Citat:
Ursprungligen postat av
Eldebrink
Yes, jätteoseriöst. Vad tror du mannens plan var om han nu på riktigt lyckats få dit en flicka till bordet? Det är ju uppenbart för den som är normalbegåvad att hon var med på det.
Vad mannens plan var är väldigt tydligt. Men jag talar inte om mannen.
Visst kan jag se att hon var med på det. Frågan är bara vad det var enligt vad hon visste om. Det kan lika gärna varit så att mannen inte varit helt ärligt. Han skrev själv i konversationen att hon såg mycket äldre ut än 13 år. Så han kan lika gärna tänkt att tanten skulle säga tvärsäkert nej om han sa till henne att hon bara var 13 år och så kanske han sa 18 år.
Då kan hon ha tyckt att det är lite ungt men det är ändå okej så hon ska inte vara någon dömande människa och i alla fall träffa tjejen. Som "ett test". Det skulle vara helt okej.
Mannen ska givetvis hängas ut. Men jag talar inte om mannen. Jag talar om det extremt oseriösa de gjorde mot kvinnan som faktiskt kan vara oskyldig. När de konfronterar så vet de inte det (enligt vad de själva redovisar så kan de inte veta det).
Finns det någon annan konversation de har dolt eller något som gör att de vet så är det märkligt om de inte redovisar det. För som det ser ut nu så ser det extremt oseriöst ut.
Om jag vore kvinnan så skulle jag förnekat att jag visste och anmält dem.