Så roligt att Christoffer Nyqvist är med, han är så himla rolig!
Måste väl förövrigt vara den yngsta deltagaren som varit med, iaf sett till årtalet han är född (99)?
Eldeman var oväntat svag på musikfrågorna trots alla sina år som programledare i Melodikrysset
Ja, han borde absolut ha känt till åtminstone Creedences låt! Men jag tror faktiskt att han aldrig spelade dem när han ledde programmet. Däremot har de nuvarande programledarma gjort det. Jag hade väntat mig bättre där, men kul att han vann ändå.
Måste väl förövrigt vara den yngsta deltagaren som varit med, iaf sett till årtalet han är född (99)?
Ironi? Tyckte han var den mest färglösa deltagare jag sett, snustorr.
Bara jag som tycker Närmast vinner är ett såå tråkigt moment? Oftast är det ju rena turen som avgör då bägge lagen ofta kan stället de söker och sen slumpen många gånger mer än skicklighet som avgör vem som är närmast. Dessutom svårt att tävla hemma i soffan mot de i studion. Tycker hela charmen med detta extramoment har varit att man ska kunna chansa och att det står 3 poäng på spel, hela den biten försvinner ju i denna variant, till skillnad mot gissa året eller vem där. Även i Oldsberg och Hellbergs gamla sketcher så var ju poängen att man kunde chansa och dra och vinna 3 poäng, viktig möjlighet för laget som låg under. Tycker detta närmast vinner bara blivit torrt och tråkigt.
Är du allvarlig? Jag tycker han är urtåkig, och hela hans apatiska stil känns sökt.
Tycker synd om Johan Glans som ställt upp här och drabbas av denna fullständigt psykosdrivna invandraråsna. Han fick inte en syl i vädret, fick inte plats att vara rolig och hånades dessutom - upprepade gånger - för sin bleka hy. Vad går den uppsvullna kärringen på för droger? SR självbespegling? Syntes att han verkligen ville gå hem.
Teneriffa har flest invånare av alla kanarieholmar och tävlar säkert med Gran Canaria om antalet årliga besökare. Dessutom ligger på ön Teide vars kändhet överstiger samtliga jämförbara landmärken på Gran Canaria
Men de väljer trots detta nästan alltid Las Palmas som resemål (någon som minns om Santa Cruz de Teneriffa någonsin besökts?)
Det hade varit anständigare om de efterfrågat namnet på en av de mindre öarna sig La Gomera eller La Palma eller helt enkelt skippat Teneriffa som alternativ för att rikta all uppmärksamhet åt Lanzarote och Fuerteventura.
Senast redigerad av LordOfTheIdiots 2024-12-13 kl. 22:04.