2024-07-23, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heybundy
Bus i blicken har hon iaf
Hon r tillbakalutad och rtt avspnd. De har det nog trevligt ihop, och han kan kra sin stil utan att hon bkar sig.
Men fysisk attraktion frn ngon av dem tror jag inte p. Han r bara attraherad av sin egen kropp, och hon r frmodligen helt normal. En ren affrsuppgrelse p Svempas vg att Bli Ngon (typ den otcka lilla finskan frra ssongen. Hon har nstlat sig in hos kreti och pleti och dyker upp verallt)
Citera
2024-07-23, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Hon r tillbakalutad och rtt avspnd. De har det nog trevligt ihop, och han kan kra sin stil utan att hon bkar sig.
Men fysisk attraktion frn ngon av dem tror jag inte p. Han r bara attraherad av sin egen kropp, och hon r frmodligen helt normal. En ren affrsuppgrelse p Svempas vg att Bli Ngon (typ den otcka lilla finskan frra ssongen. Hon har nstlat sig in hos kreti och pleti och dyker upp verallt)

Somsagt jag knner inte ngon av dom men jag har faktiskt sett dom med egna gon i Gteborg, innan allt blossa upp, och d sg dom genuint kra ut. Han hll om henne runt midjan/rumpan och dr fanns en gnista. Men terigen, vem vet, bara dom sjlva.
Citera
2024-09-19, 21:17
Medlem
Undra hur det gick fr Bosse och de andra....
Citera
2024-12-12, 10:10
Medlem
Kanastras avatar
Nytt programledarpar infr nsta ssong
Linnea Wikblad och Bolibompa-Marcus Granseth.

HUR kan svt byta ut Keyyo mot Linnea? Hur kan man gra detta mot oss mn?! Halva behllningen har ju varit att kolla in hennes goa pattar

Vad fr jag fr svt-skatten..
Citera
2024-12-12, 20:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra

HUR kan svt byta ut Keyyo mot Linnea? Hur kan man gra detta mot oss mn?! Halva behllningen har ju varit att kolla in hennes goa pattar

Svt kanske var tvungen att rdda henne undan alla gubbsjuka inviter innan facket grep in

Jag har hittat en bild som anspelar p Linneas goa brst till dig
https://static.bonniernews.se/ba/607...pjpg&auto=webp
Citera
2024-12-16, 18:14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra

Vad r det som sger att SVT bytt ut Keyyo? Hon har helt enkelt antagligen tackat nej.
Citera
2024-12-16, 18:18
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vad r det som sger att SVT bytt ut Keyyo? Hon har helt enkelt antagligen tackat nej.
Jag orkade inte skriva 1 miljard olika mjligheter till att hon inte var kvar s skrev det som jag tolkade som troligast. Jag har inte ringt svt och gjort research fr att kunna gra ett hundraprocentigt korrekt inlgg, det fr jag erknna.
Skadan r skedd oavsett.
Citera
2024-12-16, 18:42
Medlem
tempeZZts avatar
Intressant med Birger Ramnebrink i programmet. En riktig profil, politiker samt hst- och kvinnokarl. Grna yngre av den senare sorten.

Ett av hans ex. gick ett tag vidare till en annan vlknd profil nmligen Nanne Bergstrand.

Birger var frst anmld till Bonde sker fru men tackade nej d "det inte var en fru han letade efter". Han ser sig sjlv inte som bonde heller. Ngot att jmfra med Gran i rets BSF. Han r n mindre bonde n Birger.

Birger r ocks den som r orsaken till att Isak r med i rets BSF d Birger tipsat produktionen om Isak. Isak med frldrar arrenderar mark av Birger.
Citera
2024-12-16, 22:22
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Intressant med Birger Ramnebrink i programmet. En riktig profil, politiker samt hst- och kvinnokarl. Grna yngre av den senare sorten.

Ett av hans ex. gick ett tag vidare till en annan vlknd profil nmligen Nanne Bergstrand.

Birger var frst anmld till Bonde sker fru men tackade nej d "det inte var en fru han letade efter". Han ser sig sjlv inte som bonde heller. Ngot att jmfra med Gran i rets BSF. Han r n mindre bonde n Birger.

Birger r ocks den som r orsaken till att Isak r med i rets BSF d Birger tipsat produktionen om Isak. Isak med frldrar arrenderar mark av Birger.

Brdade Bergstrand Ramnebrink? Denna gubbe har allts fallenhet fr yngre damer, men ska nu ragga p ldre? Fr konstiga vibbar av gubben.

Bertta grna mer om hans eskapader? Har han varit gift mnga gnger? Mbga ungar? Otrohet?

Ngon bonde r han knappast.
Citera
2024-12-16, 23:58
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:

Blir vl en Mankini 2.0.
Citera
2025-01-12, 10:21
Medlem
Crapmagics avatar
Man blir lite cklad nr man lser beskrivningen av ssongstarten
Citat:
Mnnen hpnar ver alla vackra damer och kvinnorna spanar tidigt in bde cowboyen och trningskungen.

Och svts bild r p ngra betydligt yngre frmgor https://tv-tabla.se/tabla/svt1/p/hot.../202501122000/ s varfr inte barra snka pensionsldern till 35! istllet eftersom det r vad SVT s grna vill
Citera
2025-01-12, 17:37
Medlem
Addhocs avatar
Har brjat titta p frsta avsnittet nu och kan snabbt konstatera att mnga bara r strax ver 65, dvs de kanske rent av arbetar fortfarande.

Generellt tycker jag det r anskrmligt med kringar som har lngt frissigt hr. Och om de r av modell strre med prktig byst och midja s blir det nnu vrre. D ser de ut som Morran i Morran och Tobias och det finns ngra sdana i denna ssong,
Ett par av dem ven med rosslingar i brstet🤢

Sen undrar jag varfr produktionen ska tramsa till det med utkldnader frsta gngen de ses? Ingen ser ju klok ut d varken av mnnen eller Morrorna. Och en stor del av hur man uppfattar och fr gon fr ngon, r ju hur de ser ut i klder, skor, frisyr. D ser man ju om det r den stilen man tycker om.
Senast redigerad av Addhoc 2025-01-12 kl. 17:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in