2024-12-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Enda som hjälper är att familjen åker ned och hämtar hem han till Sverige och att han får hjälp, Det finns ingen annan återvändo för RL mer för drogerna hjälper inte mycket!

Är det så bra att komma hem till Sverige? Han skriver ju en del i inlägget om hans pappa..

Känns uppenbart att det där är ett avskedsbrev på X.
Citera
2024-12-15, 00:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissPretty
Är det så bra att komma hem till Sverige? Han skriver ju en del i inlägget om hans pappa..

Han är så uppe i drogerna så han vet knappt vad som är vad, Gissar det är någon annan som skrivet det åt han!
Citera
2024-12-15, 05:01
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissPretty

Blir nog klar för HV inom kort.
Citera
2024-12-17, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finska Pinnen
Måste lätta på hjärtat lite. Har bekanta i Thailand som har varit väldigt nära kontakt med Robin i somras. En av dem står mig väldigt nära. Är thailändare och som bor i Hua Hin. Unga personer som hjälpt Robin med det praktiska på plats. Men all kontakt med Robin bröts i slutet av Juli då en kriminell svensk kom och hälsade på hos Robin. Denna svensk betedde sig som ett svin, hög på droger, misshandlade min väns pojkvän. Denna svenne var nära och bli anhållen och åtalad men tack vare pengar och korruption slapp han och fly landet. Och lär inte vara välkommen tillbaka i landet.
Skulle Robin bara fått fason på sitt missbruk och skött sin sjukdom skulle han ha alla chanser att leva ett lyckligt liv. De få månader mina bekanta hade kontakt med Robin var han en givmild, omtänksam individ som ville bara det bästa för dem han höll sig nära med. Men med droger och dåligt sällskap är det bättre att hålla sig i från det hela.
Jag hoppas verkligen Robin kommer tillbaka som en hel person.
Så menar du att RL befinner sig i Hua Hin eller på någon annan plats i Thailand,fortfarande?
Citera
2024-12-17, 15:00
Medlem
Finska Pinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callebazz
Så menar du att RL befinner sig i Hua Hin eller på någon annan plats i Thailand,fortfarande?

Kan inte med säkerhet säga att han gör det mera. Kan fråga igen om nån hört nåt. Men har svårt och se vart han skulle åka i så fall. Någon slags kontakt har/hade han i Laos i somras åtminstone.

Edit. Tyst är det kring Robin. Min väns pojkvän som har en advokat som skött misshandels incidenten har haft tidigare kontakt med Robin. Men som nu inte hört av RL på en lång tid.
Senast redigerad av Finska Pinnen 2024-12-17 kl. 15:14.
Citera
2024-12-17, 15:16
Medlem
Citat:
Kan inte med säkerhet säga att han gör det mera. Kan fråga igen om nån hört nåt. Men har svårt och se vart han skulle åka i så fall. Någon slags kontakt har/hade han i Laos i somras åtminstone.
Laos tor. för ett visarun?
Citera
2024-12-17, 15:45
Medlem
Finska Pinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callebazz
Laos tor. för ett visarun?

Nä, knappast då han redan har varit för länge i landet. Han har gjort nå affärer dit.
Citera
2024-12-17, 16:06
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Nä, knappast då han redan har varit för länge i landet. Han har gjort nå affärer dit.
Är du medveten om hur många som kan rucka på lagstiftning vs ett penningbidrag?

Affärer, har han köpt upp Scandinavian Bakery?
Citera
2024-12-17, 16:40
Medlem
Finska Pinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Är du medveten om hur många som kan rucka på lagstiftning vs ett penningbidrag?

Affärer, har han köpt upp Scandinavian Bakery?

Vet mycket väl hur korrupt Thailand är. Tack vare tillräckligt med pengar slapp ex. Djurgårds-svinet ta konsekvenserna för misshandeln. Första tillfället som gavs lämnade han landet. Skulle gärna sett han skaka galler en tid.

Det där med Laos vet jag inte om det blev av nå. Det skulle väl ha involverat
exotiska djur. Vad annars..?
Citera
2024-12-17, 17:22
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Vet mycket väl hur korrupt Thailand är. Tack vare tillräckligt med pengar slapp ex. Djurgårds-svinet ta konsekvenserna för misshandeln. Första tillfället som gavs lämnade han landet. Skulle gärna sett han skaka galler en tid.

Det där med Laos vet jag inte om det blev av nå. Det skulle väl ha involverat
exotiska djur. Vad annars..?
Exotiska djur/reptiler var i US, inte i Sydostasien.
Förstår du?
Citera
2024-12-17, 18:37
Medlem
Finska Pinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Exotiska djur/reptiler var i US, inte i Sydostasien.
Förstår du?

Jag förstår. Men du verkar inte förstå vad Robin har haft för planer och tankar med sitt liv i Thailand. Hans intresse för djur dog inte ut i och med att han stack från USA.
Kan även nämnas att han hade hemma två vita lejonungar också ett tag som han nu sålt.
Citera
2024-12-17, 18:58
Medlem
Wrossmols avatar
Han måste ju sikta på ett nytt kontrakt i NHL. Hur ska han annars kunna betala sina skulder som nu är uppemot 280 miljoner. Men hur han ska lyckas få ett till kontrakt där är ju svårt att se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in