2024-12-17, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han är enligt säkra källor på flykt och lyst av rättsväsendet.

35 åringen lär ha en sista knullresa innan han får skaka galler ett par år. Linnea kommer inte vänta

Intressant. Då är han officiellt Sveriges i särklass mest hjärndöda person. Dök han inte upp i rätten idag som avsåg hans egna barn? Och sen flytt?

Tror likväl att Linnea blir satt på rättspsyk och sen ska hon faktureras varenda öre hon lekt med våra skattepengar i sina relationsdraman. Men hon lär ju ha varit högst delaktig i hans ekobrott på senaste?
Citera
2024-12-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Säkra källor Rask

I torsdags åkte de med 21.03 tåget mot Malmö.
Citera
2024-12-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Säkra källor Rask

Öh nej.

Du verkar inte förstå allvaret i detta. Du måste verkligen älska att se Chrippa bli anhållen. Har du sett någon annan skratta kring att han ännu en gång tar ett idiotiskt beslut. Nä bara du.

Han skulle förmodligen gripas den 27:e och tror han ska komma undan. Det gör han inte. Vare sig Linnéa eller Chrippa är tillräckligt smarta för det. Så enkelt är det, för att använda Chrippas sätt att uttrycka sig.
Citera
2024-12-17, 21:19
Medlem
Chirps har cash. Så länge han har cash är allt möjligt.
Citera
2024-12-17, 21:19
Medlem
Citat:
I torsdags åkte de med 21.03 tåget mot Malmö.

Och sen synliga på Kastrup.
Sen göra bort sig när de streamar.
Lade ut en tanke kring detta genom att orera kring falskt pass även om det inte är sant.

Båda två är snart åter i Sverige. Förmodligen i sällskap med polis.
Citera
2024-12-17, 21:21
Medlem
Någon som kollar/kollat på linneas stream idag, Har hon sagt något intressant? Jag var inne och då pratade dom om mat och chrippa sa att ”pizzabakeren” var öppet till 3, jag tittade och det verkar finnas lite överallt i sverige och i norge.
Senast redigerad av Karlhakansson 2024-12-17 kl. 21:25.
Citera
2024-12-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Och sen synliga på Kastrup.
Sen göra bort sig när de streamar.
Lade ut en tanke kring detta genom att orera kring falskt pass även om det inte är sant.

Båda två är snart åter i Sverige. Förmodligen i sällskap med polis.

I allt detta, vad får dig att tro att Linnea begått något brott? För jag antar du menar Linnea när du säger att bägge två kommer till Sverige i sällskap av polis.
Citera
2024-12-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Chirps har cash. Så länge han har cash är allt möjligt.

Har man verkligen cash när man har över en miljon i skulder?
Citera
2024-12-17, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Har man verkligen cash när man har över en miljon i skulder?

Det beror väll på om man har cash? Har man cash så har man cash! Spelar ingen roll om man har någon digitala skuld till något företag. Cash är cash och skuld är skuld man kan ha båda.

Men har du en cash skuld till någon som överstiger dina cash du har då har du inte cash.
Citera
2024-12-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Vad har han lagt ut där?

Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Det beror väll på om man har cash? Har man cash så har man cash! Spelar ingen roll om man har någon digitala skuld till något företag. Cash är cash och skuld är skuld man kan ha båda.

Men har du en cash skuld till någon som överstiger dina cash du har då har du inte cash.

Vad fan svamlar du om?
Citera
2024-12-17, 21:35
Medlem
Citat:
Barn ska inte vistas i miljöer där droger och våld är förekommande. Barn ska inte heller flytta runt som zigenare för att pappan inte klarar av att vara bofast på 1 ställe. De behöver en trygg punkt och inte vara någon accessoar.

Det finns 10tal saker som gör honom till oduglig just nu som förälder. Du tror inte att soc försökt att hålla henne kvar hos föräldrarna, det är nämligen så soc jobbar i Sverige. Oftast kommer barnen ifrån sina föräldrar för sent.. Nu har Chrippa haft över 1 år på sig att stila till sig och göra något bra, men det blir tamejfan bara värre.

Är det någon som inte ser till barnets bästa är det du!

10 tals? Det finns mycket mera som gör han till en dålig förälder.

Jag vill påstå att du har fel, jag bryr mig om alla barns liv och vill inget hellre än att barn skall ha det bra. Varför säger du så?

Chripps barns liv borde inte delas på internet, att dela att Chrippa är en dålig förälder är en annan sak, men att gräva fram massa möten och soc anteckningarna om ett barn är sjukt, och det står jag för att jag tycker.
Citera
2024-12-17, 21:36
Medlem
Citat:
Vad fan svamlar du om?

Vad tro du? Läste du frågan jag svarade på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in