Citat:
Jag vet inte om du förväntat dig nån form av logik hos ryssar. Kan säga ärligt att från att ha betraktat ryssar som en nation så har det här kriget förvandlat mig till en tvättäkta rysshatare.
Har jag blivit rasist. Svar stort JA. Och jag är stolt över det, dessutom.
Frågar du mig så skall ryssar skura latiner i hundra år framöver. Gratis.
Jag är inte lika sadistisk som en ryss dock, så att medvetet orsaka onödigt fysiskt lidande eller på annat sätt utöva våld enbart för att göra illa bär mig emot, men om jag skulle se någon ge en ryss ett par rejäla örfilar i förebyggande syfte skulle jag inte ingripa.
Alla måste förstå det här. Hur vet du när en ryss ljuger? Jo, så fort de öppnar käften. De är klart de talar emot sig själv, för deras vodkamarinerade hjärna har väl ingen som helst aning om vad de ljög om igår.
Och de tror att alla andra funkar som de, att vi också lallar runt som alkoholdementa mongolider och inte minns vad som hände i förrgår.
Fick en fråga nyss av ett jävla ryssmongo. Hur går det på fronten. Det är väl för fan bara läsa innantill valfri någorlunda neutral källa.
Läser du rysk media däremot så står ju hästtdraget artilleri och T-54
r och omringar Paris.
Supersoniska vapen som kan färdas genom solsystemet på 0.38 sekunder hotar hela världen och den amerikanska flottan har sänkts av en superubåt som ingen ännu har sett för den är så jävla hemlig att den bogserats långt in en gruva i Uralbergen
Satan vad ryssjävlar ljuger. Och de verkar faktiskt inbilla sig att vi ska tro på det. Bröderna Grim är ju rena vetenskapsmän i jämförelse?
De som varit i Ryssland vet precis som mig att inget är sant, allt är möjligt. Om du frågar dom
Har jag blivit rasist. Svar stort JA. Och jag är stolt över det, dessutom.
Frågar du mig så skall ryssar skura latiner i hundra år framöver. Gratis.
Jag är inte lika sadistisk som en ryss dock, så att medvetet orsaka onödigt fysiskt lidande eller på annat sätt utöva våld enbart för att göra illa bär mig emot, men om jag skulle se någon ge en ryss ett par rejäla örfilar i förebyggande syfte skulle jag inte ingripa.
Alla måste förstå det här. Hur vet du när en ryss ljuger? Jo, så fort de öppnar käften. De är klart de talar emot sig själv, för deras vodkamarinerade hjärna har väl ingen som helst aning om vad de ljög om igår.
Och de tror att alla andra funkar som de, att vi också lallar runt som alkoholdementa mongolider och inte minns vad som hände i förrgår.
Fick en fråga nyss av ett jävla ryssmongo. Hur går det på fronten. Det är väl för fan bara läsa innantill valfri någorlunda neutral källa.
Läser du rysk media däremot så står ju hästtdraget artilleri och T-54
r och omringar Paris.Supersoniska vapen som kan färdas genom solsystemet på 0.38 sekunder hotar hela världen och den amerikanska flottan har sänkts av en superubåt som ingen ännu har sett för den är så jävla hemlig att den bogserats långt in en gruva i Uralbergen
Satan vad ryssjävlar ljuger. Och de verkar faktiskt inbilla sig att vi ska tro på det. Bröderna Grim är ju rena vetenskapsmän i jämförelse?
De som varit i Ryssland vet precis som mig att inget är sant, allt är möjligt. Om du frågar dom
Nej, jag förväntar mig ingen logik från någon ryzzfitta. Eller ja, ryzk logik.
Som att enda anledningen till att de ännu inte har intagit Berlin och Paris, är att de är så ”snälla”.
För att de tar det så ”lugnt och försiktigt”.