Anders föll som en sten idag, jävla idiot! Sanna kan ju bara inte vilja bli tillsammans med honom efter det här. Hon förtjänar något mycket bättre än den velpottan med vårtor i ansiktet och en ständigt ofräsch uppsyn. Det verkar vara nåt fel på honom. När han träffade Sanna och hon mötte honom och lite nervöst babblade på så sa han otrevligt ”oj jag får ju inte prata” han borde vara liiiite mer ödmjuk med tanke på vad han ställt till med. Vid slutvalet sa han att han inte kunde leva utan Emma och efter några dagar ringde han och dumpade henne. En sån dum jävel förtjänar att vara singel!
Isak föll för Ebbas kvinnliga list och charm, jag trodde mer om honom men där ser man. Jag tror inte Ebba blir långvarig på gården, hon är nog bara ute efter fler följare på sina sociala medier och givetvis ville hon vinna tävlingen. Undra om hon har väldigt bra ämnesomsättning eller en ätstörning för när hon gick mot slutvalet i röd känning kunde man räkna kotorna på bröstbenet. Shit, jag tyckte det såg otäckt ut. Sara skall enbart vara glad att hon kom undan en så ytlig och lättledd kille, han verkar tänka enbart med kuken. Jag tycker inte Isak var schysst mot Sara, han har hela vägen låtit henne tro att han är kär i henne. Förstår att hon blev ledsen men stumpan torka tårarna för det finns mängder av män som vill ha en så fin tjej som du!
Göran valde rätt med tanke på gemensamma intressen mm men någon äkta kärlek tyckte jag mig inte se. Tråkigare bonde med tjejer (tanter) har väl knappt synts i BSF?
Kristian. Det måste vara något fel på Therese. De spelar inte i samma liga utseendemässigt och hon verkar helt desperat. Hon har dessutom blivit dumpad rätt hårt ett par gånger om jag fattade det hela rätt. Under den där lugna söta ytan lurar det säkert en DJÄVUL!