2024-12-08, 23:08
Medlem
Tycker Bryan ger lite psykopatiska intryck. Nått som är skumt med han.
Citera
2024-12-10, 18:21
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Sjöslaget var löjligt och höll på alldeles för länge.
Varför klär dig den unga killen som skolskytt.

Håller med om att sjöslaget var löjligt, kändes mest som utfyllnad i brist på annat. Dessutom väldigt osmart att ha ett sådant sjöslag med en massa höga smällar den tiden på året när gräsänder, svanar och andra sjöfåglar häckar i vassen och i vegetationen längs sjöstränderna. Frågan är om de faktiskt bröt mot miljölagstiftningen

Enligt svensk miljölagstiftning (Artskyddsförordningen) är det förbjudet att störa fåglar under deras häckning och självklart också förbjudet att plocka upp ägg eller ungar. Framförallt under perioden 1 april till 30 juni bör du som rör dig längs kusten vara uppmärksam på fåglar som visar oro /../

https://hsr.se/viktigt-att-tanka-pa-faglarna
Citera
2024-12-14, 20:07
Medlem
Bästa programmet SVT någonsin åstadkommit att göra. Och jag skriker varje gång när någon åker hem. Här kommer ett gäng amerikaner som vill lära sig språket och redan kan hyfsat (Bryan). Dom vill anpassa sig, lära sig våran kultur och allt, sen ska dom skickas hem vecka efter vecka. Sen har vi äckliga idioter i detta landet som vi inte kan skicka hem. Jag vill så gärna byta (alla i Allt för Sverige får stanna, så kan idioterna vi har i landet åka till USA så tar Trumpen hand om dom sen), de är ju dessa i programmet som vi vill ha i landet
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2024-12-14 kl. 20:09.
Citera
2024-12-14, 20:07
Medlem
Crapmagics avatar
Nutsack

Citat:
Ursprungligen postat av Vmpolen2022
Tycker Bryan ger lite psykopatiska intryck. Nått som är skumt med han.
Japp 'psykopaten' som försöker prata som en laidack cowboy åkte hem, det är inte charmigt att prata sådär även om han trodde det

Rörande medborgarskapscermonin (Flaggviftande folkutbytarcermonin) ger jag er en chans att skriva om det så att jag kanske slipper, jag trycker på mute på tv'n så att jag inte ska bli triggad
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-14 kl. 20:37.
Citera
2024-12-14, 20:25
Medlem
Anders verkar sjuk. Kanske har bråkat med frun. Drog ner stämningen rejält från middan och framåt.
Citera
2024-12-14, 20:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Tjejen med glasögon från Kalifornien är 100% flata. Dessutom finns det två mulatter bland deltagarna. Nu väntar vi på att Anders tar oss med till en svensk moské och hälsar på hos en svensk muslimsk familj.
Jag hade rätt & du hade fel, det var ingen mulatt, det var en japansk tunnelbaneåkare som äger en egen sensei

Är vietnameser också bara kineser för dig?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-14 kl. 20:45.
Citera
2024-12-14, 20:47
Avstängd
snuskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag hade rätt & du hade fel, det var ingen mulatt, det var en japansk tunnelbaneåkare som äger en egen sensei

Är vietnameser också bara kineser för dig?

En riktig japan ser inte sån ut. Sen tittar jag inte på skiten det borde inte du göra heller.
Citera
2024-12-14, 20:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Anders verkar sjuk. Kanske har bråkat med frun. Drog ner stämningen rejält från middan och framåt.
Anders Lundins floppydisk
"Sommar sommar sommar?" brukar ha den effekten ja
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-14 kl. 21:20.
Citera
2024-12-14, 21:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Bästa programmet SVT någonsin åstadkommit att göra. Och jag skriker varje gång när någon åker hem. Här kommer ett gäng amerikaner som vill lära sig språket och redan kan hyfsat (Bryan). Dom vill anpassa sig, lära sig våran kultur och allt, sen ska dom skickas hem vecka efter vecka. Sen har vi äckliga idioter i detta landet som vi inte kan skicka hem. Jag vill så gärna byta (alla i Allt för Sverige får stanna, så kan idioterna vi har i landet åka till USA så tar Trumpen hand om dom sen), de är ju dessa i programmet som vi vill ha i landet
Med en motsvarande återvandring på 1 deltagare per vecka kommer det ta hur många år? att återvandra 1 miljon deltagare? i 'Allt för Sverige'

Kul tävling idag, och snyggaste tjejen fick åka hem jag tror att den nyutkomna halvjapanen kan vinna detta, släktingarna kommer klia sig lite i huvudet men ändå!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-14 kl. 21:58.
Citera
2024-12-14, 21:46
Avstängd
Citat:
En riktig japan ser inte sån ut. Sen tittar jag inte på skiten det borde inte du göra heller.

Nej han är en inte en riktig japan eftersom morsan är svensk. En halvjapan blir inte en mulatt när det är hälften vit/hälften japan.
Citera
2024-12-14, 22:20
Avstängd
snuskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Nej han är en inte en riktig japan eftersom morsan är svensk. En halvjapan blir inte en mulatt när det är hälften vit/hälften japan.

Vad blir en halvjapan då för nått?

Anders Lundin är så jävla ful att jag spyr. Alla deltagare är värdelösa fattiga nollor som vanligt. Hur orkar ni titta på skiten?
Citera
2024-12-15, 00:12
Avstängd
Citat:
Vad blir en halvjapan då för nått?

Anders Lundin är så jävla ful att jag spyr. Alla deltagare är värdelösa fattiga nollor som vanligt. Hur orkar ni titta på skiten?

Halvasiat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in