Citat:
Ursprungligen postat av
Raktinyllet
Fast om hon var oskyldig så hade hon ju blivit förvånad och frågat vad fan det handlar om. Inte sagt "Det var ett test".
Men nu får vi för det första inte se allt från början då tanten redan satt sig med henne innan vi som tittare kommer in i bilden. Så varken du eller jag har någon som helst aning om hur hon reagerade. Men jag tycker nog att hon uppvisar en typ av förvåning. Men det kan vara så att hon samlar sig snabbt och är smart (som jag skulle varit) och inser att det bästa hon kan göra i den situationen är att lämna så fort som möjligt eftersom det absolut dummaste man kan göra är att publikt gå i diskussion med dem när de har kamerorna riktade mot dig där precis alla som ser det direkt tänker "aha, en pedofilkärring".
Det spelar således ingen roll om du är skyldig eller inte i den situationen så kommer alla som ser det ändå att döma dig som skyldig
Citat:
Ursprungligen postat av
Raktinyllet
Personligen är jag nyfiken på detta paret, har man en sexuell dragning till barn gör man väl allt för att hålla det hemligt för sin partner? Hur uppstod tanken på att de skulle förgripa sig på ett barn tillsammans?
När det gäller mannen så kan nog tanken uppstått när situationen uppstod. När det gäller kvinnan så kanske hon aldrig har tänkt tanken och om hon visste att tjejen var 13 år så kanske hon till 100% skulle sagt nej. Så kan det vara och vi här vet inte något annat.