2024-12-10, 21:53
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför censurerar dumpen nakenbilderna på kvinnan och låter det vara ocensurerat för männen?!

Det kan man ju fråga sig!

Hade hon så överjävligt ful fitta och pattar?
Citera
2024-12-10, 21:54
Medlem
Busklubbschefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
visar försöker vintanten svepa sitt rödtjut för att slippa vaska?

Jo den behövdes nog i den stunden. Avslöjade för evigt bland vänner och bekanta som pedofilparet, skaplig fallhöjd iallafall känns det som! #534 #535
Citera
2024-12-10, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Stämmer inte.

Konfrontationen är i Solna, inte i Stockholm. Mannen (#534) är från Åland, kvinnan med jeansröven (#535) är från Stockholm. Skall det vara så svårt att läsa innantill.
Ja, Åland. Vad sa jag? Ja, Åland.
Tack,

Varför är NazistSara rakad? Är hon konverterad till Stalin?
Citera
2024-12-10, 21:58
Medlem
#534 verkar jobba på det rederi som han tog sig till Sverige med för träffen. Han har förekommit som talare för branschkollegor.
Är bara 97% säker så jag vågar mig inte på en rebus.
Citera
2024-12-10, 22:01
Medlem
Man kan spekulera hur mycket som helst om vad hon visste eller inte.
Han kan lika gärna sagt att hon skulle vara 15 eller 16 till henne. Vilket sorgligt nog är lagligt i Sverige för tillfället.
Eller kanske 18.

Det kan ändå förklara hennes val att säga "Det var ett test"
När hon står där, överrumplad, med en vild, skallig kvinna som trycker mobilen i ansiktet på henne, vrålar ut så alla hör att dom ska våldta ett barn, hur ska man kunna tänka klart i en sådan situation? Det är lätt att döma från sidlinjen, men hur hade DU reagerat?

Vad hon varit med på eller inte är bara spekulation, och ska vi verkligen sluta oss till en sådan slutsats att hon faktiskt visste allt, utan att känna till hela bilden? Ska någon behöva få sitt liv förstört för något som vi inte ens vet hela sanningen om?

Det är detta som är så farligt! När människor tar lagen i egna händer och begår förtal på löpande band utan att tänka efter! Det är ett allvarligt brott, och det är här vi verkligen måste dra en gräns. Så skäms på er som hurrar för detta, och skäms på Dumpen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-12-04
Ja, Åland. Vad sa jag? Ja, Åland.
Tack,

Varför är NazistSara rakad? Är hon konverterad till Stalin?

Nu får du fan ge dig. Sara har precis genomgått en behandling mot allvarlig sjukdom. Dessutom vad gör du själv för att förändra samhället ock lagen så våra barn kan känna sig trygga? Kryp tillbaka till den sten du låg under.
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Vad mannens plan var är väldigt tydligt. Men jag talar inte om mannen.

Visst kan jag se att hon var med på det. Frågan är bara vad det var enligt vad hon visste om. Det kan lika gärna varit så att mannen inte varit helt ärligt. Han skrev själv i konversationen att hon såg mycket äldre ut än 13 år. Så han kan lika gärna tänkt att tanten skulle säga tvärsäkert nej om han sa till henne att hon bara var 13 år och så kanske han sa 18 år.

Då kan hon ha tyckt att det är lite ungt men det är ändå okej så hon ska inte vara någon dömande människa och i alla fall träffa tjejen. Som "ett test". Det skulle vara helt okej.

Mannen ska givetvis hängas ut. Men jag talar inte om mannen. Jag talar om det extremt oseriösa de gjorde mot kvinnan som faktiskt kan vara oskyldig. När de konfronterar så vet de inte det (enligt vad de själva redovisar så kan de inte veta det).

Finns det någon annan konversation de har dolt eller något som gör att de vet så är det märkligt om de inte redovisar det. För som det ser ut nu så ser det extremt oseriöst ut.

Om jag vore kvinnan så skulle jag förnekat att jag visste och anmält dem.

Fast om hon var oskyldig så hade hon ju blivit förvånad och frågat vad fan det handlar om. Inte sagt "Det var ett test".

Personligen är jag nyfiken på detta paret, har man en sexuell dragning till barn gör man väl allt för att hålla det hemligt för sin partner? Hur uppstod tanken på att de skulle förgripa sig på ett barn tillsammans?
Citera
2024-12-10, 22:07
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför censurerar dumpen nakenbilderna på kvinnan och låter det vara ocensurerat för männen?!

För att det inte är hon som chattat och skickat bilderna och Dumpen kan inte veta om hon samtyckt till att han delar hennes nakenbilder.
Citera
2024-12-10, 22:09
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Fast om hon var oskyldig så hade hon ju blivit förvånad och frågat vad fan det handlar om. Inte sagt "Det var ett test".

Men nu får vi för det första inte se allt från början då tanten redan satt sig med henne innan vi som tittare kommer in i bilden. Så varken du eller jag har någon som helst aning om hur hon reagerade. Men jag tycker nog att hon uppvisar en typ av förvåning. Men det kan vara så att hon samlar sig snabbt och är smart (som jag skulle varit) och inser att det bästa hon kan göra i den situationen är att lämna så fort som möjligt eftersom det absolut dummaste man kan göra är att publikt gå i diskussion med dem när de har kamerorna riktade mot dig där precis alla som ser det direkt tänker "aha, en pedofilkärring".

Det spelar således ingen roll om du är skyldig eller inte i den situationen så kommer alla som ser det ändå att döma dig som skyldig

Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Personligen är jag nyfiken på detta paret, har man en sexuell dragning till barn gör man väl allt för att hålla det hemligt för sin partner? Hur uppstod tanken på att de skulle förgripa sig på ett barn tillsammans?

När det gäller mannen så kan nog tanken uppstått när situationen uppstod. När det gäller kvinnan så kanske hon aldrig har tänkt tanken och om hon visste att tjejen var 13 år så kanske hon till 100% skulle sagt nej. Så kan det vara och vi här vet inte något annat.
Citera
2024-12-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Man ser att gäddfrugan var riktigt snygg för 10-15 år sen. Rejäla rattar också som enligt gäddmannen är fasta (skriver han i chatten).

Garanterat att hon har köpt sina rattar i typ Turkiet. Annars är dom inte sådär fasta och runda när man är man är typ 55 eller hur gammal hon nu kan vara..
Citera
2024-12-10, 22:19
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men nu får vi för det första inte se allt från början då tanten redan satt sig med henne innan vi som tittare kommer in i bilden. Så varken du eller jag har någon som helst aning om hur hon reagerade. Men jag tycker nog att hon uppvisar en typ av förvåning. Men det kan vara så att hon samlar sig snabbt och är smart (som jag skulle varit) och inser att det bästa hon kan göra i den situationen är att lämna så fort som möjligt eftersom det absolut dummaste man kan göra är att publikt gå i diskussion med dem när de har kamerorna riktade mot dig där precis alla som ser det direkt tänker "aha, en pedofilkärring".

Det spelar således ingen roll om du är skyldig eller inte i den situationen så kommer alla som ser det ändå att döma dig som skyldig

När det gäller mannen så kan nog tanken uppstått när situationen uppstod. När det gäller kvinnan så kanske hon aldrig har tänkt tanken och om hon visste att tjejen var 13 år så kanske hon till 100% skulle sagt nej. Så kan det vara och vi här vet inte något annat.

Fast alla känner ju till Dumpen vid det här laget. Om jag visste att jag var oskyldig och Dumpen konfronterar mig hade jag gjort allt i min makt för att försöka reda ut situationen.

Vad tänkte mannen skulle hända när flickan nämner sin ålder till flickvännen när de träffas? Nej alltså det finns inte en chans att någon bestämmer en sexträff med ett barn tillsammans med sin flickvän utan att veta att hon är okej med det.
Citera
2024-12-10, 22:23
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterSthlm1
#534 verkar jobba på det rederi som han tog sig till Sverige med för träffen. Han har förekommit som talare för branschkollegor.
Är bara 97% säker så jag vågar mig inte på en rebus.

Väldigt lik iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in