2024-12-18, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Ren spekulation...
Men är inte den enklaste sanningen den att dvärgen fått tillstånd att resa ner för att fira jul med Linneas familj? Vad jag kunde se i hans senaste stream så satt han med dubbla skärmar? Släpar man verkligen med en extra skärm utomlands eller springer och köper en så fort man kommer fram till hotell/lägenhet?

I detta fall tror jag faktiskt han spelar på alla vilda rykten och vill använda det som ammunition för att skapa empati för deras situation av vad dom tycker är förföljelse och förtal...

Skabbe har tidigare faktiskt, utöver laptop, släpat med sig både skärm och mikrofon på flygresor, bl a till Spanien, trots flygstolar från RyanAir.

Det är ett lätt bisarrt beteende med tanke på hans cashflow under året. Varför inte bara köpa en skärm på plats?
Citera
2024-12-18, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
jag måste ha glömt det, men nu när du säger det så har du ju rätt. Jag har inte fått nåt av han och vi känner inte varannat.

Ja, det stämmer, han förvånades av din intensiva uppvaktning just p g a att ni inte kände varann. Sen sa han nåt mer, men det är ett regelbrott här att skriva vad.
Citera
2024-12-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Den stora vinnaren i det här dramat är Linnea,Det tog nästan ett år men hon lovade ju att se till att chrippa skulle bli av med vårdnaden om dottern,Och häromdagen hände det.

Ja, en kaninkokerska av rang det där. Chrippa hade aldrig en chans och det hade det stackars barnet inte heller.
Citera
2024-12-18, 10:25
Medlem
Citat:

förtal? Jag pratar sakligheter som kopplas ihop med pågående utredning. Danjals är en dömd ekobrottsling

Ironin i att du inte inser att exakt det där är förtal. Googla skiten.
Citera
2024-12-18, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Ren spekulation...
Men är inte den enklaste sanningen den att dvärgen fått tillstånd att resa ner för att fira jul med Linneas familj? Vad jag kunde se i hans senaste stream så satt han med dubbla skärmar? Släpar man verkligen med en extra skärm utomlands eller springer och köper en så fort man kommer fram till hotell/lägenhet?

I detta fall tror jag faktiskt han spelar på alla vilda rykten och vill använda det som ammunition för att skapa empati för deras situation av vad dom tycker är förföljelse och förtal...
Jag menar att tågbiljetten är sann, de står L's nr osv o datum o tid o vagn o sittplats...jag tror dom åkt till Malmö... sen inget mer
Citera
2024-12-18, 10:29
Avslutad
Citat:
jag måste ha glömt det, men nu när du säger det så har du ju rätt. Jag har inte fått nåt av han och vi känner inte varannat. jag har varken sagt bu eller bä om nån tågresa. Jag frågade ifall dom verkligen åkt med ett tåget som gick 21:03.

Japp o tåget gick , med den vagn o sittplats som personerna säger enligt screenshot du vägrar öppna o titta på.
Citera
2024-12-18, 10:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, det var Skabbe som berättade på stream att du PM-bombade honom här på FB. Du var "manisk" men ändå "jätteintressant, och jätteintresserad", enligt honom.
Tidsstämpel?
Citera
2024-12-18, 11:18
Medlem
ja den stora vinnaren i år är hinken. hon har fått bort lillen och fått den uppmärksamhet hon velat ha hela livet. den stora förloraren är chringen. han ska in på kåken och är skuldsatt för livet. jävla förlorare han är. så bortdribblad så det står härliga till. hinken kommer vänta på mig.
Citera
2024-12-18, 11:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så var det, lite konstigt att pallal inte fått veta de som annars vet allt om vad som händer.
Det är väl mer konstigt att folk får Chrippas biljettbeställningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
https://ibb.co/NYgQ5sx

Nöjd nu? Gå och gråtrunka någon annanstans nu!
Varför har de skickat den beställningen till dig?
Det verkar ju mer än konstigt.
Citera
2024-12-18, 11:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Pallal din bögslyna, vill du ha bilden från Kastrup också där långpannan är fångad på bild?

Fan de åkte 2a klass även där, det går bra nu!
De åkte 2:a klass, gav dig tillgång till biljetten och har blivit fotograferade på Kastrup?
Jag ser gärna en bild.
Jag undrar också vad de gör på Kastrup, för flyga utan giltiga handlingar lär de ju inte lyckas med.
Citera
2024-12-18, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl mer konstigt att folk får Chrippas biljettbeställningar.

Varför har de skickat den beställningen till dig?
Det verkar ju mer än konstigt.

Inte omöjligt att det är Linnea som läckt beställningen. Den enda som tror att hon är lojal mot Chrippa är väl bara Chrippa.
Citera
2024-12-18, 11:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Inte omöjligt att det är Linnea som läckt beställningen. Den enda som tror att hon är lojal mot Chrippa är väl bara Chrippa.
Jag tycker det låter mycket underligt att hon skulle läcka info till någon som ägnar dagarna åt att smutskasta och håna henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in