2024-12-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Han var ju på "ledighet" under 2019 och bekräftades att han lämnade Rockstar i februari 2020. Så senast han jobbade på Rockstar var 2018. Samma år som RDR2 släpptes. Det var över 6 år sen. Om han bidragit med storyn till GTA VI, hur mycket tror du kommer finnas med i slutprodukten? Han lär inte ens nämnas i eftertexterna.

Men de började ju 2014 så han har i alla fall varit med i minst 5 år.
Citera
2024-12-13, 15:25
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Men de började ju 2014 så han har i alla fall varit med i minst 5 år.
På riktigt nu. Är du korkad? Vad har det med saken att göra? Tänk ett eller två steg längre. För det första så vet du inte vad han gjort mellan 2014-2018 (som är fyra år för övrigt) och om något av det kommer med i GTA VI sen har det varit jättelång tid efter det där Rockstar har förändrats enormt mycket. Dan Houser har inget med GTA VI att göra och har inte haft på flera år och om man skulle göra storyn skitdålig och jättewoke har han inte haft något att säga till om på flera år, kan ju tom. vara pga. att han var emot det som han slutade eller tvingades lämna.

Inte första gången ett företag förändras.
Citera
2024-12-13, 17:00
Medlem
Citat:
På riktigt nu. Är du korkad? Vad har det med saken att göra? Tänk ett eller två steg längre. För det första så vet du inte vad han gjort mellan 2014-2018 (som är fyra år för övrigt) och om något av det kommer med i GTA VI sen har det varit jättelång tid efter det där Rockstar har förändrats enormt mycket. Dan Houser har inget med GTA VI att göra och har inte haft på flera år och om man skulle göra storyn skitdålig och jättewoke har han inte haft något att säga till om på flera år, kan ju tom. vara pga. att han var emot det som han slutade eller tvingades lämna.

Inte första gången ett företag förändras.

Menade från 2014 tills att han lämnade (2020). Och där har jag räknat in hans ledighet som du påstod. Alltså 5 år. Tror du på riktigt att Dan houser inte har varit med i utvecklingen av hans bebis under hans sista 5 år? Inte haft något med det att göra alls? Är det du tror på? Isåfall betyder det att allt som gjordes innan 2020 har de helt och hållet slopat och börjat om på nytt. För 4 år sen enligt dig. Alltså två år innan leaksen.
Citera
2024-12-13, 17:06
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Menade från 2014 tills att han lämnade (2020). Och där har jag räknat in hans ledighet som du påstod. Alltså 5 år. Tror du på riktigt att Dan houser inte har varit med i utvecklingen av hans bebis under hans sista 5 år? Inte haft något med det att göra alls? Är det du tror på? Isåfall betyder det att allt som gjordes innan 2020 har de helt och hållet slopat och börjat om på nytt. För 4 år sen enligt dig. Alltså två år innan leaksen.
Påstod? Det är fakta att han var ledig under 2019. Han jobbade inte hos Rockstar 2020 heller även om han officiellt var anställd. Han var fortfarande på ledighet fram tills man i februari 2020 gick ut med att han inte skulle vara kvar.

Jag inte tror utan jag vet att Dan Houser var lead writer för GTA VI i början fram tills 2018 (inte 2020 som jag förklarat ovan) Men det är totalt irrelevant idag många år senare när massvis har förändrats.

Börjar undra om du trollar.
Citera
2024-12-13, 18:12
Medlem
Citat:
Påstod? Det är fakta att han var ledig under 2019. Han jobbade inte hos Rockstar 2020 heller även om han officiellt var anställd. Han var fortfarande på ledighet fram tills man i februari 2020 gick ut med att han inte skulle vara kvar.

Jag inte tror utan jag vet att Dan Houser var lead writer för GTA VI i början fram tills 2018 (inte 2020 som jag förklarat ovan) Men det är totalt irrelevant idag många år senare när massvis har förändrats.

Börjar undra om du trollar.

Jesus. Menade inte att du hittade på genom att du påstod, jag tror dig men jag skulle nog skrivit att du ”sa” eller ”berätta” istället för påstod.
Citera
2024-12-14, 03:24
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
Trist, hade hoppats på mer info 2024.
Hoppas bara inte spelet blir försenat.

Försenat? Har dom gått ut med nåt officiellt releasedatum?
Citera
2024-12-14, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Försenat? Har dom gått ut med nåt officiellt releasedatum?
Fall 2025
Citera
2024-12-14, 09:29
Medlem
swebarbs avatar
Rockstar är ju kända för att försena sina spel många gånger, varför skulle gta6 inte drabbas?
Citera
2024-12-14, 18:15
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Rockstar är ju kända för att försena sina spel många gånger, varför skulle gta6 inte drabbas?

Det enda som talar för att GTA 6 inte kommer att försenas är att dom redan dragit på spelsläppet så länge, det vill säga över 11 år sedan femman kom ut.
Citera
2024-12-14, 18:57
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze234
Fall 2025

Såg att dom satt 2025 i trailern.
Citera
2024-12-15, 00:42
Medlem
Yungvidzibois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
De har redan försenat spelet dock. Först var det tänkt att de skulle släppa det i vår. Men det blev fall istället.
Citera
2024-12-15, 00:53
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Det enda som talar för att GTA 6 inte kommer att försenas är att dom redan dragit på spelsläppet så länge, det vill säga över 11 år sedan femman kom ut.

Rockstar är väl ändå en av de studios som släpper spelen mer eller mindre färdiga och inte som många andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in