2024-12-11, 23:38
Medlem
Vad kommer Linnea göra under tiden han sitter då ?

Hon sade i video att hon väntar om han sitter i 6 år.. xd
Citera
2024-12-11, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Kolla nu. namn och bild så okänd va han ju inte nej. dom skriver också att han är känd och populär i texten
https://www.expressen.se/noje/christofer-chrippa-berg-misstanks-for-grova-ekobrott-nekar/

Att de skriver att han är känd och populär, ja det skulle väl kanske inte se så bra ut eller ge så mycket värde om de skrev en känd influencers bror som är väldigt dåligt omtyckt av många och som beter sig som ett svin på nätet?
Citera
2024-12-11, 23:42
Medlem
Vad finns en Best of klipp när dem skriker på varandra?

Tänker på när Jockiboi åker hem till dem och har världens gräl.
Citera
2024-12-12, 00:18
Avstängd
Storanglarens avatar
Har han gapat om något i någon live ikväll?

Kan han inte bara åka in bakom lås och bom snart så vi kan släppa hela luntan vi har samlat på oss om honom och även allt om Linneas förflutna, där bekanta till henne (gamla tennistränare, grannar, klasskamrater, församlingsmedlemmar etc.) glappat frikostigt om hennes liv och uppväxt efter att vi ringt upp och tagit kontakt med dessa. Jag kan lova att det är garanterat något hon inte vill höra om, "hinken".
Citera
2024-12-12, 03:07
Medlem
Hur många gånger har han åkt till häktet?

Måste ha något slags rekord.

Ungefär lika många hotellbesök.
Citera
2024-12-12, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Att de skriver att han är känd och populär, ja det skulle väl kanske inte se så bra ut eller ge så mycket värde om de skrev en känd influencers bror som är väldigt dåligt omtyckt av många och som beter sig som ett svin på nätet?

Han är ju enbart känd pga av sin bror, utan Jocke hade han fortfarande ha ett vanligt jobb, om jag hade varit han skulle jag inte ens lämna en kommentar till Expressen, han ser bara dummare ut.
Citera
2024-12-12, 08:12
Medlem
När Linnea hade förhör där i december så var det hon som tog upp att chrippa sysslat med penningtvätt, kanske det var då polisen började granska honom ordentligt.

Dessutom fixade hon väl med deklarationen den 29 december, har för mig att klockslaget stack ut lite.
Kräftan & Anjo pratar om den där deklarationen i nått klipp.
Citera
2024-12-12, 08:42
Medlem
Detta var lite intressant. Är det första gången under året som förnyat drama och artiklar inte gett högre tittarsiffror...?

Skabbe:
https://ibb.co/Kh7sg8S

Skabbelina:
https://ibb.co/RTZZCQv
Citera
2024-12-12, 09:10
Medlem
tydligen så tittar man från 2021 års deklaration och framåt. tydligen så har han ju mjölkat blancolån överallt där det gått. jag tror att han tror att det bara är att gå i konkurs ännu en gång eller söka skuldsanering.

det fungerar inte så. det är inte så enkelt. men vad vet en liten fattig halvmeter från landet om det?!

killen lider av både psykopati och lågt iq. ungefär som dom övriga 80% som sitter på kåken. nu kommer han äntligen få träffa sina idoler gangster rapparna på kåken.

jag tror han ännu en gång kommer att sitta och lipa i en cell på nyårsafton. men den här gången så vet han på förhand att han inte kommer släppas ut.
Citera
2024-12-12, 09:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Har han gapat om något i någon live ikväll?

Kan han inte bara åka in bakom lås och bom snart så vi kan släppa hela luntan vi har samlat på oss om honom och även allt om Linneas förflutna, där bekanta till henne (gamla tennistränare, grannar, klasskamrater, församlingsmedlemmar etc.) glappat frikostigt om hennes liv och uppväxt efter att vi ringt upp och tagit kontakt med dessa. Jag kan lova att det är garanterat något hon inte vill höra om, "hinken".

När man läser ditt inlägg inser man snabbt att du har ingen aning om hur det är hos familjen L, tvärtom verkar du vara irriterad över att inget få veta. Du snackar bara skit och hur mycket än gräver kommer det förbli bara ett enda grävande
Citera
2024-12-12, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
När Linnea hade förhör där i december så var det hon som tog upp att chrippa sysslat med penningtvätt, kanske det var då polisen började granska honom ordentligt.

Dessutom fixade hon väl med deklarationen den 29 december, har för mig att klockslaget stack ut lite.
Kräftan & Anjo pratar om den där deklarationen i nått klipp.

Har inte hängt med i det här från första början men hur kunde Linnea deklarera åt Chrippa i december, speciellt när man inte kan börja deklarera förrän mars året efter?
Citera
2024-12-12, 12:52
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Detta var lite intressant. Är det första gången under året som förnyat drama och artiklar inte gett högre tittarsiffror...?

Skabbe:
https://ibb.co/Kh7sg8S

Skabbelina:
https://ibb.co/RTZZCQv

Betänk också att 2 tredjedelar förmodligen är bots och hatare. Sorgligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in