2024-12-11, 18:19
Medlem
#534/#535

Ska bli "intressant" att se vad som framkommer när polisen har gått igenom deras mobiler/datorer och hela bostaden. Jag har en otäck känsla av att det finns mer i deras gömmor. De har tydligen också besökt s.k klubbar i Stockholm. Jag skulle inte alls bli förvånad om de har sparat kontakter från dessa klubbar. I en bortre förlängning kan man fundera över vart spåren från de bekantskaperna leder.

Jag tror inte sekund på allt snack om det är helt normala människor som besöker dessa klubbar. Uppenbarligen är det inte så.
Citera
2024-12-11, 18:21
Medlem
Detta måste vara det största som har hänt på Åland dom senaste 100åren

Pedofilparet satte verkligen lilla Åland på kartan. Finns nog mycket för polisen att gräva i där.
Citera
2024-12-11, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Detta måste vara det största som har hänt på Åland dom senaste 100åren

Pedofilparet satte verkligen lilla Åland på kartan. Finns nog mycket för polisen att gräva i där.

Helt klart! Nåt av den här magnituden händer bara på lilla Åland var tjugonde år! Det kommer att snackas konstant om detta i varenda stuga de närmaste åren.
Citera
2024-12-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
Nu är Harrys El hemsida nere för städning.
Nej.
Sidan är öppen och gäddhonan står med fortfarande med sitt namn.
Citera
2024-12-11, 18:37
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
#534/#535

Ska bli "intressant" att se vad som framkommer när polisen har gått igenom deras mobiler/datorer och hela bostaden. Jag har en otäck känsla av att det finns mer i deras gömmor. De har tydligen också besökt s.k klubbar i Stockholm. Jag skulle inte alls bli förvånad om de har sparat kontakter från dessa klubbar. I en bortre förlängning kan man fundera över vart spåren från de bekantskaperna leder.

Jag tror inte sekund på allt snack om det är helt normala människor som besöker dessa klubbar. Uppenbarligen är det inte så.
Skulle tro att både mobiler och dator är kastat i sjön
Citera
2024-12-11, 18:57
Medlem
BavarianBeetles avatar
Får extra obehagliga vibbar från det här senaste paret. De dricker lugnt upp sina drinkar och filmar tillbaka lite nonchalant medan de går därifrån. Det känns inte som att det här var första eller sista gången för dem. Hoppas äcklen tappar jobbet och offentliggörs inom sin krets så fort som möjligt.
Citera
2024-12-11, 19:03
Medlem
Krabbfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Får extra obehagliga vibbar från det här senaste paret. De dricker lugnt upp sina drinkar och filmar tillbaka lite nonchalant medan de går därifrån. Det känns inte som att det här var första eller sista gången för dem. Hoppas äcklen tappar jobbet och offentliggörs inom sin krets så fort som möjligt.
Mannen fick gå idag iallafall. Ryktas om samma för kvinnan också.
Citera
2024-12-11, 19:06
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle

Åh, oroa dig inte för det! Åland är extremt provinsiellt. De kommer inte bara tappa jobbet utan de kommer inte att kunna visa sig ute utan att alla pratar om detta bakom deras rygg. Det är svårt att jämföra med en större stad där det ändå går att gömma sig ”i mängden”, kanske byta namn och skaffa ny frisyr. Detta kommer att hänga med dem resten av deras liv, i precis alla aspekter, om de inte flyttar därifrån och ”börjar om på nytt” någon annanstans med ny identitet, typ. Ändå jobbigt att hela ens släkt, arbetskamrater och alla gamla vänner minns en som ”peddoäcklet”. Deras straff är mycket värre än ett annat peddo från någon storstad, typ.
Citera
2024-12-11, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Vem har påstått att hon är oskyldig?

Hon har uppenbarligen varit med på att möta upp ett barn. Därför syns hon också i konfrontationen.

Däremot vet man inte om hon har gett samtycke till att avklädda bilder på henne ska skickas.

Ni måste bli lite mindre känslostyrda och förstå att allt inte är svart eller vitt.

Det finns personer i tråden som menar på att man enbart censurerar de kvinnliga könsdelarna pga att kvinnan eventuellt kunde vara oskyldig. Jag menar på att om Dumpen anser att kvinnan kan vara oskyldig så borde de censurera ansiktet också
Citera
2024-12-11, 19:09
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Gäddparet Åland/Stockholm #534 och #535

Kvinnan var ju mycket snyggare på bilderna än i verkligheten. Såg knappt ut som samma kvinna?

Jag hade nog inte tackat nej dock i vilket fall.
Citera
2024-12-11, 19:11
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Tack för info

Trist att diskutera med personer som inte kan hålla god ton bara. Blir snabbt tråkiga diskussioner då tycker jag 😊.
Citera
2024-12-11, 19:13
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Vem har påstått att hon är oskyldig?

Hon har uppenbarligen varit med på att möta upp ett barn. Därför syns hon också i konfrontationen.

Däremot vet man inte om hon har gett samtycke till att avklädda bilder på henne ska skickas.

Ni måste bli lite mindre känslostyrda och förstå att allt inte är svart eller vitt.

Jag är förövrigt inte känslostyrd. Utan nyfiken av mig.
Tillstånd och tillstånd... Det gäller väl även bilderna på hennes ansikte också iaf? 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in