Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-11, 14:49
Medlem
bomhulls avatar
Någon som har facebook sida eller andra sociala medier på gäddparet?
Citera
2024-12-11, 14:53
Medlem
Babianboogies avatar
Dumpen är det finaste vi har.
Citera
2024-12-11, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Någon som har facebook sida eller andra sociala medier på gäddparet?

Googla deras namn. Finns en del.
Citera
2024-12-11, 14:58
Avslutad
Åland är väldigt litet och provinsiellt, alla känner alla. Det här paret kommer aldrig mer kunna visa sig ute, det kommer att tisslas och tasslas om dem av precis varenda person på ön. Mitt tips är att de kommer att flytta därifrån. Det händer inte så mycket där heller, så om de hoppas på att det "blåser över" så får de vänta tills på gamla dagar, när de är begravda och bortglömda. Om de blir dömda eller inte är en bisak, det verkliga straffet kommer att komma från skammen de kommer att ha livet ut.
Citera
2024-12-11, 15:02
Medlem
Krabbfisks avatar
Här finns en öppen artikel om det åländska paret, samt intervju m poliskommissarie: https://alandsradio.ax/nyheter/alandskt-par-utreds-for-lockande-av-barn-i-sexuella-syften?fbclid=IwY2xjawHGem1leHRuA2FlbQIxMQABHRt- bXne0pTwVMaKqQ1xHaEBwqVe3CXSofgNnJSD0qYEuuxUXLAmzw 9-tw_aem_qf8iy2UEWisSdWat4SYnUQ
Citera
2024-12-11, 15:16
Medlem
Landales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Les.Vegetables
"Intervjun" med "Gäddparet Åland/Stockholm #534 och #535" -
https://gofile.io/d/hwCy96
Personen som intervjuar här säger att han haft kontakt med andra "gäddor".
Jag undrar om dessa samtal finns sparade och tillgängliga på nätet?
Citera
2024-12-11, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbfisk
Här finns en öppen artikel om det åländska paret, samt intervju m poliskommissarie: https://alandsradio.ax/nyheter/alandskt-par-utreds-for-lockande-av-barn-i-sexuella-syften?fbclid=IwY2xjawHGem1leHRuA2FlbQIxMQABHRt- bXne0pTwVMaKqQ1xHaEBwqVe3CXSofgNnJSD0qYEuuxUXLAmzw 9-tw_aem_qf8iy2UEWisSdWat4SYnUQ

Vilket drev.

Åland har tuffare lagar än Sverige. Jävlar vad livet förändras när Dumpen dyker upp.

Snacka om fritt fall för det här paret som drog till Sverige för gränslös sexualitet.

Spännande att följa.

Vad är chanserna för säkerhetschefen att behålla sitt jobb? Hans riskbedömning slår väl några rekord?
Citera
2024-12-11, 15:24
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landale
Personen som intervjuar här säger att han haft kontakt med andra "gäddor".
Jag undrar om dessa samtal finns sparade och tillgängliga på nätet?

Ja, det finns på Telegram.
Citera
2024-12-11, 15:26
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag fick först känslan av att de två utförde någon affär med utsvävande sexäventyr när jag läste mannens chatt.

Swingers. Står det inte i chatten att paret avsåg att besöka en klubb i Stockholm?

Ganska översexuella och rakt på minan att försöka få till ett sexuellt övergrepp på ett barn.

Spännande att se hur Dumpen påverkar gäddornas karriärer på Åland. Norge har väl varit med tidigare?

Sverige äldsta swingersklubb ligger 1 km från Mall of Scandinavia. Dom lär ha varit på väg dig med 99% sannolikhet. Dom lär inte vara välkomna dit igen. Råsunda // Solna Centrum.
Citera
2024-12-11, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför censurerar dumpen nakenbilderna på kvinnan och låter det vara ocensurerat för männen?!

Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Tänkte också på det. Vilket stolpskott. Ingen springnota. Man betalar i förväg

Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
För att det är mannen som har chattat och skickat bilderna gissar jag på, Dumpen kan inte veta om hon samtyckt till att han delar nakenbilder på henne.

Då borde de väl ha maskat hennes ansikte också, kan man tycka?
Citera
2024-12-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Icecream
Då borde de väl ha maskat hennes ansikte också, kan man tycka?

Rätt stor skillnad på att lägga upp bild på nåns ansikte och bild på nåns fitta va?
Citera
2024-12-11, 15:33
Avslutad
Detta var vara det mest komiska någonsin! Gäddkvinnan figurerar i en artikel om gäddfiske (alltså riktigt fiske):

.https://donningfishing.com/?p=1514
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in