Citat:

Ursprungligen postat av 
krister.ulfsson123

galet! vet du något om hur dem  förnedrade dom? kissat på dom?
det låter onekligen som att x team falkenberg är en väldigt svag gruppering. det är den vibben jag får på stan. inkompetenta kanske bäst dom lägger ner helt. till och med polisen kallade dom låg intelligenta i tidningen nyligen.

Citat:

Ursprungligen postat av 
krister.ulfsson123

galet! vet du något om hur dem  förnedrade dom? kissat på dom?
det låter onekligen som att x team falkenberg är en väldigt svag gruppering. det är den vibben jag får på stan. inkompetenta kanske bäst dom lägger ner helt. till och med polisen kallade dom låg intelligenta i tidningen nyligen.

Vet inte hur själva förnedringen gick till men enligt rykten så fångade sloalyckan Hei*ki först han åkte på stordäng och hans bor utökades från 20 till 80 riksdaler men under bråket där sloalyckan var 5-7 pers. Så hade Hei*ki skadat en av dom riktigt allvarligt vid ögat. 
Efter det så åkte sloalyckan och tog tag på en efter en och började med bomberna och skjutningarna. Rob*n lin*dström är just nu vid detta tillfälle i dispyt med jos*f elnas*r karls*on och dom andra grabbarna då dom anser att rob*n l*Nyström svek dom genom att träffa och ha möte och läsa sin egna tvist med sloalyckan. Den här soppan fortsätter och jag kan ärligt säga en sak som jag hört att x-team i Falkenberg kommer slå tillbaka.
Sloalyckan består av  ointelligenta lättkränkta män med skägg som ger sig på varenda liten svensk unge och vill rensa denne på småslantar, även ledarskiktet på sloalyckan har intriger med varandra har hört att det nästintill urartade mellan dom och att det splittrades i två läger pågrund av anklagelser om att vissa personer i kretsen ger info till polisen. Det här är en soppa utan dess like.