2024-12-13, 09:27
Medlem
Imnshos avatar
Liiiiite off topic men ändå:

Jag njuter av att ha egen toalett på kontoret, och skulle inte se med blida ögon om någon arbetskamrat skulle skita där inne.
Citera
2024-12-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bismaerkt
Soldatnamn tilldelades av befälen ofta med ironisk klang, fick man namnet Rask så var det för att personen var lat. Kvik fick en långsam person heta etc etc.
Djärv blir då feg.

Hahah tack fick mig verkligen skratta - stämmer detta?
Citera
2024-12-13, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rritt
Det här med toaletten, istället för en konstlat handskriven lapp med ett passiv aggressivt hjärta på, varför inte bara ha en toa i anslutning till sitt kontor som hon låser med nyckel?
I övrigt verkar det ju helt vidrigt alltihop. Men det händer troligen ingenting, lojala fans är ju immuna mot såna här nyheter.

Dessutom obegripligt fula och ointressanta kläder, säckiga i tråkiga snitt och material, anonyma färger och modeller och som grädde på moset en logga som ser ut av vara gjord i Word Art. Och så namnet då, vem tycker att ”Djerf Avenue” ligger bra i munnen? Ja, troligen någon som tycker att en slafsig kavaj i fel storlek och pösiga anonyma byxor i beige eller svart är höjden av fashion.

Hon har ju på egen hand under flera år jobbat upp en hype kring sig själv på tex Instagram.
Jag tror majoriteten av besökarna som kommer på hennes popup-stores är där mest för att få träffa henne. Eftersom hon framhäver sig själv lite som en frälsare för dom.
Det hade varit trevligt om denna nyheten verkligen får spridning för gör den det så kommer det att påverka henne och hennes varumärke negativt.
Citera
2024-12-13, 10:18
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Arbetsliv och arbetsmarknad --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2024-12-13, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllthatLOOT
Det här ju intressant. Vore kul att höra om hennes tid som mean girl, mobbare i Borås.

Lite off topic, men värt att veta. Det här gäller Djerf också.
Sen finns lite av det problemet i Stockholm med alla inflyttade bönder som har fått för sig att i Stockholm är dom dryga, bönderna kommer till Stockholm och dör för att bli accepterade som Stockholmare och beter sig elakt och drygt. Från början var Stockholmare sjyssta, en sjysst stad tills bönderna kom och förstört Stockholms rykte.

Livet har en förmåga att hinna ikapp en, allt kommer fram till slut.

Håller med om Stockholm och dryga inflyttade folk från diverse hålor, det är faktiskt likadant på Österlen med dryga, inflyttade Stockholmare.
Däremot stämmer ju inte det du säger om Stockholm då de flesta du ser som ”riktiga Stockholmare” är barnbarnsbarnbarn till inflyttade bönder under 17-, 18-, och 1900-talet.

Tillbaka till topic så är ju hennes ursäkt sån standard-jag är skyldig men narcissist-ursäkt. ”OM jag varit oprofessionell och OM jag sårat någon ber jag om ursäkt”.

Hatar chefer utan utbildning, speciellt unga tjejer som har noll kompetens i ledarskap, alternativt nån gammal bitch utan utbildning som vänskapskorrumperat sig upp/knullat för att sitta på en position de inte har kompetens för överhuvudtaget, och kompenserar genom att bete sig som manipulativa svin.

Vad har Matilda Djerf för utbildning liksom efter gymnasiet? Hon kanske skulle läsa ett personalvetarprogram i Uppsala eller något. Tvivlar på att hon hade klarat av det utan att försöka fuska med chat gpt dock.
Senast redigerad av Outues 2024-12-13 kl. 10:23.
Citera
2024-12-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spasskysquare
Hahah tack fick mig verkligen skratta - stämmer detta?
Har hört det några gånger från olika källor - stämmer säkert till 50%.

Nått ska man ju heta : )
Citera
2024-12-13, 10:21
Medlem
LKKINGENs avatar
Ni som är lite yngre förklara gärna en sak för mig.
Hur kan någon som har utseendet mot sig i en värld där allt handlar om utseende lyckats komma någonstans på det här viset?
Det är ju sig själv hon säljer i slutänden.
Hon ser inte ens ut att vara en nice person så hur funkar det?
Citera
2024-12-13, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Hur kan någon som har utseendet mot sig i en värld där allt handlar om utseende lyckats komma någonstans på det här viset?

Hade hon varit schysst hade jag tyckt hon varit söt. Alla ser olika ut. Så dålig ser hon inte ut och hon ser väldigt bra ut i sin stil tycker jag.
Det är dock bara på en ytlig nivå, föraktar hela den här hjärndöda kulturen och bimbos utan hjärna som tror att de är affärskvinnor.
Citera
2024-12-13, 11:13
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outues
Hade hon varit schysst hade jag tyckt hon varit söt. Alla ser olika ut. Så dålig ser hon inte ut och hon ser väldigt bra ut i sin stil tycker jag.
Det är dock bara på en ytlig nivå, föraktar hela den här hjärndöda kulturen och bimbos utan hjärna som tror att de är affärskvinnor.

Ironiskt nog så ser hon ut att va tvärtemot hur hon verkar vara. Hon ser ut som den typiskt introverta tjejen som klär sig i udda kläder från second hand, lite konstig men ändå söt och gullig på nåt sätt.
Men eftersom hon verkar vara elak och snobbig så faller allt som skulle kunna vara charmigt med henne.
Citera
2024-12-13, 11:20
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Hennes ögon skrämmer mig... Eftersom hon är influencer så lär det vara lätt att kolla upp ska börja genast, det verkar ju som sagt som att några skruvar sitter rejält löst.
Psykopatögon.
Citera
2024-12-13, 11:24
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Exakt.
Mycket svårt att förstå varför hon är en grej.
Att hon nu avslöjat sig som en narcissistisk bitch och mobbare säger ju allt om kulturen hon kommer ifrån.
Oversized kavajer med sidenskjortor och slipsar är modet hon pushar...

Man ser verkligen vidrigheten rakt igenom.
Tvi
Citera
2024-12-13, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSune
Hur vet vi att det här stämmer då? Kan väl lika gärna vara snöflingor som gnäller över ingenting? Angående toaletten skulle jag ha en egen också i hennes sits. Diarre-Lasse kommer in och sprejar ner hela tronen. Fy fan. Varför behövde den städas efter personen var klar? Dåligt sikte och missat lite?

Eller så är hon helt psyko, jag vet inte och det vet inte ni heller.
Eller hur.
Bara på den grejen liksom. Vem fan springer o skiter ner chefens toalett liksom?
Och lämnar den ostädad?
Helt makalöst, hade sett det som en aggressiv handling.
Hade fått sparken på stående fot av mig i alla fall.
Men ingen vet som sagt vad detta handlar om.
Kanske varit riktiga händelser också som spårat ur.
Oavsett är det här fenomenet med att totalt karaktärsmörda människor inför hela landet fruktansvärt olustigt enligt mig. Lite oavsett vad de gjort liksom.
Många människor är ju funtade på det sättet. Går på något perverst sätt igång på att skada någon okänd, ivrigt påhejade av likasinnade.
Har ingen som helst anledning att försvara denna kvinna.
Ville bara uttrycka min avsky för den gruppen av människor.
De borde förstå att deras underhållning påverkar riktiga människor.
OT:
Undra om det var Lasse, 56, som på måndagsmorgonen la en sån riktig bakis-bajs på chefens privata skithus... Hehe. Sitter skakig, svettig och fet och sprutlackerar chefens holk med helgens förgiftade kloakvatten. Paniken när han kommer på att han gått fel...
FTS!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in