2024-12-07, 21:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Hela Stockholms lag med andra ord?

Och Smålands… vad vet du om Stockholm förresten?
Citera
2024-12-07, 22:35
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Ni är haningepack, norrtäljepack, rödvinsvänsterfolk som bor långt bort från all betong i typ gustavsberg och idoliserar punk, kommunistiska regimer och djurgårn hockey. ni är Lars Ohly. Ni är även moderatpascifister från Danderyd som har noll intresse i sport och istället vill bli Advokatbögar. Ni är i särklass minst i sthlm men kallar er stockholmslaget.. och det syns på era läktare. (Förutom i hockey då för då är hela Haninge & DIF helsingfors på plats)

Gustavsberg är betong?

Vad vet jag. Har inte sett mycket mer av Gustavsberg än rondellen som är porten till världens vackraste skärgård. Passera Wermdö GK, Strömma och Fågelbro G&CC så är du mer än halvvägs till himmelriket via Sollenkroka.

När presteras vår sak i Finland för att vara on topic?
Citera
2024-12-08, 17:26
Medlem
trazkeis avatar
Imam Jagne känns ju som en otroligt bra värvning för Blåvitt! Rätt oväntad transfer då det känns som att Mjällby borde vilja ha ganska saftigt betalt för honom? Blåvitt har ju pengar nu iofs och det finns potential i Jagne men dom släpper väl honom inte för under 10 milj kr iallafall?
Citera
2024-12-08, 17:56
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Imam Jagne känns ju som en otroligt bra värvning för Blåvitt! Rätt oväntad transfer då det känns som att Mjällby borde vilja ha ganska saftigt betalt för honom? Blåvitt har ju pengar nu iofs och det finns potential i Jagne men dom släpper väl honom inte för under 10 milj kr iallafall?
Får Mjällby 10 för honom så är det bara att sälja. Han ser förmodligen otroligt bra ut om man kollar ett 5-minuters höjdpunktsklipp, men tittar man lite mer så ser man en spelare där det är 70% risk att det hade varit bättre att spela min mormor istället.
Citera
2024-12-08, 18:03
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Får Mjällby 10 för honom så är det bara att sälja. Han ser förmodligen otroligt bra ut om man kollar ett 5-minuters höjdpunktsklipp, men tittar man lite mer så ser man en spelare där det är 70% risk att det hade varit bättre att spela min mormor istället.
Håller inte med. Tyckte han fick alldeles för lite chanser i år men trodde ni skulle se honom som en viktig spelare nästa säsong. Sjukt intressant är han iallafall.
Citera
2024-12-08, 18:55
Medlem
Valvantos avatar
Citat:

Han har ju något, det har han. Men kan samtidigt vara han som gör att motståndarna kontrar in en boll istället.
Citera
2024-12-08, 20:25
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Typisk spelare storlagens supportrar ser några bra highlightklipp på och helt plötsligt är han en av de bästa i serien. Typ Magashy, typ Oscar Johansson, typ Daniel Stensson.
Citera
2024-12-08, 22:26
Medlem
Steff83s avatar
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/73ywdB/ifk-goteborg-slutforhandlar-med-mjallby-om-imam-jagnehttps://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/73ywdB/ifk-goteborg-slutforhandlar-med-mjallby-om-imam-jagne

Ja. Snart klar för IFK Göteborg. En bra värvning att få in för dom.
Citera
2024-12-09, 08:13
Medlem
trazkeis avatar
Bajen kommer mer inte sälja Toure i vinter enligt Hjelmberg.
Citera
2024-12-09, 08:37
Medlem
bananjuices avatar
Citat:

Ta inte i så du skiter på dig nu, det finns ingenting jag vill mer än att ha Touré kvar och Micke har både bollar och plånbok att lägga på bordet men risken finns väl att någon slänger upp €15 milj och då är det nog svårt att hålla emot.
Citera
2024-12-09, 10:06
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Vi är på nästa hylla då vi kan tacka nej till bud som inte är på den rekordnivå vi vill ha.

Klart är att Touré lär göra kaos i allsvenskan nästa år, och det är priceless. Vi har 4 år kvar att sälja honom så...
Citera
2024-12-09, 10:33
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Vi är på nästa hylla då vi kan tacka nej till bud som inte är på den rekordnivå vi vill ha.

Klart är att Touré lär göra kaos i allsvenskan nästa år, och det är priceless. Vi har 4 år kvar att sälja honom så...
Du missförstår mig. Jag tycker det är skitkul att ni bestämt er för att inte sälja honom i vinter. Blir spännande att se om han ldn bli lika bra som i somras eller om det var nivån man såg under hösten som är den normala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in