Jag vet att det förkommer att flickor och kvinnor ljuger ihop historier men 80-90 % är korrekta och ibland vill de t o m inte berätta hela sanningen, underdriver alltså.
Men denna gång tror jag inte på Jean-Calude Arnault...... förlåt, Mbappe.
Hela den här inbjudan till kvällen var bara för Mbappe att hitta fitta. Inget annat. Ville han debattera den nya pensionsutredningen i Frankrike med flickorna?
www.expressen.se/sport/kylian-mbappe-utredningen-kvinnans-ord-i-forhor
Anmälde efter två dagar
I förhör säger hon att hon var tydlig med sitt nej till honom. Förloppet pågick i några minuter, sen lämnade Mbappé rummet, enligt kvinnan.
Förutom våldtäkt utreddes Kylian Mbappé för två fall av sexuellt ofredande mot samma kvinna. Det handlar om situationer när de dansade och när hon och en vän var på väg att lämna sviten. De misstankarna är också nedlagda.
Från festnatten på hotellet gick det två dagar innan polisanmälan upprättades. I sina första kontakter med polis uttryckte kvinnan oro för sin egen säkerhet om hon anklagade en världskänd person för våldtäkt.
Hon berättade också om hur hon kände sig efteråt.
– Jag bara tyckte att det var så äckligt, alltså jag kände mig äcklig och allt var bara äckligt liksom.
Kvinnan sa också till polisen att hon berättat för en vän:
– Då så kunde jag liksom inte hålla ihop det, så jag började gråta och behövde lätta liksom så hon vet nog det mesta liksom.