2024-12-11, 01:29
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
Är det bara jag som tycker att "kvinnan" ser ut som en transa? Peruk, sillisar, axelbredd, ansikte, gångstil? Är hon i själva verket en han?
Jag var rätt nöjd med beskrivningen "Barsk, tysk lärarinna".
Den frisyren skriker ut att hon kräver rättning i ledet!
"Achtung!"
Citera
2024-12-11, 01:55
Medlem
StigEngstroms avatar
Det var inga problem alls för en lekman att hitta 534, det finns gott om bilder på honom på nätet.
Förnamn: Bergart, finns gott om i naturen, effektivt att kasta på folk. Man kan även bygga hus m.m av det. Som grus fast större.
Efternamn: Ofta röd blomma som anses romantisk. Man kan ge ris eller "..."
Bestämd singular, "Denna ... är röd"
Sedan en gren fast tunnare, lätt att bryta av. Däremot ett Q istället för K i början.
Citera
2024-12-11, 02:13
Medlem
Bra, tack för rebusen för #534. Han finns med lite varstans på nätet.
Citera
2024-12-11, 02:14
Medlem
Så jävla jobbigt när man missar några dagar på dumpen, så måste man gå tillbaka 200 sidor för att hitta några gäddor tillbaka..
Citera
2024-12-11, 02:16
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det var inga problem alls för en lekman att hitta 534, det finns gott om bilder på honom på nätet.
Förnamn: Bergart, finns gott om i naturen, effektivt att kasta på folk. Man kan även bygga hus m.m av det. Som grus fast större.
Efternamn: Ofta röd blomma som anses romantisk. Man kan ge ris eller "..."
Bestämd singular, "Denna ... är röd"
Sedan en gren fast tunnare, lätt att bryta av. Däremot ett Q istället för K i början.

"berättar om erfarenheter av att arbeta med Cyber Risk Management"

Citera
2024-12-11, 02:17
Medlem
#528 kommit fram något om ?

Vilken jävla fejk reaktion
Citera
2024-12-11, 02:33
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Får mig att tänka på gången när Dumpen kliver in på ett kafe och konfronterar en gädda vid ett bord. Snubben brevid börjar då att hånskratta. Vilken hjälte

Helt klart en av dom mer minnesvärda konfrontationerna. Inte över det som sas utan att det var ett peddopar som sedan surrealistisk gör en walk of shame och går igenom hela MoS.
Sedan har vi gäddan som tar med Dumpen in på ett café, presenterar dem som Dumpen för expediten, väljer omsorgsfullt ut en bakelse och sitter sedan och håller hov i nästan en timme mitt i caféet med Dumpen där har öppet pratar om Sveriges sexuallagstiftning. Han charmar även den ena Dumpenfiskaren och försöker fiska fram hennes privata telefonnummer för lite tête-à-tête senare på kvällskvisten.

Vilken gädda var det nu igen och vad kallades han för?
Citera
2024-12-11, 02:33
Medlem
"Intervjun" med "Gäddparet Åland/Stockholm #534 och #535" - https://dumpen.se/2024/12/10/gaddparet-aland-stockholm-534-och-535

https://gofile.io/d/hwCy96
Citera
2024-12-11, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
Är det bara jag som tycker att "kvinnan" ser ut som en transa? Peruk, sillisar, axelbredd, ansikte, gångstil? Är hon i själva verket en han?

Det var min reaktion direkt hen dök upp. Det där är inte en kvinna. Udda par minst sagt, förutom det uppenbara då.
Citera
2024-12-11, 02:40
Medlem
Gräv levererar

Är ålandsgäddorna också ett par i vardagen, eller har dom andra sambos då dom inte är ute på sina knulläventyr?
Citera
2024-12-11, 02:48
Medlem
Galejans avatar
Jag förstår inte varför ni hetsar upp er över kvinnan i gäddparet. Jag får än en gång hålla med Hassan, hon är inte fager. Hon har aldrig varit fager, även om hon säkert var mindre anskrämlig som ung. Sannolikt en ganska lång och mager kvinna med breda axlar och små bröst som lagt in rejält med silikon på någon semesterort på 90-talet. Sedan gick åren framåt och vikten uppåt och då har även pattarna fyllts på med fett, liksom buken och röven. Det är därför hon ser ut som en tranny när hon klär sig i höga stövlar. Hon är kantig och smalfet med en hygglig bukfetma som får henne att se topptung ut. Plus den där frisyren…

Man förstår varför maken rederivakten var på när idén kom om att plocka in en kvinna till i sängen.
Citera
2024-12-11, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag förstår inte varför ni hetsar upp er över kvinnan i gäddparet. Jag får än en gång hålla med Hassan, hon är inte fager. Hon har aldrig varit fager, även om hon säkert var mindre anskrämlig som ung. Sannolikt en ganska lång och mager kvinna med breda axlar och små bröst som lagt in rejält med silikon på någon semesterort på 90-talet. Sedan gick åren framåt och vikten uppåt och då har även pattarna fyllts på med fett, liksom buken och röven. Det är därför hon ser ut som en tranny när hon klär sig i höga stövlar. Hon är kantig och smalfet med en hygglig bukfetma som får henne att se topptung ut. Plus den där frisyren…

Man förstår varför maken rederivakten var på när idén kom om att plocka in en kvinna till i sängen.

Paret är gifta alltså? Är det klarlagt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in