2024-12-17, 23:23
Medlem
Tycker Sara ska vara glad, Isak passar med Ebba de är lika gråtråkiga som personer. Sara är snygg som få och med en utstrålning som gör att hon behöver ha en kul och fin kille.
2024-12-17, 23:23
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Precis, har oxå läst det. Det ska bli mycket spännande att se återträffarna imorgon hur det gått! Av det lilla man fick se i slutet får jag känslan av att det är Kristian som fortfarande är singel.

Tror Rosalenin har rätt. Det är Anders som är singel. Sanna blev glad när Anders berättade att han inte kunnat sluta tänka på henne, men det rörde sig mer om egoboost-glädje än besvarad kärlek-glädje. Hon åkte hem till Värmland med ett belåtet leende på läpparna:

- Jag kan få nån bättre än Anders. Tänkte hon och skrockade för sig själv.

Kristian ser förvisso ut som en korsning mellan Frankensteins monster och Ingvar Carlsson, men jag tror han är tillsammans med Therese fortfarande
2024-12-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Kollar man Ebbas Instagram, så har man mycket svårt att tro att hon skulle trivas på landet.

https://www.instagram.com/anderssonebba/
Undrar om Isak har sett de fotona, och tycker att det är tjejen för honom
Putte i blåbärsskogen, som björnen äter upp..
F ö är åtminstone en look-a-like festivalbilden på Sofia Hellqvist (med Ola Salos autograf på magen)
2024-12-17, 23:30
Medlem
Jag tror det med Christian sa att det var komplicerat beror nog på att tjejen han valde har ett barn
kanske inte bara kan flytta så i en handvändning.
Nej Ebba blir nog inte kvar länge, tyckte hon svarade redan lite svävande när
han frågade om hon skulle kunna bo där.
2024-12-17, 23:33
Medlem
Tervulls avatar
Anders föll som en sten idag, jävla idiot! Sanna kan ju bara inte vilja bli tillsammans med honom efter det här. Hon förtjänar något mycket bättre än den velpottan med vårtor i ansiktet och en ständigt ofräsch uppsyn. Det verkar vara nåt fel på honom. När han träffade Sanna och hon mötte honom och lite nervöst babblade på så sa han otrevligt ”oj jag får ju inte prata” han borde vara liiiite mer ödmjuk med tanke på vad han ställt till med. Vid slutvalet sa han att han inte kunde leva utan Emma och efter några dagar ringde han och dumpade henne. En sån dum jävel förtjänar att vara singel!

Isak föll för Ebbas kvinnliga list och charm, jag trodde mer om honom men där ser man. Jag tror inte Ebba blir långvarig på gården, hon är nog bara ute efter fler följare på sina sociala medier och givetvis ville hon vinna tävlingen. Undra om hon har väldigt bra ämnesomsättning eller en ätstörning för när hon gick mot slutvalet i röd känning kunde man räkna kotorna på bröstbenet. Shit, jag tyckte det såg otäckt ut. Sara skall enbart vara glad att hon kom undan en så ytlig och lättledd kille, han verkar tänka enbart med kuken. Jag tycker inte Isak var schysst mot Sara, han har hela vägen låtit henne tro att han är kär i henne. Förstår att hon blev ledsen men stumpan torka tårarna för det finns mängder av män som vill ha en så fin tjej som du!

Göran valde rätt med tanke på gemensamma intressen mm men någon äkta kärlek tyckte jag mig inte se. Tråkigare bonde med tjejer (tanter) har väl knappt synts i BSF?

Kristian. Det måste vara något fel på Therese. De spelar inte i samma liga utseendemässigt och hon verkar helt desperat. Hon har dessutom blivit dumpad rätt hårt ett par gånger om jag fattade det hela rätt. Under den där lugna söta ytan lurar det säkert en DJÄVUL!
Senast redigerad av Tervull 2024-12-17 kl. 23:46.
2024-12-17, 23:35
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Undrar om Isak har sett de fotona, och tycker att det är tjejen för honom
Putte i blåbärsskogen, som björnen äter upp..
F ö är åtminstone en look-a-like festivalbilden på Sofia Hellqvist (med Ola Salos autograf på magen)

Väldigt många rätt utmanande och ytliga bilder på shopping, resor, fester m.m.

Det kan ju vara så att hon hänger kvar tills Linda gör återbesök, men sedan blir det nog tack och hej. Linda vet väl inte hur relationerna är idag?

Var bor Ebba?
2024-12-17, 23:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon åkte hem till Värmland med ett belåtet leende på läpparna:

- Jag kan få nån bättre än Anders. Tänkte hon och skrockade för sig själv.

Kristian ser förvisso ut som en korsning mellan Frankensteins monster och Ingvar Carlsson, men jag tror han är tillsammans med Therese fortfarande
Vadå?? var det vi just såg inte Anders besök nere i Värmland? (visa henne att hon är värd ett mastigt bensinpris!) var det inte hennes egna trädgårdsmöbler hon satt i åtm?

Enda förklaringen på mysterier jag kan se är att utröstade deltagare hålls i ett elstängsel-häng kvar på bondens gård, eller bor i produktionsbussen ifall en bonde skulle ändra sig?

Enda förklaringen till att abominationen Christian lyckats locka 2 sådana kvinnor att stanna ett tag skulle kunna vara hans sätt att tala, dvs låta engagerad & lugn på rösten, om han utstrålar nått som kan förväxlas med självförtroende kan jag inte svara på, men det är inte utseendet garanterat
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-17 kl. 23:44.
2024-12-17, 23:48
Medlem
Abelssuns avatar
Ebba är riktigt läskig, får känslan av en narcissist. Isak är fortfarande själv skriven på sin gård.
2024-12-18, 00:06
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vadå?? var det vi just såg inte Anders besök nere i Värmland? (visa att hon är värd ett mastigt bensinpris!) var det inte hennes egna trädgårdsmöbler hon satt i åtm?

Enda förklaringen på mysterier jag kan se är att utröstade deltagare hålls i ett elstängsel häng kvar på bondens gård, eller bor i produktionsbussen ifall en bonde skulle ändra sig?

Enda förklaringen till att abominationen Christian lyckats locka en sådan kvinna skulle kunna vara hans sätt att tala, dvs låta engagerad & lugn på rösten, om han utstrålar nått som kan förväxlas med självförtroende kan jag inte svara på

Tittat på det igen och det är på neutral plats. Framgår inte om det är Hälsingland men tror det. Anders sa "hon kanske vänder och åker härifrån".

Kristian har något depraverat och stört i blicken, det är därför Therese dras till honom. Han eggar sig själv också som du var inne på med sina ledande ego-boost frågor. Han kan nog vara väldigt krävande och dominant under sex. Typ ta stryptag, smiska och dra i håret men utan att ändra sitt lugna och vänliga tonfall.
Han är en sån alla tror är lika timid och harmlös som han framstår, sen rätt vad det är står det att läsa "man döms till fängelse för brott mot griftefriden" i den lokala blaskan. Och Kristians gård står utan skötare...

Sen ska det sägas att Therese också är under medel, fast inte lika långt under medel som Kristian. Men hans mörka sida väger upp för utsendeskillnaden.

- Jag känner väldigt mycket för dig.

- Mm, jag börjar misstänka det.
Senast redigerad av kulturstrateg 2024-12-18 kl. 00:28.
2024-12-18, 00:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Väldigt många rätt utmanande och ytliga bilder på shopping, resor, fester m.m.

Det kan ju vara så att hon hänger kvar tills Linda gör återbesök, men sedan blir det nog tack och hej. Linda vet väl inte hur relationerna är idag?

Var bor Ebba?
Apropå resor

Linda säger att det är säsongsavslutning redan imorgon, är det verkligen sant att man plockat bort den exotiska resan till ett romantiskt pensionat i Sverige ihop med valet (Ebba) till förmån för den där övernattningsdejten tidigare under säsongen?
2024-12-18, 00:14
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Apropå resor

Linda säger att det är säsongsavslutning redan imorgon, är det verkligen sant att man plockat bort den exotiska resan till ett romantiskt pensionat i Sverige ihop med valet (Ebba) till förmån för den där övernattningsdejten tidigare under säsongen?

Ja, man har inte hört något om resor. TV4 har dåligt med lax uppenbarligen.
2024-12-18, 00:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag uppfattade det som att det var på neutral plats i Hälsingland.

Kristian har något depraverat och stört i blicken, det är därför Therese dras till honom. Han eggar sig själv också som du var inne på med sina ledande ego-boost frågor. Han kan nog vara väldigt krävande och dominant under sex. Typ ta stryptag, smiska och dra i håret men utan att ändra sitt lugna och vänliga tonfall.
Han är en sån alla tror är lika timid och harmlös som han framstår, sen rätt vad det är står det att läsa "man döms till fängelse för brott mot griftefriden" i den lokala blaskan. Och Kristians gård står utan skötare...

Sen ska det sägas att Therese också är under medel, fast inte lika långt under medel som Kristian. Men hans mörka sida väger upp för utsendeskillnaden.

- Jag känner väldigt mycket för dig.

- Mm, jag börjar misstänka det.
Ha ha det låter jag vara osagt, det finns en minimal chans att han kan ha menar "jag känner mig sedd av dig" som en normalare man skulle kunnat formulera det, men likväl väljer man ju att göra sig till subjekt och objekt på samma gång och säger
"sättet du ser på mig" (du har sätt igenom mitt mörker och du vill slukas & penetreras av det om vi ska tro dig)

"Mm, jag börjar misstänka det." Menar du att hon blev skrajsen och förtjust på samma gång?

Nu får du uppvisa lite omdöme här och erkänna att åtm Matilda är en 8:a & obegripligheten att hon öh befinner sig i hans mentala socken
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-18 kl. 00:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in