,det är alla andra som får problem när Pia dricker.
Citera
2024-12-17, 09:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Pia har inga problem med att hon dricker,det är alla andra som får problem när Pia dricker.
Det är det som är problemet, och i långa loppet problem för henne själv. Hon är en missbrukare.
Citera
2024-12-17, 11:38
Medlem
Kannibal67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Jag fångade ca 50 min av liven:

https://gofile.io/d/sip96k

Jag dööör av skratt.
Någon frågade i lajven om Gräddis hadde varit i Salem, varpå hon svarade nej 😅
Citera
2024-12-17, 14:06
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin

” Väldigt städat och fint” i köket och kylen.

Pia inspekterat och ger ” Godkänt”i Protokollet.

Damen har väl inget alkoholproblem??
Hon dricker lite vin, för att hennes Omvärld, gör Livet Surt för henne.
Alla Vi, ”Missunsamma Pissfittor” ?
Citera
2024-12-17, 14:44
Medlem
Sonny00s avatar
Någon som vet vilket hostel hon tagit in på? Jag tänkte överraska henne med en julklapp!
Citera
2024-12-17, 15:40
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Någon som vet vilket hostel hon tagit in på? Jag tänkte överraska henne med en julklapp!

Hon har väl nämnt att hon bor på Crafoord’s Place Hostel?
Citera
2024-12-17, 16:18
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

OK! Jag fick för mig att hon hedrade ett annat etablissemang med sin närvaro numera.
Citera
2024-12-17, 16:29
Bannlyst
Sköter gräddrumpan sitt konto själv, det frågade ghostalby igår?
Jag undrar också det, hur kan hon lägga upp delar av sina livesändningar efteråt på sin story?
Ens egna livesändningar sparas väl inte?
Citera
2024-12-17, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy

Hon var någon natt på Generator också.
Citera
2024-12-17, 17:46
Medlem
MaeWests avatar
Undrar när Pissfittan Pia kommer till insikt om att Hasan mest såg Pia som ett tidsfördriv? Att medelst psykisk misshandel tvinga fram ett "erkännande" från en man att han är någons kille...
Hasan var bussig nog att utsätta sig själv för risken att bli vräkt, då han hjälpte Pia med allt det hon själv skulle ha fixat. Men lät någon annan göra.

Hasan har aldrig varit Pias kille. det närmaste är väl i sådana fall en KK o betjänt. En roll han till sist fick nog av, då Pia vrålade så fort hon inte fick som hon ville.

Och Pias vätskepauser med sina hinkar av vin...Hon kommer aldrig att sluta...att omgivningen har problem med hennes kolkande...ser hon nog mest som en festlig detalj, skulle jag tro. Och nu har hon ju råd med dyrt vitt vin. LITE stil får det ju för fan vara...vem kolkar BiB:s som miljonär? Nu är det hot stuff som gäller...minst en 200-hundring/pava, om jag får be...
Citera
2024-12-17, 17:47
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av errorerrorerrror
Hon var någon natt på Generator också.

Enligt Pia: Där jobbade det ju bara fittor, då de kastade ut henne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in