2024-12-15, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vloggarna går bra, kanske borde köra en collab med bajshögen? 🤣

Kan ju bero på att folk vill ha dramat, för hur ni än gnäller på Anjos videos så är det ju vad folket vill ha.
Citera
2024-12-15, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Som sagt det blir svårt när föräldrarna själva går ut med saker, för även om inte chrippa säger saker i en YouTube video så pratar han & Linnea med människor.

Jag tycker att det var fel av chrippa att läsa upp jockes soc papper, han hade ingen rätt till dom papperna, föräldrarna gick bakom ryggen på Jacke eller så stal chrippa papperna.

Men som sagt snart är det över, det kommer inte pratas mer om detta.

Det där rättfärdigar absolut ingenting.

Att du anser att det var fel av Chrippa att läsa upp papper och att han inte hade rätt till dem visar enbart vilken skev syn du har gällande rätt och fel, moral, principer mm.

Ett barn kan inte skydda sig själv och det är därför allvarligare enligt lag att göra intrång i ett barns integritet.

Fakta!
Citera
2024-12-15, 15:14
Medlem
Citat:
Det är snart över, i januari kommer nog inget mer sägas om detta överhuvudtaget.
Möjligtvis att det skrivs om det här inne.
Det gör det ok att hänga ut dottern för att det är över i januari?
Citera
2024-12-15, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Det gör det ok att hänga ut dottern för att det är över i januari?

De sa jag inte, jag sa bara att hela denna cirkus är över snart, ingen kommer nämna varken han, Linnea, Julia eller barnet det var så jag menade.
Citera
2024-12-15, 15:24
Medlem
Citat:
De sa jag inte, jag sa bara att hela denna cirkus är över snart, ingen kommer nämna varken han, Linnea, Julia eller barnet det var så jag menade.
Haha varför lägger dom inte bara ner på en gång? Vad är det för jävla tidsfrist. Jaja inte dig jag ska bli provocerad på.
Citera
2024-12-15, 15:27
Avslutad
Citat:
Haha varför lägger dom inte bara ner på en gång? Vad är det för jävla tidsfrist. Jaja inte dig jag ska bli provocerad på.

Det kan jag inte svara på, vem vet om det kommer mer från Anjo, idag la han ju upp en vlogg.
Citera
2024-12-15, 15:29
Medlem
Citat:
Anmäl det då, jag har min åsikt du har din.

Citat:
Chrippa borde anmäla det. Han har inget att förlora.

Jag är säker på att detta får rättsliga efterföljder och det med all rätt.

Det här handlar inte om vanligt förtal. Det här är bra mycket grövre och har skett av ett flertal depriverade sensationslystna Youtubers.

Det finns en anledning till att jag tog avstånd från Jocke och när man ser vad som hänt och vilka människor han beblandar sig med så är jag så glad över mitt beslut.
Citera
2024-12-15, 15:33
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Kan ju bero på att folk vill ha dramat, för hur ni än gnäller på Anjos videos så är det ju vad folket vill ha.
Utan deras mobbande är dom ingenting, hänga ut människor är allt dom har, patetiskt
Citera
2024-12-15, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag är säker på att detta får rättsliga efterföljder och det med all rätt.

Det här handlar inte om vanligt förtal. Det här är bra mycket grövre och har skett av ett flertal depriverade sensationslystna Youtubers.

Det finns en anledning till att jag tog avstånd från Jocke och när man ser vad som hänt och vilka människor han beblandar sig med så är jag så glad över mitt beslut.

Så du tog avstånd från Jocke, du är inte en av dom som sitter och skickar meddelande till Jocke dag som natt?
Finns ju faktiskt folk här inne som spammar honom och hittar på dom mest sjuka sakerna.

Vi får väl se om det blir något rättsligt av detta.
Citera
2024-12-15, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Utan deras mobbande är dom ingenting, hänga ut människor är allt dom har, patetiskt

Finns ju flera som är väldigt mån om att hänga ut Jocke för diverse saker som är rena lögner är det samma sak då?
Tex att man event och pratar med journalister.

Varför tror du folk vill ha det? att dom tjatar om mer & mer.
Citera
2024-12-15, 15:42
Medlem
Citat:
Så du tog avstånd från Jocke, du är inte en av dom som sitter och skickar meddelande till Jocke dag som natt?
Finns ju faktiskt folk här inne som spammar honom och hittar på dom mest sjuka sakerna.

Vi får väl se om det blir något rättsligt av detta.

Nu måste du ha slagit i huvudet.

Jag har tagit avstånd så varför skulle jag ringa honom överhuvudtaget?

Anjo exponerar ju deras intrång i barnets liv så han har redan ögonen på sig. Var så säker.

När det gäller såna grova brott mot barn så behöver det inte anmälas av vårdnadshavare.
Citera
2024-12-15, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nu måste du ha slagit i huvudet.

Jag har tagit avstånd så varför skulle jag ringa honom överhuvudtaget?

Anjo exponerar ju deras intrång i barnets liv så han har redan ögonen på sig. Var så säker.

När det gäller såna grova brott mot barn så behöver det inte anmälas av vårdnadshavare.

Ditt sett att skriva kändes så bekant på nått sett.

Ja men då är det bara att vänta och se om det kommer ett åtal då.
Grova brott mot barn är allvarligt för kräftan också dock verkar ju han ha tillräckligt på sig ändå.
Senast redigerad av mutemute123 2024-12-15 kl. 15:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in