2024-12-14, 19:05
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Det finns ett mönster sedan länge..det fortsätter in i denna säsong.

Grupperingen Maja, Frida och Linn förstör lagmoralen i det svenska laget.

Sluta med ditt skitsnack

Dina Konspirationer e helt tagna ur luften
2024-12-14, 19:06
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minellis
Hur menar du nu? Du menar att Maja valde att vara frånvarande denna helgen medvetet? Utveckla gärna?

Jag tror också det. Hon blev sjuk strax innan Lillehammer och det är inte normalt att vara sjuk så här länge.
Medlem
Citat:
Jag vill se Jonna S ta 3 VM-guld..

Håller förresten med det där om att en Johannes Lukas-typ hade gjort gott för längdlandslaget också. Jag tror knappast det hade varit lika mycket bud på tävlingsfrånvaro. Hade tillfört en helt annan disciplin inom laget.
Avslutad
Citat:
Norge har en plan för monstret Skistad..som redan var vuxen i sin kropp när hon var i puberteten..pga en enorm medicinering. Norge har preparerat och har en plan för henne till VM.

Jonna är sänd av Gud för att bekämpa alla monster under VM.
2024-12-14, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Inte alla skidskyttar heller uppenbarligen. Vi minns väl alla fjolårets skott i väggen

Bara att skidskyttar får ta med sig ett gevär till hotellrummet gör en lite mörkrädd. Fast tänk stirriga Ebba Andersson med ett gevär. Ebba som, enligt pojkvännen, är expert på att betala självrisker på bilincidenter. Tänk Calle H med ett gevär..eller Johanna H..
2024-12-14, 19:09
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Hade gärna sett att de skickade Jonna till Toblach bara för att samla sprintpoäng, för att sen avbryta touren.

Jag tror Jonna kör de första två i alla fall. Och att hon tar hem dem båda, precis som Svahn gjorde.
2024-12-14, 19:09
Medlem
Citat:
Håller förresten med det där om att en Johannes Lukas-typ hade gjort gott för längdlandslaget också. Jag tror knappast det hade varit lika mycket bud på tävlingsfrånvaro. Hade tillfört en helt annan disciplin inom laget.

En Lukas- typ hade aldrig tillåtit det som förekommer i längdlandslaget..
2024-12-14, 19:10
Avslutad
Okej men om vi ska lista dagens svenska kanon och kalkon då?

Kanon - Jonna, såklart.

Kalkon - Egentligen Danielsson men jag safe:ar med Calle. Han har säkert gjort bort sig idag på ett eller annat vis.
2024-12-14, 19:11
Medlem
drsniffers avatar
Ribom - nazisternas våta dröm !
Medlem
why123s avatar
Citat:
Det som borde statuera ett exempel för Sundling i år kan man tycka. Diggins lyckades i år. Är övertygad om att Sundling kan lyckas med allt i år om hon själv vill. För pannbenet, det har hon ju det kan vi vara eniga om.

Jag håller med dig! Vi har ingen svenska som orkar lägg ner det jobbet som det krävs för att vinna VC
mer än Sundling. Hon har har pannbenet, kapaciteten, styrkan och snabbheten (har jag glömt ngt?).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Okej men om vi ska lista dagens svenska kanon och kalkon då?

Kanon - Jonna, såklart.

Kalkon - Egentligen Danielsson men jag safe:ar med Calle. Han har säkert gjort bort sig idag på ett eller annat vis.
Calle?
2024-12-14, 19:12
Medlem
Weit-wegs avatar
Edvin ”det blir tråkigt” Anger var inte så nöjd i intervjun

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här