2024-12-07, 22:30
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vart finns nya Beck?
Finns på samma sida som du själv tog upp
Citera
2024-12-08, 13:03
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Finns på samma sida som du själv tog upp

Såg de sen. Dom hade bara trailern igår morse så måste ha kommit precis när jag frågade
Citera
2024-12-11, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfly
Vet inte om du är ute efter någon speciell. Men SVT Play har en del gamla julkalendrar som man kan titta på.
Nej, dom har bara korta klipp från dom gamla kalendrarna. Jag var inne i förra månaden och ville uppleva mina kalendrar från barndomen på 70-talet.
Citera
2024-12-11, 01:53
Avslutad
Är det bara jag som inte kommer in på lookmovie2.to ?
Citera
2024-12-11, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Nej, dom har bara korta klipp från dom gamla kalendrarna. Jag var inne i förra månaden och ville uppleva mina kalendrar från barndomen på 70-talet.

Vet inte vilka du syftar på. Trolltider (1979) har tex alla avsnitt men de är 15-24 minuter långa. Även Mumindalen och 5 em myror är fler än fyra elefanter från 70-talet har alla avsnitt och hela avsnitt. Vad jag kan se.

De flesta julkalendrar verkar vara kompletta. Bara det att avsnitten varierar från 5 minuter och uppåt, men det är tydligen tänkt att vara en del korta avsnitt. Titteliture från 1960 är ett undantag, bara fem avsnitt upplagda.

Nu har jag dock inte kollat upp samtliga julkalendrar. Möjligt att de har ändrat en del också. Vet att något år när jag har velat se Sunes jul så lades samtliga avsnitt/hela säsongen ut 1 december. Det var inte tillgängligt tidigare. Så kanske var nåt liknande för dig förra månaden.
Citera
2024-12-11, 02:03
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:

Nu har jag dock inte kollat upp samtliga julkalendrar. Möjligt att de har ändrat en del också. Vet att något år när jag har velat se Sunes jul så lades samtliga avsnitt/hela säsongen ut 1 december. Det var inte tillgängligt tidigare. Så kanske var nåt liknande för dig förra månaden.
Vart las Sunes jul upp? Velat se i flera år nu men aldrig hittat..
Citera
2024-12-11, 02:14
Medlem
Citat:
Vet inte vilka du syftar på. Trolltider (1979) har tex alla avsnitt men de är 15-24 minuter långa. Även Mumindalen och 5 em myror är fler än fyra elefanter från 70-talet har alla avsnitt och hela avsnitt. Vad jag kan se.

De flesta julkalendrar verkar vara kompletta. Bara det att avsnitten varierar från 5 minuter och uppåt, men det är tydligen tänkt att vara en del korta avsnitt. Titteliture från 1960 är ett undantag, bara fem avsnitt upplagda.

Där ser man! Min favorit var ju "Barnen i höjden" (har jag för mej att den hette). Där fanns det i alla fall bara ett klipp på 1-2 minuter.
Citera
2024-12-11, 15:14
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Är det bara jag som inte kommer in på lookmovie2.to ?
Kommer in, som tagits upp tidigare blockerar vissa internetleverantörer så du får använda VPN eller proxy
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Vart las Sunes jul upp? Velat se i flera år nu men aldrig hittat..
Finns ju också hos svtplay
https://i.ibb.co/cCJF9Gq/Screenshot-20241211-150720-2.png
Citera
2024-12-11, 18:05
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kommer in, som tagits upp tidigare blockerar vissa internetleverantörer så du får använda VPN eller proxy

Finns ju också hos svtplay
https://i.ibb.co/cCJF9Gq/Screenshot-20241211-150720-2.png
Ååh tack!
Måste läggas upp och tas ner då "varje" år? Vet att jag hörde i nån podd för ett tag sen att den var på Svt Play, poddavsnittet var publicerat någon gång i december och jag tror jag lyssnade i januari kanske, då fanns den inte kvar.
Ska passa på nu att titta!
Citera
2024-12-12, 23:32
Medlem
MrB00ZEs avatar
Om ingen annan har nämnt denna tidigare är Bflix.gg en bra hemsida.
Citera
2024-12-13, 18:09
Medlem
lunarluddes avatar
Någon som har koll på någon sida där jag kan se the menendez brothers som släppts på netflix?

Jag har tyvärr inte möjlighet att skaffa abonnemang just nu.

Tacksam för svar

Edit: Gärna med svensk undertext
Citera
2024-12-13, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Någon som har koll på någon sida där jag kan se the menendez brothers som släppts på netflix?

Jag har tyvärr inte möjlighet att skaffa abonnemang just nu.

Tacksam för svar

Edit: Gärna med svensk undertext

Denna url har den: ssoap2day.to
Den har undertext på svenska också. Använd dock gärna adblock på soapsidorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in