Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Det är en grundregel för kriminella, han hade framstått som ännu mera dum om han erkänner allt inför en kamera.
Men märkeskläder, klockor och pengar kan han inte låta bli att visa upp hela tiden, är oxå typiskt kriminella.
Så som sig bör vill en kriminell visa upp framgång, vilket bara är märkeskläder och klockor med mera, men ljuga om allt hela tiden för dom fattar att det inte är bra att berätta om hur man får in pengarna.
Linnea är nog bara en ung tjej som tycker det är fräckt att vara med en i hennes ögon matcho kriminell kille, det är oxå sen gammalt att unga tjejer tänder på det. För han hade ju redan hållit på i flera år med detta innan han bytte ut Julia mot Linnea.
Barn brukar oxå åsidosättas av kriminella, dom bryr sig men är inte förmögna att prioritera sitt barn istället för den kriminella livsstilen, vilket kräver att alltid vara på flykt (resande fot) och att alltid vara redo att dra in snabba pengar om det ges möjlighet.
Jag känner att punkterna åklagaren radade upp får det att klarna lite för mig iaf angående hans suspekta beteende.
Ja du har del poänger i de du säger, men det är ändå något som får mig att känna att det inte står rätt till, men jag kan väl helt enkelt inte sätta ord på det.
Men han har ett jäkla humör med tanke på vad han har sagt och gjort mot andra, men dessa saker kanske läggs ner.
Han lär ju iaf förstört stora delar av sitt liv.