2024-12-17, 19:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Ja chrippa skämtade ju om falska pass i en live för ett tag sedan som banal snappade upp, kanske inte var ett skämt trots allt?

Han har massa gånger "skämtat" om saker han inte vill erkänna, ja.
Citera
2024-12-17, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Aha, så otroligt avslöjande. Då stämmer ju de iaktagelaerna som har gjorts både på tåg och Kastrup.

Alltså de där två.

Om vi nu påstår att de har flytt, vilket verkar mest troligt. Till vilket land?
Jag kan säga att jag har varit i Grekland och rest från Kastrup många gånger och har alltid fått visa pass. De vill inte heller möta den grekiska polisen, jag lovar. Men det mest troliga är väl Spanien.
Och hur har han nu tänkt att sätta åt den sk Dubaimänniskan som Pallal tjatade om? Alla intervjuer han ville göra, hur blir det med dessa han ville bidra med?

Om vi leker med tanken att de har lyckats att lämna Sveriges gränser utan att visa pass eller id på annat sätt. Hur har de tänkt att komma tillbaka in i Sverige igen? Med poliseskort?
För till Sverige kommer det ändå att hamna till slut.

I en story igår visade han Window 11s aktivitetsfält, där vädret visas, men är osäker på vad man verkligen ser:
https://ibb.co/xY7DgBJ
https://i.ytimg.com/vi/cF8Nycptld4/maxresdefault.jpg

Vetefan, alltså...?

Han påstod i en stream att han hade falskt pass, men tror jag var lögn.
Citera
2024-12-17, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han har helt klart stremat på en annan plats fredag, lördag söndag och måndag mot dagarna innan. Uppfifter att han setts på tåget i Linköping på torsdagskvällen och senare på Kastrup på fredagsmorgonen rimmar ju illa att de skulle vara kvar hemma. Problem om det inte är en minisemester i Östergötland då Åklagare nog lär kontaktas. Förbudet ska hållas då det är istället för häktning och han faktiskt fått 2 undantag på resor. Mobilerna avstängda några timmar i fredags på förmiddagen och Kastrup på morgonen tyder på att de flygit när mobilerna varit avstängda.

Tror 99 % de lämnat Östergötland och brutit mot utreseförbudet och 70 % att han dragit för alltid nu från Sverige. Han insåg att ungen kommer LVUas, muta Julia var hans sista chans som inte gick, nåt som varit det enda som hållit honom i Sverige. Nu är ungen princip borta så nu kan han fly rättvisan och skulderna. Ingen vild chansning de är i Marbs och Linnea fått stockholmsdialekt som alltid på flygplatsen där nere.

Tippar på att han är efterlyst väldigt snart.

Det börjar bli väl många omständigheter för att detta inte ska övervägas.
Citera
2024-12-17, 19:25
Medlem
.
Senast redigerad av Karlhakansson 2024-12-17 kl. 19:29.
Citera
2024-12-17, 19:25
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja det är sant men han var ju på Kastrup enligt Rask. Falska pass kanske? Han har väl googlat på detta.

På bilden från igår när kameran tappas så är det möjligt att de är hos Luggen i Thailand.

Intressant om någon kollade intressanta avgångar från kastrup på fredag morgon.

Man märker nivån på flashback.
Nej man behöver inte pass. Det finns 25-30 länder du kan resa utan pass. Där det räcker med id!
ID hittar du på nätet hur lätt som helst. Ett bra pass tror jag inte chrippa är kapabel att få tag i.
och 9.5/10 ggr så kollar dom inte ens id-korten.

Här är länderna han kan befinna sig i.
Schengenländer (totalt 27 länder)

Belgien
Danmark
Estland
Finland
Frankrike
Grekland
Island
Italien
Kroatien
Lettland
Litauen
Liechtenstein
Luxemburg
Malta
Nederländerna
Norge
Polen
Portugal
Schweiz
Slovakien
Slovenien
Spanien
Sverige
Tjeckien
Tyskland
Ungern
Österrike

Övriga länder där pass inte krävs (inom Norden och EU/EES)

Sverige (naturligtvis)
Färöarna (tillhör Danmark)
Grönland (tillhör Danmark)
Åland (tillhör Finland)
Citera
2024-12-17, 19:26
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag orkar vanligen inte med Rask, men tycker han hittade en intressant detalj när Skabbes webkamera rasade igår under streamen:

https://www.youtube.com/watch?v=IlycZqo0ip8 (från 33min)

Sängen står alltså i det fina streamingkontoret - eller om det nu är på hotellrummet:
https://ibb.co/5KFBHPx

Det där ser onekligen ut som en hotelldörr!
Citera
2024-12-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det tog 7 månader innan du läste förundersökningsprotokollet fast vi bad dig många gånger. Men dokumentation som tyder på att Lillen växer upp föräldrar tjatar du om och erbjuder dig att hämta.

Hur kan ni hata ett litet barn så mycket?

Alltså vad snackar du om? vilket fup? och vadå hämta?
Citera
2024-12-17, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
I en story igår visade han Window 11s aktivitetsfält, där vädret visas, men är osäker på vad man verkligen ser:
https://ibb.co/xY7DgBJ
https://i.ytimg.com/vi/cF8Nycptld4/maxresdefault.jpg

Vetefan, alltså...?

Han påstod i en stream att han hade falskt pass, men tror jag var lögn.

Om det skulle indikera på väder där han är så ligger det ju på ca 40 grader. Det är i varje fall inte svenskt väder.

Jag tror inte heller han har ett förfalskat pass. Men har han det är det ytterligare en punkt för en åklagare att ta tag i.
Citera
2024-12-17, 19:47
Avstängd
Gick in på hans instastory och anaboldvärgen verkar ju helt mentalt retarderad! Han har ju helt tappat det! Och vad han ser hos fillersprinsessan är för mig en gåta...Detta kommer inte att sluta bra!
Citera
2024-12-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Gick in på hans instastory och anaboldvärgen verkar ju helt mentalt retarderad! Han har ju helt tappat det! Och vad han ser hos fillersprinsessan är för mig en gåta...Detta kommer inte att sluta bra!
Vad har han lagt ut där?
Citera
2024-12-17, 20:39
Medlem
Han är enligt säkra källor på flykt och lyst av rättsväsendet.

35 åringen lär ha en sista knullresa innan han får skaka galler ett par år. Linnea kommer inte vänta
Citera
2024-12-17, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han är enligt säkra källor på flykt och lyst av rättsväsendet.

35 åringen lär ha en sista knullresa innan han får skaka galler ett par år. Linnea kommer inte vänta

Säkra källor Rask
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in