2024-12-17, 21:36
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
I torsdags åkte de med 21.03 tåget mot Malmö.
Från var då?
Går inget SJ-tåg den tiden från Linköping eller Norrköping?
Citera
2024-12-17, 21:38
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
I allt detta, vad får dig att tro att Linnea begått något brott? För jag antar du menar Linnea när du säger att bägge två kommer till Sverige i sällskap av polis.

Eftersom han inte får lämna Linköping eller vad fan det är.
Så KANSKE - JAG VET INTE!!!! Skyddande av brottsling? om han nu är efterlyst?
Citera
2024-12-17, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Någon som kollar/kollat på linneas stream idag, Har hon sagt något intressant? Jag var inne och då pratade dom om mat och chrippa sa att ”pizzabakeren” var öppet till 3, jag tittade och det verkar finnas lite överallt i sverige och i norge.

Mycket intressant observation!

Hennes streams är så djävulskt tråkiga att det är få som orkar leta ledtrådar där.
Citera
2024-12-17, 21:40
Medlem
Citat:
I allt detta, vad får dig att tro att Linnea begått något brott? För jag antar du menar Linnea när du säger att bägge två kommer till Sverige i sällskap av polis.

Hon är en av fyra "misstänka" (A, C och D) utöver kräket (B) i dokumenten som publicerats i tråden:
https://ibb.co/bHjsffP
Citera
2024-12-17, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Eftersom han inte får lämna Linköping eller vad fan det är.
Så KANSKE - JAG VET INTE!!!! Skyddande av brottsling? om han nu är efterlyst?

Jaha du tänker då. Lät lite långsökt tyckte jag, men dom kanske syr in henne med.
Citera
2024-12-17, 21:42
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Jag var inne och då pratade dom om mat och chrippa sa att ”pizzabakeren” var öppet till 3, jag tittade och det verkar finnas lite överallt i sverige och i norge.

Pizzabakeren råkar också ge 10% rabatt om man beställer på nätet, och de har en ”köp 2 betala för 1” deal på tisdagar.

Det går bra nu!
Citera
2024-12-17, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hon är en av fyra "misstänka" (A, C och D) utöver kräket (B) i dokumenten som publicerats i tråden:
https://ibb.co/bHjsffP

Är du säker på det? Jag tänkte att dom andra inblandade var lite ”tyngre” inblandade eller vad man säger. Och inte en yngre tjej.
Citera
2024-12-17, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Mycket intressant observation!

Hennes streams är så djävulskt tråkiga att det är få som orkar leta ledtrådar där.
Haha ja det är väldigt sant.
Citera
2024-12-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Pizzabakeren råkar också ge 10% rabatt om man beställer på nätet, och de har en ”köp 2 betala för 1” deal på tisdagar.

Det går bra nu!
Där ser man.
Citera
2024-12-17, 21:52
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Jaha du tänker då. Lät lite långsökt tyckte jag, men dom kanske syr in henne med.

Så långsökt är det inte
"I Sverige regleras skyddande av brottsling i Brottsbalken (BrB) 17 kap 11 §. Det innebär att man på något sätt aktivt hjälper en person att undkomma rättvisan"

Sen är frågan hur petiga dom vill vara. Hon har ju tagit emot pengar men vet inte om hon är misstänkt för något brott.
Citera
2024-12-17, 21:52
Medlem
Citat:
Är du säker på det? Jag tänkte att dom andra inblandade var lite ”tyngre” inblandade eller vad man säger. Och inte en yngre tjej.

Tyngre..? Fetare, eller hur tänker du?

De fyra är Julia, pappan, Linnea och kräket.
Citera
2024-12-17, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Missade du också mötet när man inte får diskutera hans föräldraskap i denna tråden som Pallal påstår?

Ja jag måste ha gjort det, jag tycker inte att han är en bra pappa och det står jag för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in