2024-12-16, 10:15
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
Idag är jag sjuk, så det blir att spendera dagen med hemmajobb för att slippa löneavdrag, och då passar det ju ypperligt att se på en massa Rask-videos!

Har vi någon här som kan ge några tips? För en gångs skull så uppskattar jag att hans videos är 1 timme. Första 10 minutrarna så spyr han ur sig något helt hjärndött. Sedan för att verka smart så upprepar han sig nästa 10 minuter fast med andra ord. Sedan byter han ämne och upprepar 2 gånger till. Då kan jag sitta här och knacka på tangentbordet och bara höra hjärndödheten spelas i mina öron. Skrattar högt ibland när jag hör vad han säger, som igår när han på mindre än 1 minut lyckades presentera sig med ett "Hej" och avsluta med "Dra åt helvete!" när han pratade med socialtjänsten.

Så vad rekommenderar ni Flashback? Jag vill se Rask-videos, något riktigt roligt och hjärndött! Bonuspoäng ifall det finns speglat någonstans så man slipper ge skitkorvstekaren pengar.
Kolla på ångestdagboken del 1-5 istället så får du i alla fall skratta
Citera
2024-12-16, 10:21
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jaha, har den ett underhållningsvärde? Har nog inte sett 1 minut av den, tack för tipset!
Citera
2024-12-16, 10:58
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Del 1 är så jävla efterblivet.

Han fisk upp en termos och säger han " har tagit med mig fika" Sen plockar upp en kaffe mugg, med 5 godis bitar.

Hahahahahahahaha
Citera
2024-12-16, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
De verktygen gissar lite.
De kollar hur många som har en addon och samtidigt dislikat eller likeat.

Sen kommer verktyget köra samma ratio på de faktiska likesen.

Så om 100 har addonet och 20% dislikear. Så kommer de anta att den riktiga ration är ungefär likadan.

Kanske otydlig men ska sova nu, godnatt 🙂

Jag förstår, och med det sagt så är det lätt att dra slutsatsen att den ration Baronen visar upp inte stämmer. Däremot tror jag att jag förstår den nu.

Dislikes baserar sig dels på tummar upp på videon, och dels på de som använder add-on. Man går efter hur många med pluginet som gillar och ogillar. Men nu köper uppenbarligen Baronen likes. Så disliksen hänger på eftersom det fortfarande är en hög andel av alla med plugin som trycker tumme ned. Men det blir väldigt missvisande. För Baronen är den stora majoriteten likes, och väldigt mycket färre dislikes. När den verkliga siffran egentligen är 50/50, ibland en majoritet dislikes.

Eftersom Baronen dopar sina likes blir även disliksen oproportionerligt stora, och det är detta man får upp när man lägger in videon i en sån counter. Baronen säger att det är missvisande. Jag skulle tro att det är mer missvisande att han betalar för likes. Ration är mer sanningsenlig i förhållande till procent än de siffror som bedragaren visar upp. Bottarna som gillar hans video har liksom inte pluginet.
Citera
2024-12-16, 11:43
Medlem
StekplankAmbross avatar
Jävla trainwreck till video. Han ska anmäla kvinnan som läckte hans nakenbilder. Hur vågar hon skämma ut den store Baronen af Trosa? Han visar att han har noll ånger och bara drivs av hat. Sen att han sitter och läser upp vad han anser att Linneas meddelande egentligen betyder

Förövrigt, undrar vad Jocke tycker om Baronens senaste låt? Om jag vore jocke skulle jag nervöst börja pilla på besöksförbud mot baronen. En flintskallig shemale som luktar smutsig kuk sitter med ett idiotleende 03 på natten och gör AI musik om hur bra jocke är. När Anjo suger av Jocke gör han det ändå på ett smakfullt sätt. Baronen skulle lika gärna kunna bygga en staty av Jocke där han kysser statyens fötter i hopp om att varje gång hans nariga läppar möter statyn ökar chansen att bli inbjuden till Norrköping.

Har någon sett filmen Parasite (2019), Rask skulle kunna likställas med snubben som lever i källaren och prisar den rika läkaren som bor på övervåningen. Parasiten hoppas ju också på att en dag få komma upp och bli en del av den rika mannens familj.
Citera
2024-12-16, 12:10
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Del 1 är så jävla efterblivet.

Han fisk upp en termos och säger han " har tagit med mig fika" Sen plockar upp en kaffe mugg, med 5 godis bitar.

Hahahahahahahaha
1 timme och 20 minuter in, i "Hela missbruksbloggen 2015-2020", och nu orkar jag inte mer. Så cringe att höra Alexander agera jättetuff och hota med stryk och be någon hålla käften och säga att han ska vrida nacken... Och den han öser detta över är en halvt medvetslös bensotorsk. När tonåringar trollar Alexander så blir han dock rädd och ringer "sin direktkontakt hos polisen".

Där stänger vi av och hittar något annat, kanske fortsätter jag en annan gång. Tack för tipset oavsett. Hmm, jag ska hitta något klipp så jag kan dela med mig av namnet så vi eventuellt kan njuta tillsammans...: "SER JAG ANDAR? Life update + Ett snack om spiritualitet", verkar vara från 2022-08-25. Länk: https://gofile.io/d/7zNkCt
Citera
2024-12-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Jävla trainwreck till video. Han ska anmäla kvinnan som läckte hans nakenbilder. Hur vågar hon skämma ut den store Baronen af Trosa? Han visar att han har noll ånger och bara drivs av hat. Sen att han sitter och läser upp vad han anser att Linneas meddelande egentligen betyder

Förövrigt, undrar vad Jocke tycker om Baronens senaste låt? Om jag vore jocke skulle jag nervöst börja pilla på besöksförbud mot baronen. En flintskallig shemale som luktar smutsig kuk sitter med ett idiotleende 03 på natten och gör AI musik om hur bra jocke är. När Anjo suger av Jocke gör han det ändå på ett smakfullt sätt. Baronen skulle lika gärna kunna bygga en staty av Jocke där han kysser statyens fötter i hopp om att varje gång hans nariga läppar möter statyn ökar chansen att bli inbjuden till Norrköping.

Har någon sett filmen Parasite (2019), Rask skulle kunna likställas med snubben som lever i källaren och prisar den rika läkaren som bor på övervåningen. Parasiten hoppas ju också på att en dag få komma upp och bli en del av den rika mannens familj.
Jocke är en kär vän enligt runkbaronen. Lika troligt som att runkbaronen har en god lön.
Citera
2024-12-16, 12:17
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
1 timme och 20 minuter in, i "Hela missbruksbloggen 2015-2020", och nu orkar jag inte mer. Så cringe att höra Alexander agera jättetuff och hota med stryk och be någon hålla käften och säga att han ska vrida nacken... Och den han öser detta över är en halvt medvetslös bensotorsk. När tonåringar trollar Alexander så blir han dock rädd och ringer "sin direktkontakt hos polisen".

Där stänger vi av och hittar något annat, kanske fortsätter jag en annan gång. Tack för tipset oavsett. Hmm, jag ska hitta något klipp så jag kan dela med mig av namnet så vi eventuellt kan njuta tillsammans...: "SER JAG ANDAR? Life update + Ett snack om spiritualitet", verkar vara från 2022-08-25. Länk: https://gofile.io/d/7zNkCt

Orkar helt ärligt inte se eller höra den idiotens äcklig röst mer!
Citera
2024-12-16, 12:19
Medlem
Citat:

Hahahaha tänk att få ett sådant hot från runkbaronen. Det man kan vara rädd för är väl en potentiell smitta.
Citera
2024-12-16, 12:43
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jocke är en kär vän enligt runkbaronen. Lika troligt som att runkbaronen har en god lön.
Mm Jockeboi är verkligen Rasks "vän", han är en sådan pass bra vän att Rask en gång behövde skapa AI-klipp med Jockes röst för att styrka sitt påstående att dom är vänner. Självklart fick han Jockes röst att prata snusk, och hur han ville sätta på Rask i röven osv osv. Minns inte vilken video det var men max 6 mån sedan skulle jag säga.
Citera
2024-12-16, 12:56
Medlem
Citat:
Mm Jockeboi är verkligen Rasks "vän", han är en sådan pass bra vän att Rask en gång behövde skapa AI-klipp med Jockes röst för att styrka sitt påstående att dom är vänner. Självklart fick han Jockes röst att prata snusk, och hur han ville sätta på Rask i röven osv osv. Minns inte vilken video det var men max 6 mån sedan skulle jag säga.
Haha han är så jäkla störd baronen. Det är som ett skämt hela hans liv, han har verkligen inte uppnått något.

Jag har en anhörig som klarade matematik 2 förra veckan, bara en sån sak är ju större än vad runkbaronen någonsin kommer att uppleva.

Vad tror ni när barnen blir skoltrötta, då har man en hel dag där man går igenom riskerna med att inte gå gymnasiet och visar upp top 10 videos från runkbaronen.
Citera
2024-12-16, 13:29
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros

Vad skall han anmäla henne för? Vad blir rubriken hos polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in