2024-12-18, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Dom vill inte bli förföljda mer.

Dom har stalkers som vill se varje varje steg dom tar, förföljarna agerar i grupp och använder hela dagar till att prata om dom i olika grupper, skapa content och konspirationer om dom och sprida på olika flattformar, dom uppmanar allmänheten att gå till socialen och det har gått så långt att en av deras stalkers dyker upp utanför hans fönster och uppmanar deras grannar att dokumentation varje gång dom ser paret, han ber dom skicka upp drönare och flyga nära fönstret för och filma inuti deras lägenhet.

Dom jobbar heltid med kartläggning av paret och söker efter dom på alla sätt dom kan. Dom är desperata att inte veta var dom befinner sig och det är psykotiskt beteende.

Adressen behöver dom inte för Lillen är inte med dom och han samarbetar med alla myndigheter som har skäl att ha kontakt med honom och missar inte samtal eller möten. Hade polisen inte vetat var han bor hade han förmodligen häktats.

Varför ska han fly? Åtalas han ens kan han tidigast ha rättegång 2025 och straff verkställs inte på dagen.
Chrippe-dippe-dippe-dipp-dipp-dipps eventuella kaffevolta verkställs tidigast sen vår 2025.

Anjo och Rask riskerar mer än kaffevoltor.

Citat:
hur ska jag få reda på nåt alls menar du?

Det är sekten som berättat att jag har tät kontakt med Chrippa. Har aldrig hävdat att jag pratar med nån av dom och det tänker jag inte diskutera.

Jag ver var dom befinner sig men det får visa sig. I’m no rat.
förtal? Jag pratar öppet om Danjals dom, hur Chrippa känner honom, hans koppling till Dubai och Analyshasse och vad han uppgett i inkomst.

Tillbaka till ämnet. Tror du att Danjal och Jocke kan vara medbrottslingar?

Om du nu inte pratar med dem kan du ju inte veta att de tycker det är jobbigt och inte vill bli förföljda, hur kan du då veta att Chrippa samarbetar och inte duckar även myndigheterna? Det är ju inte som att skatteverket godkänner att man inte folkbokför sig rätt, och personen som faktiskt bor på adressen de är skrivna på nu lär väl inte direkt uppskatta det (får hoppas att h*n anmäler till skatteverket att de är felaktigt skrivna...såvida de nu inte flyttat ner i hans källare istället) då får de väl ansöka om skyddad identitet om det nu är så mycket runtomkring.
Du påstår dig veta väldigt mycket om deras känslor och vad de nu gör och antingen har du ju kontakt och pratar med dem eller så kan vi nu helt enkelt verkligen bara ta dina påståenden om C&L som den bullshit det är då.

Om någon är ett troll så är det du.
Citera
2024-12-18, 09:06
Medlem
Citat:

Det är sekten som berättat att jag har tät kontakt med Chrippa. Har aldrig hävdat att jag pratar med nån av dom och det tänker jag inte diskutera.

Jag ver var dom befinner sig men det får visa sig. I’m no rat.
förtal? Jag pratar sakligheter som kopplas ihop med pågående utredning. Danjals är en dömd ekobrottsling, Chrippa känner honom, bor i Dubai och svindlaren Analyshasse är hans närmsta vän och han uppgett att hans inkomst är under 30 000kr.

Tillbaka till ämnet. Tror du att Danjal kan vara medbrottsling?
det ringer ingen klocka.

Ge mig mer matrikel

Det borde ringa en klocka om du nu vet så mycket du påstår. Eller låtsas du bara?

Om du nu vet var de är så kan du ju säga om det är lagligt eller inte. Jag har fattat att du inte är så noga med lag och rätt men det är ju inte att röja någon.
Laglig resa eller inte. Det är en ja eller nej fråga. Jättelätt.

Jag anser att du inte alls behöver förses med material. Du vet ju redan allt, eller hur?
Citera
2024-12-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det borde ringa en klocka om du nu vet så mycket du påstår. Eller låtsas du bara?

Om du nu vet var de är så kan du ju säga om det är lagligt eller inte. Jag har fattat att du inte är så noga med lag och rätt men det är ju inte att röja någon.
Laglig resa eller inte. Det är en ja eller nej fråga. Jättelätt.

Jag anser att du inte alls behöver förses med material. Du vet ju redan allt, eller hur?
jag är bra på att gissa.

jag är noga med brott som är etiskt förkastliga som grovt förtal och olaga förföljelse.

Det kan jag göra men det läcks inte via mig.

Paret är förföljda förstår av en psykiskt instabila personer.

Jag vet väl ingenting alls, fram med det bara
Senast redigerad av Pallal 2024-12-18 kl. 09:24.
Citera
2024-12-18, 09:24
Medlem
Citat:
det ringer ingen klocka.

Ge mig mer matrikel

https://ibb.co/NYgQ5sx

Nöjd nu? Gå och gråtrunka någon annanstans nu!
Citera
2024-12-18, 09:29
Medlem
micke_mans avatar
Den stora vinnaren i det här dramat är Linnea,Det tog nästan ett år men hon lovade ju att se till att chrippa skulle bli av med vårdnaden om dottern,Och häromdagen hände det.
Citera
2024-12-18, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
https://ibb.co/NYgQ5sx

Nöjd nu? Gå och gråtrunka någon annanstans nu!
tittar inte för jag behöver inte nå foto på paret men jag tänkte smygbilder på paret kan användas för att bevisa hur stor förföljelsekampanjen som drevet skapat är.

Tack ifall det är ett smygfoto.
Citera
2024-12-18, 09:53
Avslutad
Citat:
tittar inte för jag behöver inte nå foto på paret men jag tänkte smygbilder på paret kan användas för att bevisa hur stor förföljelsekampanjen som drevet skapat är.

Hahahaha men sluta... de är tågbiljetter som står på c & L.. och mobilnummer går till L... så kan du svälja något o inse att bevisen är fakta nog ?
Citera
2024-12-18, 10:00
Medlem
Citat:

Nej, det var Skabbe som berättade på stream att du PM-bombade honom här på FB. Du var "manisk" men ändå "jätteintressant, och jätteintresserad", enligt honom.
Citera
2024-12-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Hahahaha men sluta... de är tågbiljetter som står på c & L.. och mobilnummer går till L... så kan du svälja något o inse att bevisen är fakta nog ?

Ren spekulation...
Men är inte den enklaste sanningen den att dvärgen fått tillstånd att resa ner för att fira jul med Linneas familj? Vad jag kunde se i hans senaste stream så satt han med dubbla skärmar? Släpar man verkligen med en extra skärm utomlands eller springer och köper en så fort man kommer fram till hotell/lägenhet?

I detta fall tror jag faktiskt han spelar på alla vilda rykten och vill använda det som ammunition för att skapa empati för deras situation av vad dom tycker är förföljelse och förtal...
Citera
2024-12-18, 10:04
Medlem
Citat:

Nu gör du ju bara bort dig ännu mer, du är ju mer treåring än Chrippa.

Nu är det ju inte ett smygfoto på dem men även om det hade varit det hade det ju varit ett riktigt bevis även det för att de åkt med tåget. Så du är ju så bortgjord att det är ruggigt.
Och återigen den uppmärksamhet och nivå på detta drama har de själva bäddat för och orsakat.
Citera
2024-12-18, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Nej, det var Skabbe som berättade på stream att du PM-bombade honom här på FB. Du var "manisk" men ändå "jätteintressant, och jätteintresserad", enligt honom.
jag måste ha glömt det, men nu när du säger det så har du ju rätt. Jag har inte fått nåt av han och vi känner inte varannat.
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
jag har varken sagt bu eller bä om nån tågresa. Jag frågade ifall dom verkligen åkt med ett tåget som gick 21:03.
Senast redigerad av Pallal 2024-12-18 kl. 10:13.
Citera
2024-12-18, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nu gör du ju bara bort dig ännu mer, du är ju mer treåring än Chrippa.

Nu är det ju inte ett smygfoto på dem men även om det hade varit det hade det ju varit ett riktigt bevis även det för att de åkt med tåget. Så du är ju så bortgjord att det är ruggigt.
Och återigen den uppmärksamhet och nivå på detta drama har de själva bäddat för och orsakat.
citera när skriver att jag vet om dom lämnat Linköping.

Jag skriver att det är en konspiration att dom är på flykt, för det vet ni inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in