Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Jag vet att män i regel är starkare än kvinnor. Tom. att vanligt tränade män är starkare än vältränade kvinnor. Jag vet även att män i regel är längre än kvinnor. Och jag vet även att fulla, kåta och beslutsamma män även vid normal styrka, kan bli oerhört starka.
Så. Du behöver ha rejält på fötterna, när du påstår att målsägande är starkare än den dömde.
I övrigt har du en övertro på att folk reagerar snabbt och smart. Blir folk tillräckligt rädda, så är det överlevnad som blir prio 1. Ibland är det att helt enkelt "ge upp".
Du påstår att ingen annan kan veta vem som är starkast om den inte varit i närkamp med de bägge. Men samtidigt påstår du dig själv veta hur det förhåller sig. Du är kort och gott ett rövhål som tror att du står över alla andra. Du har ingen aning och har inte brytt dig om att ta reda på fakta. Istället sprider du bara en massa lögner och skitsnack inte bara om båda inblandade utan också om andra i tråden.
Vissa av oss här har istället tagit reda på fakta.
Att du är så korkad att du tror att män blir "otroligt starka" när de blir fulla säger allt om dig. Du har inte ens någon aning om hur onykter mannen faktiskt var.
Vad jag tror har du ingen aning om, att sitta och binda halmgubbar som du gör har ingen effekt.
Kvinnan är elitidrottare och världsmästare i kraftsporter. Hon ville att han skulle komma och sova hos henne och hon ville att han skulle sova i hennes sedan och sedan ville hon suga hans kuk, rida honom och bli tagen på köksbordet. Och hade hon inte velat något av det så hade hon kunnat slänga ut honom genom fönstret precis när som helst. Konstigare än så är det inte.