2024-12-12, 21:28
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Fällde Petra en tår när Victor åkte ut, eller såg jag fel? Har Victors lismande satt sina spår hos Petra månne?
Fattades bara ett "TACK PETRA, HEJDÅ PETRA!"
2024-12-12, 21:29
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cab00m
Är det någon vänlig själ som kan svara på vilket datum finalen sänds? 🙏🏻🙏🏻

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det är 5 avsnitt kvar av Robinson nu. "Robinson Exit" ej inräknat.

Nu dubbelkollade jag, det är 4 avsnitt kvar d.v.s. torsdag den 19 är det final.
2024-12-12, 21:34
Medlem
Tycker Patrik får lite för mycket hat här i tråden. Visst, han är som en stor bebis men det enda han vill är ju att få vara med i Robinson med dom coola människorna. Allt sitter på utsidan och han verkar väldigt lojal och ärlig. Förutom att han håller på gnaget och äckelpool tror jag han är en skön och rättvis chef.

Nabaz och Maximi är en bättre lovet story än Twilight, så kul att se när han vann duellen!
2024-12-12, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Varifrån fick du då att det skulle vara 21avsnitt ink exit? Du sa ju emot mig då jag sa finalen är 19/12.
2024-12-12, 21:35
Medlem
Tråkigt om den som varit i en spoilertagg vinner. Det är en typisk jävla stockholmare i attityd och energi. Då hade jag föredragit Ali framför hen.
Senast redigerad av Liljor 2024-12-12 kl. 21:40.
2024-12-12, 21:38
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Varifrån fick du då att det skulle vara 21avsnitt ink exit? Du sa ju emot mig då jag sa finalen är 19/12.

Det står 81 avsnitt av 60 på TV4play och jag läste det tvärtom 60 avsnitt av 81, därifrån kom 21 avsnitten.
2024-12-12, 21:40
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Tycker Patrik får lite för mycket hat här i tråden. Visst, han är som en stor bebis men det enda han vill är ju att få vara med i Robinson med dom coola människorna. Allt sitter på utsidan och han verkar väldigt lojal och ärlig. Förutom att han håller på gnaget och äckelpool tror jag han är en skön och rättvis chef.

Nabaz och Maximi är en bättre lovet story än Twilight, så kul att se när han vann duellen!

Jag gillar Patrik starkt, någon som knappast kan ha svikit eller ljugit i hela sitt liv.
2024-12-12, 21:55
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
Ja no shit men jag tänker logiskt. Tommy och Maxim var väl ändå inte nära. Mellan Tommy och Ludde valde Ida Tommy och hon var TVUNGEN hon kunde inte behålla båda. Så varför skulle Tommy springa till Maxim och säga rösta ut Ida när Ida valde Tommy framför Ludde? Tommy åkte dessutom ut självmant pga sitt knä så Ida har ju räddat honom. Ologiskt att kasta henne under bussen

De flesta av årets deltagare visar upp brister i logiken. Maxim och Tommy kom varandra närmre på slutet och så vitt jag vet spelade faktiskt Tommy med Maxim och Patrik. Dessutom hade Tommy ont i knät sen andra veckan och förmodligen hade han hellre sett att Ludde hade stannat hellre än sig själv med det i åtanke. Ida valde dock att eliminera det största hotet vilket självklart var en ung, stark Ludde och inte en vingklippt gubbe i Tommy.

Yttermera trodde Tommy att Ida lurade honom med den hemliga immuniteten. Det kan ju faktiskt till och med vara så att Ida hittat immuniteten tidigt och sedan gömt den från produktionen.
2024-12-12, 22:19
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Fast Tove lär ju väga ännu mindre och hon höll ju bara halva tävlingen och Ida som förmodligen inte väger så värst mycket mer än Amanda åkte ut först.

Ja poäng, väger nog ganska likt, men Tove har väl aldrig rört sig i hela sitt liv, hon brukar annars vara expert på uthållighetstävlingar då hon inte väger något. Kräver lite greppstyrka med.
2024-12-12, 22:20
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frozen
Fällde Petra en tår när Victor åkte ut, eller såg jag fel? Har Victors lismande satt sina spår hos Petra månne?

Såg samma, hon var märktbart tagen, var nog lite bortklippta saker vi missa.
2024-12-12, 22:34
Medlem
.-.-.s avatar
Va väl minsta möjliga marginal på duellen idag, kollade igen och deras kulor ser ut att slå i backen samtidigt.
Måste va väldigt surf för Viktor att ryka med så liten marginal, hade det varit jag hade jag krävt målfoto.
2024-12-12, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder

På torsdagar är det ju två avsnitt, enligt någon tv-tablå är det 50 avsnitt och då är det 5 kvar nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in