2024-12-13, 14:37
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Alltså bara kolla och lyssna på henne här. Det verkar bara vara ett tomt skal alltihopa.

Vilken fruktansvärt onaturlig människa,
Hur pratar hon?!

Vilken värld lever hon i. En konstlad ej naturlig värld.
Citera
2024-12-13, 14:42
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Vilken fruktansvärt onaturlig människa,
Hur pratar hon?!

Vilken värld lever hon i. En konstlad ej naturlig värld.

Ja, och sen reptiltungan som hon sticker ut +10 gånger i videon. Något står inte rätt till.
Citera
2024-12-13, 14:50
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Människor som lever i extrem lyx och kanske gjort det redan från barnsben samtidigt som de tillhör en grupp av "socialites" har en tendens att liksom tappa kopplingen till vanligt folk. Det är i alla fall det intrycket jag får. Har själv stött på människor som man själv trodde bara fanns på film. De kan rösta höger eller vänster, det spelar inte så stor roll, men de är en form av inofficiell adel. Nu känner inte jag personen i fråga, men kan exemplifiera med en tant jag träffade på en välgörenhetsmiddag. Hon hade nog kläder på sig för 100 tusen kronor eller mer. Det var en klar kontrast att se henne vara oförskämd mot människorna som skötte powerpointen samtidigt som hon skulle ha applåder för sin "idealism".
Citera
2024-12-13, 14:52
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purpurhaeger
En av årets sommarpratare. https://sverigesradio.se/avsnitt/matilda-djerf-sommarpratare-2024
Jag lyssnade på det när det sändes och minns att jag tyckte det var intressant.
"Tala öppet om psykisk ohälsa"

Mest överskattade sak som finns, samtliga unga influencerkändisar gör det. Fattar inte varför det blir så hyllat?
Citera
2024-12-13, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Eller hur.
Bara på den grejen liksom. Vem fan springer o skiter ner chefens toalett liksom?
Och lämnar den ostädad?
Helt makalöst, hade sett det som en aggressiv handling.
Hade fått sparken på stående fot av mig i alla fall.
Men ingen vet som sagt vad detta handlar om.
Kanske varit riktiga händelser också som spårat ur.
Oavsett är det här fenomenet med att totalt karaktärsmörda människor inför hela landet fruktansvärt olustigt enligt mig. Lite oavsett vad de gjort liksom.
Många människor är ju funtade på det sättet. Går på något perverst sätt igång på att skada någon okänd, ivrigt påhejade av likasinnade.
Har ingen som helst anledning att försvara denna kvinna.
Ville bara uttrycka min avsky för den gruppen av människor.
De borde förstå att deras underhållning påverkar riktiga människor.
OT:
Undra om det var Lasse, 56, som på måndagsmorgonen la en sån riktig bakis-bajs på chefens privata skithus... Hehe. Sitter skakig, svettig och fet och sprutlackerar chefens holk med helgens förgiftade kloakvatten. Paniken när han kommer på att han gått fel...
FTS!
vad händer .......
Citera
2024-12-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Äh lägg av
Hur gammal är du?
Går du igång på att skriva toalett ord eller vad?

Det hon gör är inte ok på något sätt.
I vilken värld lever du om du tror att olika företags VD eller chefer har egna toaletter.
Där människor inte ska åka kollektivt utan i egna lyxbilar till jobbet
Miljövänligt och bra
Vad säger hennes företag om det.
Är de miljömedvetna men inte Matilda Djerf.
Våga vara tjock och åka kommunalt. Då är du trash.

Ev på 60-talet när ledninggrupperna hade egna lunchrum och kockar och egen serveringspersonal.
Samt egna våningar med egna toaletter
Det är 60-år sedan och det är inget samhället strävar efter.

Bara Matilda Djerf som inte ens var född då men strävar åt ett samhälle där vi Niar varandra och kallar varandra vid titlar typ Fröken Djerf.

Då bajsar man på egen toalett

Idag står hennes varumärke för skit och jag skulle vägra bära hennes kläder eller sova i hennes sängkläder.
Så om chefen på din arbetsplats har en privat 'toalett...
Så är det okej för anställda att springa och sprutlackera 'muggen när de känner för det?
Eller springa o gnugga blygdarna och ta ankläpps -bilder till instagram?
Man attack-skiter inte ner chefens WC!

Låter som en hjärndöd idé.
Folk som skiter på jobbet är ett jävla otyg. Helvetes ofräscht. Skit hemma. "Brunkare" kallades de på en mansdominerad arbetsplats. Käcka gubbar som varje eftermiddag i LUGN och ro sätter sig en halvtimme på 'vattenklosetten och grisar ner (bajsar, runkar, läser tidningen).
Så jävla ohygieniskt.
Detta är ju ännu värre. Låter som att någon medvetet gjort detta för att jävlas.
Dagens ungdomar är så fruktansvärt smutsiga. Usch.
Speciellt små strumpor i den åldern. Att hålla en god hygien är grundläggande för ett framgångsrikt liv.
Citera
2024-12-13, 15:20
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Så om chefen på din arbetsplats har en privat 'toalett...
Så är det okej för anställda att springa och sprutlackera 'muggen när de känner för det?
Eller springa o gnugga blygdarna och ta ankläpps -bilder till instagram?
Man attack-skiter inte ner chefens WC!

Låter som en hjärndöd idé.
Folk som skiter på jobbet är ett jävla otyg. Helvetes ofräscht. Skit hemma. "Brunkare" kallades de på en mansdominerad arbetsplats. Käcka gubbar som varje eftermiddag i LUGN och ro sätter sig en halvtimme på 'vattenklosetten och grisar ner (bajsar, runkar, läser tidningen).
Så jävla ohygieniskt.
Detta är ju ännu värre. Låter som att någon medvetet gjort detta för att jävlas.
Dagens ungdomar är så fruktansvärt smutsiga. Usch.
Speciellt små strumpor i den åldern. Att hålla en god hygien är grundläggande för ett framgångsrikt liv.

Du och Matilda Djerf verkar vara av samma åsikt.
Ni skulle nog passa ihop.
Lyckligtvis finns det inte många av er sort.
Citera
2024-12-13, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Mest överskattade sak som finns, samtliga unga influencerkändisar gör det. Fattar inte varför det blir så hyllat?
Ja det är väl det enda ungdomar pratar om idag? Kan iallafall säga att inom min vänskapskrets (25-30) går majoriteten runt med en massa jävla självdiagnoser som ADD/ADHD/HSP och alla personlighetsbrister eller motgångar skylls på dessa påstådda patologiska felen istället för att ta ansvar.
Citera
2024-12-13, 15:31
Avslutad
Nu tar vi helg
Matild.a också.

Mest negativa tråd jag läst - ren smutskastning.
Det blir varm choklad och konjak för Matild.a
Citera
2024-12-13, 15:33
Bannlyst
Den riktiga från är varför Matilda Djerf får mediatid.
Jag har ALDRIG hörts talas om henne innan. Hon ser väldigt ond ut i ansiktet så kan tänka mig att alla anklagelser stämmer
Citera
2024-12-13, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Ja, och sen reptiltungan som hon sticker ut +10 gånger i videon. Något står inte rätt till.
Det gör hon för att se "snygg ut"

Men hon var faktiskt lite snygg
Citera
2024-12-13, 15:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Förmodligen för det ger just en många unga kvinnor som fans. Många av dessa influenser har säkert inga diagnoser men låtsas ha det för annars får de inte så många följare.

Matilda Djerf kanske kör med en ny i operation räddning att hon är typ psykopat och därmed inte egentligen ansvarig för att bete sig som ett svin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in