Citat:
Ursprungligen postat av
Verderia
Ja, nuförtiden ska lärare be om ursäkt för att de ens nuddar vid eleverna eller ställer några som helst krav, föräldrar skäller ut polisen när föräldrarnas ungar begått brott, och socialtjänsten ska ta emot anmälningar mot sina egna barn för att folk vill hämnas på att socialtjänsten gjort sitt jobb - det är en ytterst märklig värld där några ska bestämma vad som är kränkande och samtidigt själva begå kränkningar som är långt värre!
Om det som Matilda Djerf gjort är nog för att krossa någon mentalt så undrar jag bara hur folk ska klara sig här i livet! Och att försöka få pengar av någon är ett motiv till att påstå saker - jag fattar inte varför du och andra inte beaktar den möjligheten också. Jag är färdig med tråden nu, jag har framfört min åsikt - som är att folk inte borde tro på allt de läser.
Nu har jag läst allt du skrivit och enligt mitt tycke en himla massa skit.
Jag vet inte din ålder men du verkar inte förstå att man faktiskt inte kan göra vad som helst som chef och att man i ledande position har ett arbetsmiljö ansvar.
Djerf Avenue har erkänt att arbetsmiljön inte varit bra och att de anställd folk som är mer seniora för att få bukt med problemet.
Matilda har nog bara varit som hon alltid är och som hon behandlar andra människor över lag. Hon har inte haft koll på arbetsmiljön och tycker hon kan skrika och elak bäst hon vill.
Det hon har gjort är inte smart och till slut slår det tillbaks på henne.
Att hon har en dålig människosyn får hon tillbaka nu och hennes företag kommer alltid att förknippas med en toalettstol.
Behandla människor som du själv vill bli behandlad är en bra regel.