2024-12-14, 12:39
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag skulle också vilja veta. Kan någon kopiera texten istället för att tala i gåtor?

Första inlägget av flera långa på Twitter lyder så här:

Citat:
Never had silence and my brain is now fully broken that there is no return.The chaos never stop and the fantasy and delusions that I prayed was a nightmare unfortunately was the reality. The reality was watched by the spectators while the torture of innocents that don’t deserve it suffered. When endings create a new beginning of truth and safety for those that paid the price and suffering. When the nightmare comes to an end and create peace and happiness. When consequences and tragedy create safety and justice brings a first smile and optimism of change and new beginning. When pain turns in to a friend and constant that was the only thing that never left your side. When lies and evil destroys the most pure bonds. Love and loyalty eventually lets go of your hand and you understand. You know it’s your fault so a small piece of your heart gets restored before the noise is over. The truth will shine because good or bad the truth is taking responsibility and not being a coward. Everything is documented and all proof is available. No need to believe but just see. Will make a better future out of tragic situation. No matter what pain has been dealt the biggest one is that pain gives satisfaction and emotions no matter how tough people fake to be become unknown. The nightmare is almost over but I’m going to choose to now stay in it. The nightmare have some people in it that I’m sorry was brought in to it. They will always be the only ones that given me the feeling of love. The future for them now have a chance of safety. When everyone around watch the innocent living under constant guns to their heads something have to change. It is now. Hate me. judge me. Lie about me. Don’t matter. Good or bad. I might be all you guys say. But do it based on the facts and what I’ve done or what have been done around me. Now it stops happening to the innocent people. Others will have to answer as well now. While staring in to the darkness now small light is shining. That is that they will have to face the same darkness but it’s not their friend. Enjoy it. To the ones that been affected and loved me. Celebrate and move on to freedom of a future of the blessings life can give with safety and happiness. Know that the torture and insanity is over and finally maybe there is happiness and peace for me. I’m ready to meet my judgement no one can judge me worse than I have my self. Hope truth prevails but when not one single fact or crazy fucking thing have been brought out or buried you just don’t know. I hope many people understands what this means for them. Truth will set them free. Some will not have that chance tho. I hope they know what I have in store for them. If you think I’m talking to you know… I am. I’m taking you with me to it. I stayed silent while letting you guys rape me. Well that’s no news to me. To the ones I’ve hurt I’m not going to apologize. It’s just words. The truth here will show you everything and I’m not going to hide behind something and disrespect you more. I deserve your hate as I let it happen no matter the situation. To my inner family tho know that I wish I could do anything and I do love you.

My name is bob. Daddy isn’t deserved. Panda means something. But the name Lehner needs to be erased. It’s evil and need to be erased.

Happy all the insanity helped with some cap space tho. That nhl and nhlpa did what they did. Heinsey nice decision you said you would take the decision for my family no matter what we wanted. Hope you live up to it. A bit of cap room for the second time by my amazing situation is awesome. Go knights go

https://x.com/RobinLehner/status/1867777010451222937

Mestadels förvirrat babbel men obehagligt slut: "My name is bob. Daddy isn’t deserved. Panda means something. But the name Lehner needs to be erased. It’s evil and need to be erased."
Citera
2024-12-14, 12:48
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej jag läste det på hans X konto...
Ska kolla om det är kvar

Jag tror man måste ha ett konto hos X för att läsa senaste inläggen, om jag googlar hans X så ser jag hans senaste inlägg var för 8 timmar sedan, men när jag sedan går in på X så är hans senaste twitter från 2021 så man måste ha ett konto.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Mestadels förvirrat babbel men obehagligt slut: "My name is bob. Daddy isn’t deserved. Panda means something. But the name Lehner needs to be erased. It’s evil and need to be erased."

Tack!
Senast redigerad av Samesh 2024-12-14 kl. 13:01.
Citera
2024-12-14, 13:11
Medlem
Finska Pinnens avatar
Avsultar med :

why this is happening like this and why not just destroy me with the truth. I’ve been a terrible dad and husband that’s the truth. But I love them so much and I wish I was stronger and was not in this position. But for them I wanted to give my all so atleast they can hate me for what I actually done. The chaos will end and hopefully my family gets consistent life and safety and this attack can stop. I’m sorry God bless you
Citera
2024-12-14, 13:39
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

https://x.com/RobinLehner/status/1867777010451222937

Tackar!
Det var rörigt värre. Jag blir lite oroad när jag läser vad han skriver. Låter som han går i planer att avsluta sitt liv.

Kan vi flashbackare göra något?
Citera
2024-12-14, 14:08
Medlem
BombaySaphires avatar
Han måste väl ha varit rejält packad när han skrev det där på X? Eller är det droger/piller? Eller psykisk ohälsa. Eller en kombination av alla tre.
Citera
2024-12-14, 15:37
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Tackar!
Det var rörigt värre. Jag blir lite oroad när jag läser vad han skriver. Låter som han går i planer att avsluta sitt liv.

Kan vi flashbackare göra något?

Tycker också det låter så, mycket oroande.
Citera
2024-12-14, 16:11
Medlem
Andra hade redan länkat ..
Senast redigerad av Tashkent 2024-12-14 kl. 16:12. Anledning: -
Citera
2024-12-14, 17:15
Medlem
DjPuttes avatar
Man kan koka ned allt i order RL behöver hjälp och det snabbt dessutom, funderar varför dem inte lyst han genom Interpol....
Kvinnan han lär nog vara orolig skulle jag gissa, frågan är mer kommer familjen hans dra till Thailand och söka efter han eller vad???
Citera
2024-12-14, 18:25
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Man kan koka ned allt i order RL behöver hjälp och det snabbt dessutom, funderar varför dem inte lyst han genom Interpol....
Kvinnan han lär nog vara orolig skulle jag gissa, frågan är mer kommer familjen hans dra till Thailand och söka efter han eller vad???

Interpol sysslar väl inte med sådant? Han är ju ingen brottsling. Han är en psyksjuk man som går i konkurs....knappast något interpol skulle bry sig om.

Interpol är väl för att bekämpa internationell brottslighet och brottsmoguler och deras syndikat liksom...som att skicka insatsstyrkan på en felparkering.
Citera
2024-12-14, 21:15
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Han måste väl ha varit rejält packad när han skrev det där på X? Eller är det droger/piller? Eller psykisk ohälsa. Eller en kombination av alla tre.

Han har alltid framstått som ganska korkad i både tal och text, så jag är imte säker på att det handlar om droger.
Citera
2024-12-14, 22:27
Medlem
Finska Pinnens avatar
Måste lätta på hjärtat lite. Har bekanta i Thailand som har varit väldigt nära kontakt med Robin i somras. En av dem står mig väldigt nära. Är thailändare och som bor i Hua Hin. Unga personer som hjälpt Robin med det praktiska på plats. Men all kontakt med Robin bröts i slutet av Juli då en kriminell svensk kom och hälsade på hos Robin. Denna svensk betedde sig som ett svin, hög på droger, misshandlade min väns pojkvän. Denna svenne var nära och bli anhållen och åtalad men tack vare pengar och korruption slapp han och fly landet. Och lär inte vara välkommen tillbaka i landet.
Skulle Robin bara fått fason på sitt missbruk och skött sin sjukdom skulle han ha alla chanser att leva ett lyckligt liv. De få månader mina bekanta hade kontakt med Robin var han en givmild, omtänksam individ som ville bara det bästa för dem han höll sig nära med. Men med droger och dåligt sällskap är det bättre att hålla sig i från det hela.
Jag hoppas verkligen Robin kommer tillbaka som en hel person.
Citera
2024-12-14, 22:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finska Pinnen
Måste lätta på hjärtat lite. Har bekanta i Thailand som har varit väldigt nära kontakt med Robin i somras. En av dem står mig väldigt nära. Är thailändare och som bor i Hua Hin. Unga personer som hjälpt Robin med det praktiska på plats. Men all kontakt med Robin bröts i slutet av Juli då en kriminell svensk kom och hälsade på hos Robin. Denna svensk betedde sig som ett svin, hög på droger, misshandlade min väns pojkvän. Denna svenne var nära och bli anhållen och åtalad men tack vare pengar och korruption slapp han och fly landet. Och lär inte vara välkommen tillbaka i landet.
Skulle Robin bara fått fason på sitt missbruk och skött sin sjukdom skulle han ha alla chanser att leva ett lyckligt liv. De få månader mina bekanta hade kontakt med Robin var han en givmild, omtänksam individ som ville bara det bästa för dem han höll sig nära med. Men med droger och dåligt sällskap är det bättre att hålla sig i från det hela.
Jag hoppas verkligen Robin kommer tillbaka som en hel person.
Enda som hjälper är att familjen åker ned och hämtar hem han till Sverige och att han får hjälp, Det finns ingen annan återvändo för RL mer för drogerna hjälper inte mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in