2024-12-13, 09:18
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Antar att det är någon favoritpolare som håller på det andra laget? Bara ta med grabben (och hans kompisar?) på matcher så bör det lösa sig. Mycket chips och sånt...

Sedan i vardagen när man gör typ liknelser mellan onda och goda så blandar man in de andra lagen i jämförelsen precis som om det vore det mest självklara i världen. Sådant brukar skynda på också.
Förr var det hasch och thinner som delades ut för att locka till sig nästa generationens vrak, idag är det chips och läsk. The times are a changing
Citera
2024-12-13, 09:42
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Förr var det hasch och thinner som delades ut för att locka till sig nästa generationens vrak, idag är det chips och läsk. The times are a changing
"ok"
Citera
2024-12-13, 10:41
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Antar att det är någon favoritpolare som håller på det andra laget? Bara ta med grabben (och hans kompisar?) på matcher så bör det lösa sig. Mycket chips och sånt...

Sedan i vardagen när man gör typ liknelser mellan onda och goda så blandar man in de andra lagen i jämförelsen precis som om det vore det mest självklara i världen. Sådant brukar skynda på också.
Ja, en kompis är gårdare. Fotboll är ju ingen vidare livesport för barn. Vi ska gå på handbollen snart, hehe.

Han har en favoritspelare.

”Jag gillar den där Mjukglassen”
”Mange Mjukglass?”
”Ja han gillar glass och det gör jag också”

Jag är faktiskt oskyldig, men gillar att Manges legacy förs vidare
Citera
2024-12-13, 13:41
Medlem
Det känns som omvända världen att Degerfors ska gå in och köpa loss en U21-landslagsman från Hammarby, men tydligen är Marcus Rafferty på ingång.
Totalt drömnamn om det går i lås.

Antingen är Pihlström så gott som såld, annars vete fanken vilka pengar det är Werner sätter sprätt på.
Bajen har säkert en VFK på typ 110% men skit samma, gött mos är det.
Citera
2024-12-13, 13:49
Medlem
bananjuices avatar
Japp jag tror att det är en dunderaffär för båda parter. Rafferty är toppen men jag har svårt att se att han ska få mycket speltid i Hammarby tyvärr.
Citera
2024-12-13, 20:01
Medlem
eternussermos avatar
Fenger återvänder till Danmark efter 205 matcher i världens finaste klubb.
Citera
2024-12-13, 21:14
Medlem
eternussermos avatar
Rafferty till Degerfors
Citera
2024-12-14, 06:07
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruken
Det känns som omvända världen att Degerfors ska gå in och köpa loss en U21-landslagsman från Hammarby, men tydligen är Marcus Rafferty på ingång.
Totalt drömnamn om det går i lås.

Antingen är Pihlström så gott som såld, annars vete fanken vilka pengar det är Werner sätter sprätt på.
Bajen har säkert en VFK på typ 110% men skit samma, gött mos är det.
Jag hoppas på en återköpsklausul om han fortsätter utvecklas. Det är ett klokt val att gå till er. I den bästa av världar lämnar han som talang och efter att ni förädlat honom ytterligare kommer han tillbaka som en etablerad spelare vid 25 istället.
Citera
2024-12-14, 17:22
Medlem
eternussermos avatar
Djurgårdens ikon Radetinac lägger skorna på hyllan
Citera
2024-12-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Fotbollsvärlden sörjer - det kommer nog aldrig komma en ny spelare med likadant derbyfacit som den gode Haris.
Citera
2024-12-14, 21:56
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mugabelover
Fotbollsvärlden sörjer - det kommer nog aldrig komma en ny spelare med likadant derbyfacit som den gode Haris.
Jag väljer att ge honom respekt. Tolv år i samma klubb är ovanligt idag.
Citera
2024-12-14, 22:04
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Vilken krigare. Lyfter min himmelsblå hatt av för denne karaktär.

När Haris spelade så visste man, det här kommer inte bli lätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in